|
מסעדת פושקין [צילום: אתר הבית]
|
|
|
|
|
תריסר נוסעי המחלקה הראשונה של אל-על בטיסה מפריז לתל אביב הופתעו (יום ג', 9.6.09) כאשר הדיילת סבבה ביניהם וחילקה הזמנות לביקור במסעדת "פושקין" בתל אביב, של היזם אלכסיי זכרנקו - האיש
שקנה באותן שעות ממש את חברת גאון נכסים. בהזמנה נאמר כי כל מי שיגיע לסעוד בתשלום במסעדה, יקבל שי - בקבוק יין.
האם חברת אל-על נוהגת לערוך פרסומות מסחריות מעין אלו בטיסותיה? ואם כן - מדוע דווקא של מסעדה לא-כשרה, שהתפריט שלה כולל צדפות, לובסטר, פירות ים ורוטב סרטנים?
דובר אל על, רני רהב, ל-News1: "אל-על מאפשרת לגופים מסחריים להעניק הטבות לנוסעים, כחלק ממדיניות להיטיב עם נוסעיה. אל-על מבקרת ומאשרת מראש כל הטבה. החודש, מאפשרת החברה לשתי מסעדות לתת הטבות לנוסעים במחלוקת היוקרה - פושקין הלא־כשרה, ולצידה מסעדת לה-גוטה (מסעדה צרפתית במתחם נחלת שבעה בירושלים, א.ל.) - הכשרה. על כל שובר מצוין אם המסעדה כשרה או לא. נמשיך בפעילות זו, לטובת הנוסעים".