|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

מה לראות השבוע?

וידוייה של בלוגרית הסקס, סודות היקום, מחזות הזמר של גיורא גודיק וכל השידורים המיוחדים לחג השבועות
24/05/2009  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: תיגל נשיא  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
נפרדים מחשופים [צילום: יח"צ]

ראשון 24.5

זרים ביפן
סביר להניח שכוכבי סרט תיעודי זה, ש-yes דוקו יציג הערב ב-21:30, לא יתעלו על הפוטוגניות המלבבת של סקרלט ג'והנסן ב"אבודים בטוקיו". עם זאת, הסרט חושף מה עובר באמת על מערביים שהיגרו ליפן, ובהם שלוש דוגמניות מאוקראינה, רווק דרום אמריקני וכומר פיני.

UFC 98
אגו טוטאל יציג לנו הערב עוד אחד מן הקרבות המשונים שהוא כל-כך אוהב. ב-5:00 נוכל לראות בשידור חי איך אלוף UFC הנוכחי במשקל חצי כבד, ראשד אוואנס, נותן בראש ללוחם הברזילאי הבלתי מנוצח ליוטו מאצ'יטה. ואולי בעצם מאצ'יטה ייתן בראש לאוונס? אין לדעת.

שני 25.5

היקום
לא היינו טורחים להטריד את מנוחתכם ואת מנוחתנו בסדרה "היקום", אלמלא היה הפרק הנוכחי שלה עוסק בסקס בחלל. הערב ב-21:00 יאפשר לנו ערוץ ההיסטוריה לגלות מהי המשמעות הפיזיולוגית, הפסיכולוגית והתרבותית של קיום האקט באזור ללא כוח משיכה, וגם לבדוק אם מישהו אי פעם עשה זאת. ועל זה נאמר - צעד קטן לאדם.

מלוחיה; רוזנצוויג רוצה לרקוד
רצועת סרטי הסטודנטים של Yes דוקו תארח הערב שני יוצרים מתחילים: ב-21:30 יחשוף אסף לפיד את התהליך שעבר עליו בזמן פירוק בית אמו המנוחה, וב-22:05 תציג קרן חקק את סיפורו של אביגדור, קשיש בן 88 שניצל מזרועות הנאצים הודות לכישרון ריקוד הסטפס שלו.

בשביל הדם
ריצ'רד פארי ליווה את צלם המלחמות רוברט יאנג במשך 15 שנה. בתחילת הדרך הוא התלווה עמו לבוסניה, שם הפגין יאנג הטירון אמביציה רבה, ובסופו של דבר הוא הגיע איתו עד צ'צ'ניה ועירק, שם גילה יאנג המפוכח התלהבות. Yes דוקו יציג את תיעוד המסע עתיר הפלאשים והקרבות הערב ב-22:30.

מחכים לגודיק
בשנות ה-60 החליט גיורא גודיק לייבא לארץ רוויית שירי המלחמה את החלום האמריקני, ולהעלות בה מחזות זמר עליזים, בדיוק כפי שהיה נהוג לעשות באיסט אנד וברודווי. לאחר שורת הצלחות, ובהן "כנר על הגג", "סיפור הפרברים" ו"קזבלן", שקע גודיק בחובות וברח לגרמניה, שם מכר נקניקיות לפרנסתו עד מותו מסרטן בגיל 56. סרטו התיעודי של ארי דווידוביץ' מתחקה אחר סיפורו העגום של המפיק החולמני, בעזרת קטעי ארכיון נדירים וראיונות עם יהורם גאון, יפה ירקוני ותיקי דיין, שחייבים לו את ראשית הקריירה שלהם. ערוץ 2 יציג את הסרט הערב ב-23:20 במסגרת "רצועה מהחיים".

שלישי 26.5

מסע הנדידה של הגנו
לפעמים חייבים להוריד את הכובע בפני ההפקות של ה-BBC. בתוכנית זו, למשל, הם הצליחו ליצור רגע טלוויזיוני מרתק מהנדידה של הגנו, חיה עתירת ממדים הנוהגת לתזז מדי שנה בין החורשות לערבות באפריקה בהתאם לחילופי העונות. מה מקור ההצלחה של התוכנית? הטמנתן של מצלמות נסתרות בבובות של צב ושל תנין, והתמקדות בסיפורם של עגל גנו שרק נולד ושל זברה צעירה המצטרפת למסע. וכך, בצד תמונות מרהיבות, אנחנו זוכים לסיפור אנושי יותר מרוב הסיפורים שמציעה לנו הטלוויזיה בימינו. ערוץ 8 יציג את שני חלקי התוכנית היום ומחר ב-17:25.

וידוייה של בלוגרית הסקס
אבי לי היא אחת מבלוגריות הסקס האהודות והפרובוקטיביות בעולם הווירטואלי. עד כמה אהודה ופרובוקטיבית? ובכן, בדיוק במידה שהייתם מצפים ממי שמעידה על עצמה שיש לה "רק דבר אחד בראש". הערב ב-23:35 תחשוף לי בפני צופי Yes דוקו את עולמן המופלא של בלוגריות שמקשקשות על סקס, וכל זאת בניסיון להבין למה לעזאזל הן בוחרות לחשוף את מעלליהן המיניים בפני מיליוני גולשים.

רביעי 27.5

יום הולדת לווינסנט פרייס
וינסנט פרייס הלך לעולמו כבר ב-1993, אבל זה לא מונע מ-MGM לחגוג לו 98 אביבים. במהלך הערב ישדר הערוץ מבחר מסרטיו של השחקן האמריקני, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בעיבודים של רוג'ר קורמן לכתביו של אדגר אלן פו. בין השאר אפשר יהיה להתענג על "ד"ר פייבס" (20:00) ועל "תיאטרון הדמים" (23:00).

זמן מדבר
רגע לפני שבועות, שמגיע רגע לפני החופש הגדול, יוצאת שרית ישי-לוי לנגב כדי למצוא רעיונות לטיולים. בתוכניתה היא תבדוק כמה מהאטרקציות דרומית לבאר שבע, ובהן רובע הבשמים במצפה רמון, מכתש רמון ועין עובדת. כמו-כן תפגוש ישי-לוי יזמי תיירות שונים, ובהם בעלי יקב, מנהלי מחלבות ואפילו שוקולטייר, שבחרו לעזוב את חייהם העירוניים הנוחים לטובת הנגב. ערוץ הטיולים יציג את תוצאות המסע הערב ב-21:00.

חשופים
פרידות רבות נכונות לנו השבוע. לאחר שאמרנו יפה שלום ל"הישרדות" ול"אמריקן איידול", גם הטלנובלה של HOT 3 זונחת אותנו בדיוק כשעולות הטמפרטורות. הערוץ ישדר ברצף מ-21:25 את שני פרקי הסיום של "חשופים", שבהם ייסגרו כל הקצוות הפרומים והכל יבוא על מקומו בשלום.

שיחת חוץ
בעקבות המהפכה הסלולרית הפכו הטלפונים הציבוריים בעיני רובנו לסוג של קישוט עירוני מכוער ותו לא. אבל אם תגיעו לדרום תל אביב בסוף השבוע, תגלו שהמכשירים הארכאיים הללו הם פחות או יותר האמצעי היחידי שמקשר בין העובדים הזרים והמשפחות שהשאירו מאחור. סרטו התיעודי של עמיקם גולדמן, שהוצג זה עתה בפסטיבל דוקאביב, עוקב לאורך זמן אחר שיחותיהם הטלפוניות של ארבעה מהגרי עבודה השוהים בעיר, וחושף דרכן איך הם מתמודדים עם המרחק ועם הגעגועים. ערוץ 8 יציג את הסרט הערב ב-21:30.

דוריט הקטנה
אין ספק שהשבוע הזה שייך לערוץ 1. נוסף על ההפתעות של יום שישי, הוא ממשיך להפליא ברכישותיו ומעלה הערב את "דוריט הקטנה", העיבוד החדש של ה-BBC לרומן של צ'רלס דיקנס. כזכור, כנהוג אצל דיקנס עוסק הספר באכזריות החיים בלונדון של המאה ה-19 ובפער המעמדות. הפעם הוא עושה זאת דרך סיפורה של דוריט החביבה, שאביה כלוא בשל חובותיו. ערוץ 1 ישדר את הסדרה מדי רביעי ב-21:45.

דוקו או ריאליטי? אמנות התיעוד
האם סרט תיעודי באמת חושף את המציאות, או שמא העריכה והפסקול יוצרים מציאות חדשה? 30 יוצרים תיעודיים, ובהם ז'אן חבייר לה-סטרד ("המדרגות"), ג'ואן צ'רצ'יל ("הדיקסי צ'יקס: תשתקו ותשירו") וקים לונגינוטו ("אחיות לחוק"), ידונו בקושיה המטרידה בסרט זה, ש-yes דוקו יציג הערב ב-22:05.

NCIS
כדי שלא תבלבלו אותה עם שאר סדרות המשטרה ששמותיהן בראשי תיבות, נזכיר לכם ש-"NCIS" עוסקת בסוכנות ממשלתית החוקרת פשעים שנעשו בחיל הים ובנחתים. הולמרק יציג את עונתה החמישית של הסדרה מדי יום חול ב-22:50.

חמישי 28.5

KCA 2009
טקס פרסי הילדים של ניקלודיאון ידוע כאירוע שמאפשר לסלבס אמריקנים לצעוד בג'ינס (של מעצבים, כי בכל זאת יש גבול) על שטיח אדום ולהתחנף לקהל העיקרי שלהם - כל מי שמתחת לגיל 16. אומנם הטקס התקיים כבר בסוף מרס, אבל אנחנו נזכה לראותו רק היום ב-15:40. האיחור הלא אופנתי מאפשר לנו לחשוף כי בין המגישים/זוכים/מופיעים אפשר למצוא את דווין ג'ונסון ("הרוק" לשעבר), קמרון דיאז, ליאונרדו דיקפריו ואיך לא, האחים ג'ונאס ומיילי סיירוס.

חלב אם של אחרות
מתברר שהמיניקות עושות קאמבק. כך לפחות טוען סרט זה, שמסביר כי האמהות המודרניות עסוקות מכדי להניק, אך מסרבות לוותר על היתרונות שבחלב אם. רוצות גם? קודם כל תצפו בסרט, ש-yes דוקו יציג הערב ב-22:05.

תוכניות מיוחדות לשבועות (חמישי 28.5)

  • HOT 3 החליטו משום מה להקדיש את ערב שבועות למוזיקה. וכך נוכל לראות שוב תוכניות משודרות לעייפה, ובהן "בריטני ספירס: הצד שלה" (19:00) ו"מדונה: אגלה לכם סוד" (20:05), וכן לצפות במרתון של הסדרה "תעשה לי ילד" (מ-24:05).

  • באמתלה הומניטרית כלשהי יציין HOT Kids את החג בספיישל סרטי מים, שאמור לעזור לילדים להחליף את מנהג מלחמות המים בסתם צפייה במים טלוויזיוניים. בין הסרטים, שישודרו מהיום ועד שבת, תמצאו את "תפוס ת'גלים" (היום ב-10:00), "ילדי המים" (ו' 29.5 ב-10:55) ו"בובספוג: הסרט" (שבת 30.5 ב-8:35).

  • ערוץ E! הכריז על "חג שבועות בסטייל". למרות ההבטחה הטמונה בשם, המציאות המאכזבת מזמנת לנו בסך-הכל תוכניות על מלכת הבישול רייצ'ל ריי (19:10); על הדוגמנית וכוהנת הסטייל הגרוע קימורה לי סימונס (19:55); ועל המלכה הבלתי מעורערת של הלייף סטייל - אופרה ווינפרי (20:40).

  • ערב החג בערוץ ההיסטוריה יוקדש לתוכניות הקשורות לחג הביכורים, ובהן "גבינה" (18:25), הבוחנת את אופן התפתחותו של המאכל הלבן לבן הזה; ו"עשרת הדיברות" (20:10), תוכנית ששני פרקיה בוחנים את המשמעות של חוקי האלוהים בעולם המודרני.

  • הספיישל המקורי ביותר מגיע מבית היוצר הפעלתני כתמיד של MGM, שתחת הכותרת המבריקה "קוצרים ברינה" ישדר הלילה ומחר סרטים שבהם לא קוצרים חיטה אלא בני אדם. בין השאר אפשר יהיה לראות את "קוד השתיקה" (הערב ב-23:40) בכיכובו של צ'אק נוריס ו"נינג'ה" (מחר באותה השעה) של מנחם גולן. לא על זה חשבו אבותינו כשחגגו את חג הביכורים.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  24/05/2009   |   עודכן:  24/05/2009
תיגל נשיא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית המשפט האריך (יום א', 24.5.09) ב-10 ימים את מעצרו של תושב בית ג'אן, עסאם נג'ם, החשוד כי ירה בבתו על-רקע מה שמכונה "חילול כבוד המשפחה". החשוד, המשרת כסוהר, חשוד כי ירה לכאורה בבתו, בת 21, לאחר מכן נסע לתחנת משטרה בכרמיאל, מסר את אקדחו והודה במעשה.
24/05/2009  |  רותי אברהם  |   חדשות
בית-הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, בראשות השופט אילן סופר, החליט (יום א', 24.5.09) כי הנהלת החברה העירונית למתנ"סים באשדוד תיכנס באופן מיידי למשא-ומתן רצוף עם ההסתדרות והעובדים עד ליום חמישי הבא, ה-4 ביוני.
24/05/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מסרב לחתום על מינויו של תת-ניצב מוטי כהן, אחיו של המפקח הכללי של המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, לסגן מפקד מחוז המרכז במשטרה. כמו-כן הוא מסרב לחתום על מינויו של ניצב משנה אמיר גור ועל קידומו לדרגת תת-ניצב.
24/05/2009  |  איציק וולף  |   חדשות
אפריקה-ישראל מכרה בשלושת החודשים האחרונים 40 מגרשים נוספים בצפון-מזרח סביון. תמורת המכירות - 112 מיליון שקל, שהם 2.8 מיליון שקל בממוצע למגרש. רוב המגרשים שנמכרו הם בני 500 מ"ר, ב-2.8-2.3 מיליון שקל, לפי המיקום. מגרשים בני 1 דונם נמכרו ב-3.9-3.7 מיליון שקל.
24/05/2009  |  אלעזר לוין  |   חדשות
רשת קסטרו פירסמה (יום א', 24.5.09) את דוחותיה לרבעון הראשון של 2009 והציגה זינוק ברווח הנקי וברווח התפעולי.
24/05/2009  |  איריס בר-טל  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il