|
לא מסרבות לשוקולד [צילום: AP]
|
|
|
|
|
עד כמה נשים מוכנות ללכת רחוק בעבור קוביית שוקולד? מסתבר שאין להן בעיה לגנוב, לשקר, להעמיד פנים ואף להעדיף שוקולד על-פני גברים. כך עולה (יום א', 17.5.09) מסקר שנערך במעבדות AXE העולמיות.
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 3,571 נשים ב-13 מדינות ברחבי העולם, לרגל השקת Axe Dark Temptation - דיאודורנט ספריי וג'ל רחצה בניחוח שוקולד לגבר.
מנתוני הסקר עולה, כי 67% מהנשים יחביאו שוקולד כדי למנוע את הצורך לחלוק אותו עם אחרים, ו-31% העידו כי הן מוכנות לדלג על ארוחה כדי "לשמור מקום" לשוקולד, כאשר 40% מהאיטלקיות וההודיות ציינו זאת.
עוד עולה מהסקר, כי כ-22% מהנשים ציינו שילקקו שוקולד כדי שלא יצטרכו לחלוק אותו. בקרב הנשים בהודו, כ-47% העידו כי יעשו כן.
מתוצאות הסקר עולה, כי כ-30% מהנשים ציינו כי הן יעמידו פנים שהן חלשות, חשות ברע, ואילו כ-20% אף ציינו שיעמידו פנים כאילו הן בהריון - כל זאת בעבורו.
מהנתונים עוד עולה, כי 42% מהנשים מעידות שהשוקולד מעניק להן הנאה שוות-ערך לסקס, כ-32% השוו אותו לארוחה טובה, ואילו כ-28% לשינה טובה.
השקת המוצר תלווה בפעילות רחבת היקף, הכוללת קמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט, באמצעות חברת מקאן אריקסון ופעילות קד"מ של טרגט מרקט, בהשקעה של 3 מיליון שקלים.