חברת האופנה גולברי הודיעה על בחירתה, בפעם הרביעית, של אשת העסקים והדוגמנית שלי גפני, כפרזנטורית של החברה. גפני תייצג את הרשת בקמפיין חורף 2009/10 תמורת 50,000 דולר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום thinkdesign, במודעות בעיתונות הארצית, באינטרנט, במגזינים, בהפקות אופנה, בשלטי חוצות ובארוע תצוגת אופנה.
משה גולברי ציין, כי "גפני מייצגת עבור קהל הלקוחות שלנו את המודל לאישה העדכנית והאופנתית ומהווה מודל לחיקוי. הערכים המוספים של שלי כאישה נתפסים בהיותה יפה וזוהרת, אשת עסקים מצליחה, אשת משפחה מסורה, כריזמטית, אופנתית ונקייה מכל רבב, כאשר ערכים אלו תואמים את ערכי המותג".
גולברי מוסיף, כי "שלי גפני היא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון ומקודמיו. הבחירה החוזרת בגפני פעם אחר פעם, נעשתה לאחר בדיקות שוק ומחקרים שערכה הרשת בקרב קהלי היעד. המחקרים והסקרים הראו, כי גפני והמותג עולים בקנה אחד, מה שגורם ללקוחה להזדהות עם גפני ולהתחבר יותר אל המותג".
גפני, בת 38, נשואה + 3. היא אשת עסקים ובבעלותה חברת איפור.