בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
סמנכ"ל השיווק של yes נבחר לאיש השיווק של יוני
|
- הודעה מטעם yes
מאת:
מיכל הרמן | | yes
|
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, כאיש השיווק של חודש יוני 2009. דרור בהט עומד מאחורי המהלך: "yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה". המהלך כלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לאחר שמונה שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים, לצד הגדלת היקף חדירת ה-yesMax והגעה ל-30% חדירה בקרב לקוחות yes. מהלך ה-yes stars זכה בשבוע שעבר גם במקום הראשון בתחום התקשורת בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי effie awards 2009. בהט ציין, כי "לאחר שזיהינו שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים לתחום הסדרות לצד התחזקות הז'אנר בקרב התעשייה ומעבר של תקציבים ושחקנים לתחום זה, החלטנו לרענן גם את המיקוד התקשורתי שלנו. זאת לצד המשך ייצור הטלוויזיה עם הסדרות הטובות ביותר. ה-yesMax היווה חלק משמעותי במהלך גם בזכות היותו מגביר נאמנות ושביעות רצון וגם בשל העובדה כי הז'אנר המועדף להקלטות הינו סדרות". הקונספט הפרסומי של המהלך yes stars נולד מתוך התובנה שיש הבדל מהותי בין סרטים לסדרות - שכן סידרה מגלמת בתוכה מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן. הקונספט משלב ז'אנרים מעולם הסדרות עם שימוש בדמות ישראלית (יעל פוליאקוב) המתערבת באירועים מתוך רצון והזדהות עם הסדרה וגיבוריה". כתוצאה ממהלכים אלה נרשמה עלייה של 30% בצפייה בסדרות, המותג המשיך להתחזק ושביעות הרצון בקרב בעלי ה-yesMax עלתה דרמטית. בהט מוסיף, כי "המהלך תורם רבות לביצועי החברה בתקופה האחרונה ומשפיע לחיוב גם התוצאות הפיננסיות". דרור בהט, 41, MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, משמש בתפקידו מאז 2006. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל שיווק בחברת 013 ברק ומנהל תחום שיווקי עסקי בסלקום. הצעדים שננקטו למימוש האסטרטגיה החדשה היו, קודם כל, ברמת המוצר: המשך השקעה ברכישת הסדרות המובילות בעולם (דם אמיתי, עקרות בית, האנטומיה של גריי וכו') לצד הגדלת ההשקעה בהפקות מקור מובילות כגון דני הוליווד, רביעיית רן, סרוגים ועוד. בהמשך הוכנסו חידושים בתחום הערוצים: קיבוץ כל ערוצי הסדרות יחדיו ומיקומם במיקומי פריים בטבלת הערוצים, השקת ערוץ ישראלי - yes stars ישראלי, השקת שני ערוצי סדרות HD: yes stars Action HD ו-yes stars Drama HD, פתיחת ערוץ הריאליטי לתקופת הקיץ yes stars real והעמקת חוויית הסדרות באתר האינטרנט yeswalla. במקביל נמשכה הרחבת החדירה של ה-yesMax - שיפור ממשק המשתמש, השקת Maxmovies (ספריית סרטים בתוך ה-yesMax) ועוד.
|
תאריך:
|
30/06/2009
|
|
|
עודכן:
|
30/06/2009
|
|
מיכל הרמן
|
|
פסטיבל לימוד ירושלים 2009 הינו חגיגה רב תרבותית, הנותנת במה לתרבות היהודית הרוסית במטרה ליצור שיח פלורליסטי בתוך קהילת דוברי הרוסית בישראל ובינם לבין כלל הציבור. הפסטיבל יתקיים בתאריכים ה-3-1 ביולי 2009 בבית אביחי בירושלים.
|
|
|
ורד כהן, אם לילד בן שלוש, חלתה בסרטן צוואר הרחם. על-מנת לנצח את המחלה צריכה ורד לעבור סדרת טיפולים יקרים במרפאה בגרמניה. חברות של ורד התגייסו להתרים את הסכום הנדרש על-מנת לממן את הטיפול. במוצאי שבת, 4 ביולי 2009, יתקיים ב"מול הפארק אירועים" ברעננה אירוע מושקע ומסוגנן שהכנסותיו יוקדשו לטובת מימון הטיפול.
|
|
|
דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, תעלה החל מיום רביעי ה-1.7.09, בקמפיין פרסום קייצי, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו החדשה - "Domino's BBQ" ולרגל השקת תפריט החיסכון החדש - "Domino's SUPER DEALS".
|
|
|
בשנים האחרונות ישראל הפכה ליעד אטרקטיבי עבור תוכניות המובילות למנהל עסקים בארה"ב כאשר מנהלי תוכניות MBA בבתי הספר המובילים כמו סטנפורד, ברנדיס, MIT, דיוק, UC ברקלי, קלוג, אוניברסיטת וירג'יניה ואחרות מאמינים בתרומתו של הסטודנט הישראלי למגוון הסטודנטים הלומדים בארה"ב. נציגי התוכניות מגיעים לישראל על-מנת "לגייס" סטודנטים ישראלים לשורותיהם. גם הרווארד, וורטון, TUCK ובית הספר למינהל עסקים של קולומביה מחזרים בישראל אחרי הסטודנטים.
|
|
|
אירוע ההוקרה החגיגי לציון תרומתם של העולים לעיר, התקיים ביום חמישי, 25 ביוני 2009, במעמד השרה לקליטת העלייה ח"כ סופה לנדבר וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. האירוע, המצוין זו השנה השנייה, נערך ביוזמת המשרד לקליטת העלייה ועיריית ירושלים כחלק מפרויקט לציון פועלם ותרומתם של העולים לחיזוקה ופיתוחה של העיר.
|
|
|
|