חמת, יצרנית הברזים המובילה בישראל, בחרה במשרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור לניהול את מערך יחסי הציבור והדוברות.
חמת עלתה בימים אלה בקמפיין חדש תחת הסיסמא: "עולם המים של חמת". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', מדגיש את נושא החיסכון במים ומציג את מגוון המוצרים שמציעה החברה.
בימים אלו משיקה חמת קו מוצרים חדש של ברזי מטבח עם מנגנון דו שלבי לחיסכון במים. זאת בנוסף למהלך קודם שביצעה החברה, בה שילבה בכל מוצריה חסכמים (מגבילי ספיקה), שגם הם חוסכים במים.
נראה כי חמת, כמובילת שוק הברזים, הפנימה היטב את נושא החיסכון במים, ומשקיעה, גם היום, מאמצים בפיתוח מוצרים נוספים לחיסכון במים. כך, למשל, במפעל המקלחונים של חמת, משולבים אביזרים חוסכי מים בראשי המקלחת, ונבדקת האפשרות לשלב שעון להגבלת משך זמן המקלחת ועוד.
חמת שמה לה כמטרה להוביל את נושא החיסכון במים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות, ניסיון רב שנים ויכולת עיצוב מרשימה. בעבודת יחסי הציבור נדגיש גם את היותה יצרן "כחול לבן" המתמחה בייצור ושיווק ברזים בארץ ובעולם.
משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מתמחה בבניית מותגים, בהחדרת מותגים ובתקשורת שיווקית לעסקים וחברות. בין לקוחות החברה: פורטן adira.co.il, רשת ג'נטלמן, רשת מטבחי DO-IT, גולן ווסט ליין, SMEG, רשת קאמרה, מלון בוטיק חלומות נפתלי, ועוד.