ארי מלמוד, המנכ"ל הנכנס של חוגלה קימברלי הודיע היום, עם כניסתו לתפקיד, על מינויה של טלי אורן לסמנכ"ל השיווק וחברת הנהלה בחוגלה-קימברלי ישראל.
אורן תחליף את יריב ארדון, אשר כיהן בתפקיד מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בשנה וחצי האחרונות, והודיע לפני כחודש על פרישתו. המינוי של טלי אורן יכנס לתוקף ב-1 ביולי 2009.
ארי מלמוד, מנכ"ל חוגלה קימברלי, במכתב שהוציא היום לעובדי החברה: "בהזדמנות זו ברצוני לאחל בהצלחה ליריב ולהודות לו על תרומתו הרבה לארגון לאורך השנים בתפקידים הבכירים אותם מילא הן בהובלת מערך המכירות והן בקידום תחומי העסקים הביתיים. ולטלי, הצלחה רבה עם כניסתה לתפקיד למול האתגרים הגדולים העומדים למולנו".
בשלוש השנים האחרונות כיהנה טלי אורן בתפקיד מנהלת שיווק אזורית תחום החיתולים במדינות MEA (טורקיה, רוסיה, דרא"פ, מדינות הגולף וישראל) בקימברלי-קלארק. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על בניית האסטרטגיה והתוויית הפעילות השיווקית של המותג האגיס במדינות אלו.
קודם לכן, שימשה אורן במשך שנתיים כמנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי ולפני כן כמנהלת שיווק תחום החיתולים. בתקופה זו הייתה שותפה לפיתוח מוצרים ואחראית על הניהול העסקי והשיווקי של התחום. במהלך תקופת כהונתה גדל נתח השוק של המותג האגיס בכ-8%.
טרם כניסתה לחוגלה קימברלי שימשה כמנהלת קבוצת לקוחות במשרד הפרסום גלר נסיס, ועסקה בהחדרת מותגים בינלאומיים לישראל ופיתוח אסטרטגיה פרסומית למותגים אלה.
טלי אורן, בת 44, בוגרת לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, ניהול ושיווק מהמכללה למנהל.
חוגלה קימברלי היא חברת הנון-פוד הגדולה בישראל. הקטגוריות המרכזיות בהן היא פועלת ואת רובן היא מובילה:
- חיתולים עם שני מותגים האגיס וטיטולים.
- בקטגוריית נייר הטואלט עם המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.
- בקטגורית ההיגיינה האישית עם המותגים קוטקס, לילי ופלייטקס.
- בקטגורית העזרים למטבח עם המותג ניקול.
חברת חוגלה קימברלי מעסיקה בישראל ובטורקיה כ-1,400 עובדים, והיקף פעילותה הכספי לשנת 2008 עומד על למעלה מ-1.6 מיליארד שקלים.