מאיר חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין חדשני שנועד לתמוך במבצע ההשקה של מכונית הונדה אינסייט (INSIGHT) החדשה.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה במשך חודשיים באינטרנט
היקף הקמפיין מוערך בכ-400,000 שקלים.
במסגרת המבצע, מזמינה הונדה את גולשי האינטרנט להכנס לאתר
www.honda-insight.co.il בו יוכלו לעבור "תיאוריה" ולקבל "רישיון ירוק". עם קבלת הרישיון יוכלו "לנהוג" בסימולטור של הונדה אינסייט החדשה, לקבל משימות נהיגה יומיות אשר יזכו אותם בנקודות ויאפשרו להם להשתתף בתחרות שתתקיים בין כל "בעלי הרישיון הירוק". הפרס לגולש שיצבור את מרב הנקודות במועד סיום התחרות - הונדה אינסייט חדשה - מתנה!
הונדה אינסייט החדשה הושקה בכל העולם לפני כחודשיים וזוכה להצלחה רבה מאוד. האינסייט נמכרת בישראל במחיר של 130,000 שקלים.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר; קופי: עמי אלוש; ארט: גיא לאופר; משנה למנכ"ל: שי גורן; מנהל לקוחות: אלי דולב; תקציבאי: יוני פרידמן; מנהל סטודיו: ברק כהן; מנהל פרויקט: מקס שרבקוב; עיצוב אתר: מרים מושינסקי; מימוש: גיא צבן; פיתוח: תימור טאליבייב ודימיטרי כץ; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.