חברת בזק מתחילה בימים אלה במסע פרסום לשירות בזקביל (ראו קישור), המאפשר לראות, לבדוק ולשלם את חשבון הטלפון באינטרנט. הפירוט שניתן לקבל באמצעות בזקביל, כולל את כל השיחות והחיובים הנכללים בחשבונות הטלפון האחרונים (6 חודשים) כולל פירוט מלא על שיחות שבוצעו ברשת בזק ולכל ספקי התקשורת. בין השאר, מאפשר השירות לקבל מידע גם על שיחות שבוצעו ממש בימים האחרונים.
פנינה שנהב, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות בבזק, אמרה כי המספר הגבוה של הלקוחות שהצטרפו לניסוי בשירות בזקביל, והכניסות המרובות לאתר מוכיחים, כי הלקוחות מבקשים לקבל מידע רב לגבי הוצאות התקשורת של משפחתם.
"שירות בזקביל, הוא כלי עזר חשוב בבניית תקציב התקשורת המשפחתי, ומאפשר לנתח אחד לאחד את מרכיבי סל התקשורת הפרטי של כל משפחה ולהחליט על הדרכים בהן ניתן לנקוט כדי להתיעל בסעיף ההוצאות לתקשורת מתוך התקציב המשפחתי הכללי", אמרה שנהב. עוד הוסיפה שנהב, כי באמצעות ניתוח מרכיבי ההוצאות השונים, ניתן לבדוק ולהחליט לאיזה מבצע של בזק כדאי להצטרף.
במהלך שלושת חודשי הניסוי האחרונים ערכה בזק ניסוי לשירות בזקביל וכעת מוצע השירות לציבור הרחב. עד-כה, במהלך הניסוי הצטרפו לשירות כ-6,500 לקוחות. בעקבות סקרים שבוצעו בקרב הלקוחות במטרה לבדוק את מידת שביעות הרצון, וצרכים נוספים להשלמת השירות, הוסיפה בזק מספר שיפורים לשירות:
- אפשרות הורדה ל-EXEL - דבר המאפשר שמירת הקובץ עם נתוני השיחות בתוכנה פשוטה במחשב, ובמשך החודשים לבדוק את השינויים בהרגלי התקשורת, כיצד ניתן לחסוך בהוצאות, ולהשוות את מחירי השיחות השונים לפירטיהם.
- אפשרות הדפסת החשבונות - כולל פירוט השיחות על-פי חתכים שונים.
- אפשרות קבלת סיכום התשלום לחתכי שיחות שונים - כלומר ניתן לסכם את השיחות לסלולר, לחו"ל וכו'.
- בפירוט השיחות לספקי הסלולר, בנוסף למחיר השיחה הכולל, נוספו טורים ובהם מחיר זמן האויר של השיחה והתשלום לבזק.
- נוסף לינק לפירוט התעריפים באתר האינטרנט של בזק, כך שכל לקוח יוכל לבדוק את התעריפים והאם קיימת אפשרות ליעל את הוצאות התקשורת והשימוש בשירותים השונים.
החל מחודש נובמבר 2002 לקוחות השירות ביצעו כ-10,000 כניסות לחודש; נשאלו כל חודש כ-40,000 שאילתות לפירוטי שיחות שונים; ושולמו באמצעות השירות חשבונות בסך של כ-300,000 ש"ח.
מסע הפרסום לבזקביל יכלול, באנרים באתרי האינטרנט, דיוור ישיר לגולשים, וצירוף לחשבונות הטלפון.