|
מנכ"ל הוט, הרצל עוזר [אלי דסה]
|
|
|
|
|
האסטרטגיה של חברת הכבלים הוט לשנים הקרובות נחשפה (יום א', 13.9.09) בכינוס החדשנות של דה מרקר. מנכ"ל הוט, הרצל עוזר, הכתיר את מה שהגדיר כשירותים פורצי-דרך בכותרת "הוט בכל מקום" (HOT Anywhere). לאחר הפיכת ממיר הטלוויזיה לקונסולת משחקים, מבקשת החברה להעלים את הממירים המקליטים, לטובת אפשרות הקלטה דרך השלט באופן ישיר, באמצעות שרתי החברה. הדבר ימנע את הצורך בממיר מקליט, ויאפשר נפח הקלטה בלתי מוגבל.
עוזר העריך כי כבר בעתיד הקרוב, עניין של חודשים, ייטשטשו הגבולות בין הרבדים השונים - טלוויזיה, מחשב אישי וסלולר. לחברות השונות המצהירות על כוונתן להיכנס לעולם התוכן, מציע עוזר לא למהר כל כך. "חברת הוט כחברת התוכן הגדולה בישראל, משקיעה מדי שנה מעל ל-700 מיליון ש"ח ברכש תוכן וביצירה ישראלית. היתרון שלנו הוא ביכולת לייצר תוכן עשיר ועדכני, אשר יותאם לכל מסך". לדבריו, חוויית הצפייה בעולם הטלוויזיה החדש תאפשר לצופה "לשוטט בזמן": לצפות בתוכנית המשודרת ברגע נתון, או לחזור לתחילתה, לצפות בתוכנית שקדמה לה, או לעבור לצפות בתוכניות שטרם שודרו.
בהמשך, תביא הוט גם את האינטרנט לטלוויזיה (צפייה ב-Facebook, ב-YouTube ושימוש בצ'אט). כבר בימים אלה מציעה החברה ערוצים המשלבים בין ערוץ ליניארי לאינטרנט, וערוצים המשלבים בין ערוץ ליניארי ל-HOT-VOD.