מיקרוסופט ישראל משיקה בלוג חדש לשותפיה העסקיים. הבלוג מיועד לקהילת שותפיה העסקיים של מיקרוסופט בישראל והוא מיועד לשמש ערוץ תקשורת נוח וזמין בין מיקרוסופט לשותפיה העסקיים. הבלוג יכלול מידע ועידכונים ברמה העולמית והמקומית, מידע על אירועים והכשרות ייעודיים לשותפים, שיתוף ידע והחלפת דעות בנושאים טכנולוגיים ועסקיים.
את הבלוג תנהל רוני דביר, מנהלת אסטרטגיה ותוכניות שותפים במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה אחראית דביר על הוצאה לפועל של אסטרטגיית מיקרוסופט בתחום השותפים, ניהול תוכניות השותפים של מיקרוסופט ברמה המקומית, תקשור הערך העסקי של השותפות עם מיקרוסופט, ייזום והובלת אירועים והדרכות ייעודיים העונים לצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של השותפים והעלאת שביעות הרצון השותפים.
קהילת השותפים העסקיים של מיקרוסופט בישראל כוללת כ-2,000 שותפים הפעילים בהתבסס על המוצרים והפתרונות של החברה. קהילת השותפים של מיקרוסופט נחשבת הגדולה בשוק ה-IT הישראלי, והיא כוללת משווקי תוכנה וחומרה, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים, מרכזי הדרכה ותמיכה ועוד. היקף האקוסיסטם סביב תעשיית מיקרוסופט בישראל מגיע לכ-1.5 מיליארד דולר בשנה, וכ-40 אלף עובדים מועסקים בישראל.
כתובת בלוג השותפים החדש:
www.blogs.microsoft.co.il/blogs/partners.
רוני דביר, מנהלת אסטרטגיה ותוכניות שותפים במיקרוסופט ישראל: "מטרת הבלוג החדש היא ליצור אמצעי תקשורת נוסף עם קהילת השותפים העסקיים של מיקרוסופט בישראל. באמצעות הבלוג בכוונתנו ליצור ערוץ דו-כיווני ודיאלוג בין מיקרוסופט ושותפיה, שבסופו של יום יאפשר לשותפים למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם, ויביא לשביעות רצון גבוהה יותר מהשותפות שלהם עם מיקרוסופט".