חברת התוכנה סיסנת תוכנה תשווק בישראל את כלי ניהול המותג במדיות החברתיות DML REACH. סיסנת תוכנה נבחרה על-ידי החברה האמריקנית Direct Message Labs שבפלטפורמת ניהול המותג שפיתחה משתמשים חברות כמו: אמריקן אקספרס, אסתי לאודר, לוריאל וחברות רבות נוספות מרשימת ה-Fortune 500, והיא תספק גם תמיכה מלאה למשתמשים בארץ בפלטפורמה שתומכת גם בעברית.
DML REACH היא מערכת אינטראקטיבית שמאפשרת לנהל קמפיינים שיווקיים ולהזין תוכן בכל המדיות החברתיות, כמו אתרי רשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, אפליקציות סלולריות, ווידג'טים, אפליקציות דסקטופ ובאתרי שיתוף וידאו. הזנת התכנים וניהול הקמפיין נעשים על גבי פלטפורמה אחת וזאת במטרה לאפשר הזנת תכנים מהירה ומידית בכל המדיות ולשפר בכך את האפקטיביות של הקמפיין.
בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה לנטר את העדפות הצרכנים, לבדוק בזמן אמת את תגובותיהם לקמפיין ולהתאים להם באופן אישי את תכני הקמפיין על-פי צרכים ותחומי עניין אישיים. כן מאפשרת כלי הניהול DML REACH לצרכנים לקבוע את העדפותיהם, וכך למשל, יכול גולש באתר של חברת נסיעות לקבוע כי הוא יקבל מעתה עידכונים על כל המבצעים ליעד מסוים בכל דרך שבה יבחר: במייל, בסלולר, בדסקטופ ועוד. כלי הניהול של DML REACH מסוגל גם לזהות בזמן אמת את המקומות באתרי המדיות החברתיות הרלוונטיים למותג.
"כיום לא ניתן לנהל ביעילות קמפיין במדיות החברתיות בשל הכמות העצומה והסוגים השונים של המדיות החברתיות", מסבירה ליאור לוי, מנהלת השיווק בסיסנת תוכנה. "ה-DML REACH הוא כלי שמאפשר לחברות למקסם את נוכחות וערך המותג שלהם בעולם המשתנה ללא הרף של המדיות החברתיות". לדבריה, האפשרות לניטור בזמן אמת של העדפות הצרכנים שמציעה פלוטפורמת DML REACH מאפשרת להעמיק ולשדרג את היחסים בין הצרכן למותג.
אודות סיסנת תוכנה: קבוצת סיסנת תוכנה היא קבוצת IT המתמחה במתן פתרונות מתקדמים ורחבי-היקף לארגונים בתחומי ייעוץ למחשוב, פיתוח תוכנה ואינטגרציה של מערכות מידע וטכנולוגיית מידע. הקבוצה מעסיקה כ-600 עובדים בפרויקטים בארץ ובחו"ל.