פרויקט "המפעל שלי" של TheMarker ומפעל הפיס יוצא לדרך, זו השנה החמישית. הפרויקט מציג את העשייה החברתית והפעילויות שיוזמת תעשיית העסקים הישראלית למען הקהילה. מטרתו לחשוף את אותה עשייה חברתית וכך לעודד עסקים נוספים להצטרף למעגל. כמידי שנה, יבחרו מספר חברות שיוזמנו לחשוף את תרומתן למען הקהילה, להעביר מסר אופטימי לקהילת העסקים ולעודד את הרחבת מעגל העוסקים במלאכה.
במסגרת הפרויקט יתועדו ההיבטים ההתנדבותיים והחיוביים בחברה הישראלית, מנקודת מבטם של בכירים במשק, מנהלי חברות ומובילי דרך בכלכלה הישראלית. מידי יום יעלו לאתר TheMarker סרטוני וידיאו המתארים פעילות התנדבותית של חברות עסקיות המשתתפות בפרויקט. גולשי האתר יוכלו להצביע עבור הפעילות שהכי ריגשה אותם, ובין המצביעים יוגרלו פרסים: למקום הראשן- נגן MP5, למקום השני- אוזניית בלוטות' ולמקום השלישי- דיסק און קי 4 ג'יגה.
הפרויקט החברתי המרגש והחשוב ביותר יבחר על-ידי גולשי האתר ומערכת TheMarker, כאשר החברה והפרויקט הנבחרים יזכו באות הוקרה במעמד אירוע 100 המשפיעים של TheMarker שייערך בתחילת ספטמבר. בשנה שעברה זכתה חברת BMC, על פרויקט במסגרתו אימצו העובדים את שכונת פרדס כץ, שם הם מפעילים חדר מחשב במתנ"ס וחלקים חבילות מזון לנזקקים, מחלקים מלגות, מקיימים אירועים ועוד. בנוסף, עובדי החברה בתל חי תמכו בהקמת בית נוער לילדי קריית שמונה שם הם מסייעים לילדים, בשיעורי בית, חוגים וכדומה.
לדברי עידו פולק, מנכ"ל TheMarker, "מידי שנה, חושף פרויקט המפעל שלי את תרומתן של חברות עסקיות למען הקהילה. אנו שמחים לגלות היענות הולכת וגוברת מצד חברות, ביניהן מהמובילות במשק, אשר מכירות בצורך לפעול למען הקהילה כחלק מהפעילות העסקית ומנחילות תפיסה זו גם לעובדים, אשר משתפים פעולה ברצון".
שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל הפיס, אמר כי "מפעל הפיס היא חברה שכל רווחיה מועברים לרווחת הקהילה בישראל ולכן חשוב היה לנו ליזום פרויקט שחושף ומציין לשבח חברות עסקיות שעושות למען הקהילה. המציאות מלמדת שתרומה לקהילה תורמת לשיפור התדמית של החברות ושיפור תדמיתי בה לידי ביטוי, בסוף הדרך בגידול בהכנסות , כך שפעילות זו גם טובה לעסקים. בימים של משבר כלכלי מדובר גם בפעילות הכרחית שמשפרת את איכות חייהם של אנשים".