יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, משיק סדרה מפנקת של מוס יוגורט בתוספת פירות בטעמים מובילים תחת השם "Yoplait Goody Goody". לרגל ההשקה יעלה קמפיין טלוויזיוני חובק עולם לסדרת היוגורטים החדשה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
סיסמת הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון: Yoplait Goody Goody, even better than... Ahhha. הקמפיין, יעלה בטלוויזיה למשך שלושה שבועות ובמרכזו מחזמר בסגנון בוליוודי בהפקת ענק שהצטלמה בהודו משלבת שירים, ריקודים, צבעים והרבה קצב.
סרטון הפרסומת מציג אישה הודית צעירה אשר טועמת לראשונה את Goody Yoplait Goody ומחליטה שהיא מעדיפה אותו על-פני כל הגברים. כמו סיפור החלילן מהמלין, סוחפת אחריה הצעירה את כל הנשים לבחור ב-Yoplait Goody Goody על פני הבחורים וכל זאת בסצנת ריקוד ושירה בוליוודית מרהיבה.
משרד פרסום: מקאן אריקסון; ניהול תקציב: עמית משיח, סער נעים, גיא קמחי; קריאייטיב: טל רביב, עידו בן דור; אסטרטגיה: יוני קיש, ענת סגל.