חברת הצבעים נירלט יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף וחתמה על הסכם עם חברת דיסני העולמית, לפיו תהיה לבעלת הזכויות הבלעדיות לשימוש במותג דיסני בתחום הצבע בישראל. מדובר במהלך שיווקי אסטרטגי המחבר בין נירלט, מותג ישראלי וחדשני לבין מותג העל הבינלאומי והמוביל דיסני. הגוונים החדשים מותגו תחת COLORS, צובעים חלומות עם נירלט. עלות ההשקעה נאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים.
נירלט בנתה קולקציות גוונים חדשות המותאמות לעולמות התוכן של הדמויות המובילות והאהובות על-ידי הילדים מעולמו של דיסני. קולקציות הגוונים החדשות יוצגו בחמישה קטלוגים על-פי הדמויות של דיסני שנבחרו לשלב הראשון של שיתוף הפעולה ובמיני סייט שנבנה בתוך אתר האינטרנט של נירלט. במסגרת ההשקה תשווקנה שתי ערכות ייחודיות שייסעו להורה ולילד בעיצוב החדר בהתאם לרוח דמות הדיסני האהובה עליו. מדובר במהלך נוסף ויצירתי שמבצעת נירלט לטובת הצרכן, וכחברה חדשנית ומובילה מעניקה הקיץ הזה פתרון חדיש ומרענן לעיצוב חדרי הילדים.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 בו יקודמו מוצרי COLORS, וכן באמצעות קידום מכירות בחנויות המובילות וברשתות עשה זאת בעצמך.
במסגרת שיתוף הפעולה נבחרו חמש דמויות/סרטים מהמובילים של דיסני כאשר סביב כל אחד מהם נבנה חדר ילדים יוצא דופן. על-מנת לענות על צרכי הילדים בגילאים שונים, חולקו החדרים לפי גילאים: חדר מיקי מאוס וחדר פו הדוב המיועד לגילאים 3-0, חדר CARS המיועד לבנים בגילאים 7-4, חדר נסיכות המיועד לבנות בגילאים 7-4 וחדר האנה מונטנה המיועד לבנות בגילאים 14-8. לכל חדר ייצרה נירלט שלושה שילובי גוונים חדשים וייחודיים, כאשר כל שילוב בנוי משלושה גוונים שונים.
על-מנת להפוך את עיצוב החדר לחוויה משותפת של ההורה והילד, משיקה נירלט שתי ערכות חדשניות לעיצוב עצמי של החדר בהתאם לדמויות האהובות. ערכת מיקי מאוס ופו הדב, המיועדת לגילאי 3-0 ותכולתה: 1 ליטר נירלט טבעי שניתן לגוון בכל אחד מן הגוונים החדשים ובכל גווני מניפת נירלט, שבלונה של פו הדב, שבלונה של מיקי מאוס, מברשת מיוחדת ליצירת שבלונות, שני שלטים לחדר הילדים: האחד של מיקי מאוס והשני של פו הדב. עלות הערכה לצרכן: 99 שקלים בלבד. ערכת CARS ונסיכות, המיועדת לגילאי 7-4, ותכולתה: 1 ליטר נירלט טבעי שניתן לגוון בכל אחד מן הגוונים החדשים ובכל גווני מניפת נירלט,שבלונה של CARS, שבלונה של נסיכות, מברשת מיוחדת ליצירת שבלונות, שני מדי גובה האחד של נסיכות והשני של CARS. עלות לצרכן: 99 שקלים בלבד.
המהלך השיווקי הרחב כולל: גוונים חדשים, ערכות ייחודיות לעיצוב עצמי, קטלוגים צבעוניים, מיני סייט ייחודי שהוקם באתר הבית של נירלט וכולל רעיונות, טיפים והדרכות מדויקות כיצד לעצב חדר חלומי על-פי דמויות דיסני השונות, הפעלות ילדים ברוח דיסני כדוגמת פאזלים, דפי צביעה ועוד, עידכונים וחדשות מעולמו של דיסני, ומגוון טיפים מעולם דיסני כדוגמת: אופן הכנת עוגות של הדמויות האהובות, עיצוב בובות אצבע ועוד. כתובת אתר הבית של נירלט
www.nirlat.com.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק של נירלט מציין כי: "נירלט כחברת הצבע המובילה שמה דגש על ערך החדשנות ולכן אנו גאים להיות החברה הראשונה והיחידה בארץ שיצרה שיתוף פעולה כה מיוחד עם מותג עולמי ומוביל כדיסני. אנו עמלים כל העת בפיתוח מוצרים ייחודיים וחדשנים עבור הצרכן ומותג ה-COLORS מהווה מהלך אסטרטגי חשוב, יצירתי ומפתיע עבור הצרכן שמחפש להתחדש ולהתרענן. מדובר בפיתרון עיצובי אמיתי הכולל גוונים ייחודיים לצד טכניקה והכוונה כיצד לעצב חדר חלומי בשיטת עשה זאת בעצמך".