בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מרמת-גן לונציה: יוזמה שיווקית חדשנית
|
- הודעה מטעם המוזיאון לאומנות ישראלית
רוכשי כרטיסי כניסה למוזיאון לאמנות ישראלית רמת-גן בתאריכים 15.8.09-15.8.09, ישתתפו בהגרלה שבה יוגרלו שני כרטיסי טיסה בודדים הלוך ושוב + שני כרטיסי כניסה לביאנלה בעיר וונציה שבאיטליה. הזוכים יוכלו לבקר בביאנלה בוונציה (Biennale di Venezia) שנפתחה השבוע ובין היתר ליהנות מתערוכה רטרוספקטיבית של האמן המנוח, רפי לביא, מהחשובים באמני ישראל שתערוכה מקיפה שלו מוצגת בביתן הישראלי. ההגרלה תיערך בפיקוח היועץ המשפטי של המוזיאון, עו"ד שי פורת. עלות כרטיס כניסה למוזיאון 20 שקלים. כרטיסי הטיסה ניתנים להעברה אך לא ניתן להחליף יעד. היוזמה הינה חדשנית ומהפכנית. זו פעם ראשונה שמערך השיווק המוזיאלי מאמץ שיטה מסחרית לקידום ביקור במוזיאון ומציע השתתפות בהגרלה שיש בה ערך מוסף אמנותי בין רוכשי הכרטיסים. הפרס המוצע על-ידי המוזיאון אינו רק טיסת חינם ליעד בחו"ל, אלא, הזדמנות לראות את תערוכת האמנות העכשווית הבינלאומית הנערכת בביאנלה, וונציה. אודות המוזיאון: המוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן נוסד ב-1987 על-ידי מאיר אהרונסון. זהו המוזיאון אשר בשמו מופיעים צמד המילים - "אמנות ישראלית" ומכאן מקור כוחו. המוזיאון לאמנות ישראלית רמת-גן, לקח על עצמו כמשימה, לייצר אלטרנטיבה לחשיפת אמנות ישראלית שלא תיחסם על-ידי פופוליזם טרנדים ואינטרסים כלכליים. המוזיאון מציג כיום כ-24 תערוכות בשנה מתוכן 12 תערוכות גדולות המתקיימות ב-4 האולמות המרכזיים ומתחלפות כל ארבעה חודשים, ותערוכות נוספות באולם הקטן תחת הכותרת "שישי ראשון". תערוכות המתחלפת אחת לחודש ביום שישי הראשון של כל חודש. ייחודה של תערוכה זו הוא בהצגת אמנים, בפעם הראשונה, בתערוכה מוזיאלית. התחום הבולט, בו עוסק המוזיאון לאמנות ישראלית רמת-גן הוא צילום. ואכן, שנת 2008 תוקדש כולה לנושא הצילום באמנות הישראלית. המוזיאון לאמנות ישראלית רמת-גן עוסק בשישה תחומים: ציור, פיסול, צילום, וידאו, עיצוב דו ותלת מימד. אוסף האמנות של המוזיאון עומד על 2100 פריטים, מבקרים בו למעלה מ-30,000 איש בשנה וגאה בעובדה כי לכל תערוכה מופק קטלוג. עד היום הפיק המוזיאון למעלה מ-300 קטלוגים.
|
תאריך:
|
15/06/2009
|
|
|
עודכן:
|
24/06/2009
|
|
בן-ציון ציטרין
|
|
סולבר, חברה לפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי חלבון סויה, הודיעה על מינויו של מוני ברק, 44, לסמנכ"ל כספים.
|
|
|
קבוצת מלם-תים תחל לשווק את פתרון ניהול המידע - AccessLogic של חברת Nogacom בישראל, המובילה בתחום סיווג מידע אוטומטי (Automated Data Classification) לפתרונות ניהול מידע. פתרון AccessLogic, המיועד למשתמשים העסקיים, מעניק את המידע המדויק, הנחוץ לקבלת החלטות עסקיות במהירות ובקלות, תוך שמירה על יחס עלות-תועלת גבוה. פתרון זה מצטרף לשורה ארוכה של פתרונות לתחום ניהול הידע מקצה לקצה, אשר מציעה מלם-תים, המאפשר לארגונים לקבל, לצד הידע והניסיון הרב שצברה מלם בתחום, גם מענה שלם לפתרונות קצה בעולם הסיווג המידע האוטומטי.
|
|
|
קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, לרגל השקת מכונית השטח החדשה והמרווחת, רנו קולאוס. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-1,200,000 שקלים.
|
|
|
חברת פרסקו ממושב חצבה בערבה, בבעלות משפחת שטרן, הפקידה את טיפול יחסי הציבור בידי משרד ניוז יחסי ציבור, המנוהל על-ידי רחל לרנר, עיתונאית לשעבר.
|
|
|
קניון ערים מקבוצת אמות השקעות, הקניון המוביל באזור השרון, מכריז על SUPER DAY - ארבעה ימים של חגיגת מבצעים בחנויות הקניון במסגרתם יינתנו עד 70% הנחה, יחולקו מתנות והפתעות לקונים, תינתן כניסה אחר-הצהריים לפעלטון לקונים ועוד.
|
|
|
|