הונדה מעלה קמפיין טלוויזיה שנועד לתמוך במבצע מכר אגרסיבי וחד פעמי: "חזרה בזמן ...", במסגרתו מציעה את דגמי אקורד, לג'נד, FRV ו-CRV במחירים שהיו לפני עליית המחירים בעקבות רפורמת המס החדשה.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 במשך 14 ימים, והיקפו נאמד בכמיליון שקלים.
סרטון הטלוויזיה אותו ביים שחר סגל, מציג חבורת מנהלים שממהרת לפגישה וחוששת שלא תספיק להגיע בזמן. אחד המנהלים מרגיע את השאר ומבטיח להם שיגיעו בזמן לפגישה, בו בזמן הם נכנסים למכונית הונדה האקורד החדשה, הטורים עולים... לחיצה על דוושת הגז... והם נעלמים כמו במכונת זמן שמחזירה אותם אחורה.
במבצע "חזרה בזמן" לדגמי אקורד, לג'נד, FRV ו-CRV - הונדה חוזרת למחירים של לפני הרפורמה. המבצע בתוקף עד תאריך 31 באוגוסט בלבד, להזמנות חדשות בלבד ולרוכשים מכוניות מהמלאי הקיים. בפועל משקף המבצע הנחות של בין 6000 שקלים ל-15,000 שקלים (הפער בין מחירון חדש לישן).
קרדיטים: משנה למנכ"ל - שי גורן; מנהל לקוחות - אלי דולב; מנהלת קריאייטיב - סיגל עבודי; פלנר - עמית פס; קופירייטר - טל פרלמוטר; ארט דיירקטורית - דנה מושקוביץ; תקציבאי - יוני פרידמן; מנהלת מחלקת הפקה - נווה זרח; מפיקה - אורלי פוקס; במאי - שחר סגל; חברת הפקה - מקאן מוביז; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.