חברת סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון), יבואנית המותגים פיאט ואלפא רומאו, בחרה להפקיד את תקציב יחסי הציבור שלה בידי ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל. במסגרת ההתקשרות תטפל ארד תקשורת בכלל מותגי היבואן, ביניהם במהלך ההשקה של פיאט 500 ובהשקות של דגמים נוספים עליהם צפויה סמל"ת להכריז בקרוב.
ארד תקשורת תחליף את משרדו של אבי קרטין שטיפל בסמל"ת בשנים האחרונות. מנכ"ל סמל"ת, אורי להב, ברך את המשרד החדש: "לאור ההתרחבות הצפוייה בפעילות סמל"ת החלטנו לרענן גם מערך יחסי הציבור, ולהפקיד את תקציב יחסי הציבור של החברה בידיה הנאמנות של ארד תקשורת. אנו שמחים על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה שיסייע להצעיד את החברה להישגים גדולים. אנו מודים לאבי קרטין על טיפול נאמן ומסור ומאחלים לו בהצלחה".
יו"ר יורו ישראל, איל ארד: "מדובר בכבוד גדול עבורנו לטפל באחד מיבואני הרכב הוותיקים והטובים בישראל. אני, כלקוח ותיק של היבואן, שמח שתהיה לנו ההזדמנות להיות מצידו השני של המיתרס ולהעניק לסמל"ת את שירותנו".
סמל"ת, שבשליטת איש העסקים מיכאל לוי, היא אחת מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל. בחברה התרחשו לאחרונה מספר שינויים ובראשם מינויו של מנכ"ל חדש, אורי להב, שניהל לפני כן את המותג פולקסוואגן. מיד עם כניסתו לתפקיד החליט להב לפצל את שני המותגים פיאט ואלפא רומאו ולמנות לכל אחד מהם מנהל מותג עצמאי. בחודש האחרון השיקה סמל"ת בישראל את אחת המכוניות המדוברות באירופה - פיאט 500 - והיא צפויה להשיק בקרוב דגמים נוספים הן של המותג ופיאט והן של המותג אלפא רומאו.
ארד תקשורת מקבוצת יורו ישראל הינו אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל. המשרד מטפל בכ-120 לקוחות מתחומים שונים, החל מחברות הייטק, פיננסים, בריאות, רשויות מקומיות וגופים ציבוריים ועוד. כמו-כן מעניק המשרד שירותי יחסי ציבור מגזריים לאוכלוסיה הרוסית, חרדית וערבית.