כינוס חווית לקוח של TheMarker ו-orange בשיתוף חברת פירמידה, הנערך זו השנה השלישית, יתקיים בבוקר יום ראשון ה-21 ביוני במוזיאון תל אביב לאומנות. הכינוס יעסוק במגוון אספקטים מקצועיים שיעניקו ארגז כלים ברור וממוקד לעוסקים בתחום, הן בתחום השירות החיצוני ללקוחות והן בתחום הפנימי, לעובדים. בכינוס ישתתפו דוברים מישראל ומחו"ל, שיתארו מגמות חדשות בתחום ויתנו כלים מעשיים.
בכינוס יתארחו פרופ' מרתה רוג'רס - מרצה בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת דיוק, מייסדת ושותפה בקבוצת Peppers & Rogers, שתרצה בנושא "לשבור את הכלים כדי להגיע למקסימום תמורה" וכן ז'וזה קראבליו - סגן נשיא לשיווק באמריקן אקספרס EMEA, שירצה על "חווית לקוח: העת להשקיע?"
בנוסף, ייערכו מגוון הרצאות וסדנאות בהשתתפות והנחיית בכירים, ביניהם דוד אבנר - מנכ"ל פרטנר תקשורת, מיכל אביחי - מנכ"ל ושותפה בפירמידה, אבי שומר - מנכ"ל צומת ספרים, הרצל עוזר - מנכ"ל HOT, חיים רומנו - מנכ"ל אל על, ריצ'רד האנטר - מנכ"ל נטוויזן 013 ברק ועוד.
לדברי טלי חרותי-סובר, עורכת מדורי יזמות קריירה וניהול TheMarker ועורכת כינוס חווית לקוח, "בימים אלה, בהם רב הנסתר על הנגלה ומודלים עסקיים משתנים חליפות, הופך תחום השירות וחווית הלקוח קריטי במיוחד. בארגונים רבים כבר הגיעו להכרה כי חווית הלקוח והשירות שמייצרים עבורו הינם ערכים בלתי נפרדים מהצלחתו העסקית של הארגון. הכינוס מאפשר למשתתפים לפגוש את מיטב המומחים בארץ ובעולם בתחום זה, שיעניקו להם ארגז כלים ברור וממוקד".
דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר ומנחה בכינוס, ציין כי "מעבר לכל טכנולוגיה, התרבות הארגונית ואיכות האנשים הם שעושים את השירות איכותי וקרוב יותר ללקוח. התרבות הארגונית חייבת לתמוך לחזק ולשמר את ערכי השירות וליצור חוויות שיפתיעו ויעמיקו את נאמנות הלקוח לחברה".
להרשמה:
www.themarker.com/media09/shivuk/client.