מותג הטלוויזיה לילדים המוביל בעולם מגיע לישראל. חברת וולט דיסני הודיעה (יום א', 28.6.09) על השקתו בספטמבר של ערוץ דיסני, ערוץ עם קהל יעד בגילאי טרום-בית ספר וילדים בגילאי 6 עד 14 ובני משפחותיהם.
הערוץ יציע לצופים הצעירים את הסדרות "האנה מונטנה", סדרת האנימציה "פיניאס ופרב" וסרטי קולנוע מקוריים של ערוץ דיסני - "היי-סקול מיוזיקל" ו"קמפ רוק". שידורי הערוץ יכללו גם רצועת שידור יומית עם מגוון של תוכניות המיועדות לגילאי טרום-בית ספר, כולל הלהיטים "המועדון של מיקי מאוס" ו"חבריי טיגר ופו".
ערוץ דיסני, אשר יחליף את ערוץ ג'טיקס, יותאם לשוק המקומי, וסדרות האנימציה ידובבו לעברית. כמו-כן יופקו הפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראלים. במסגרת הפקות אלה, תושק בתחילת החופש הגדול סדרת מעברונים בהנחייתה של לירון ויצמן, בהם תינתן הזדמנות ראשונה לצופים לראות קטעים מתוך הסדרות והסרטים העתידים להיות משודרים בערוץ דיסני.
תכנים נבחרים מערוץ דיסני שובצו בלוח השידורים של ג'טיקס כבר מיולי 2007. תמי לנדסמן, מנכ"ל ג'טיקס וערוץ דיסני בישראל, מבטיחה לפעול למינוף כוחו של המותג "דיסני" וליצירת שיתופי פעולה נוספים תחת המטרייה המותגית.
ערוץ דיסני העולמי מייצג ספריית ערוצי הילדים הכוללת 98 ערוצים ורצועות שידור ב-167 ארצות וב-32 שפות. בשנת 2008, ערוץ דיסני דורג כערוץ הילדים מספר 1 ב-17 מדינות/טריטוריות מסביב לעולם. הנכסים של ערוץ דיסני ממשיכים להתרחב לשווקים חדשים ברחבי העולם ומשמשים בתפקיד מפתח בהצגת המותג של דיסני לצרכנים חדשים.