אתר AllJobs, פורטן הדרושים המוביל בישראל והיחיד המרכז את כל משרות הדרושים המתפרסמות במשק הישראלי, עולה בקמפיין אינטרנטי חדש תחת הכותרת "קורות חיים מקצועיים, הדרך הבטוחה להגיע לראיון עבודה!" הקמפיין הינו באמצעות משרד הפרסום גיתם סוהו ומוערך בכ-500,000 אלף שקלים.
הבאנרים, אשר יופיעו באתרי האינטרנט המובילים בישראל, מובילים למיני-סייט הכולל הסברים וטיפים על חשיבות קורות החיים מאת רויטל הנדלר, מנכ"ל AllJobs, באמצעות סרטוני וידאו. מעבר לטיפים ניתן יהיה באמצעות המיני-סייט, לשלוח קורות חיים לבדיקה על-ידי צוות מקצועי של AllJobs לפני שליחתם למשרות ולמעסיקים הפוטנציאלים. קישור ישיר למיניסייט:
www.alljobs.co.il/Campaigns/UpgradeCv2009.
לדברי רויטל הנדלר, מנכ"ל AllJobs, במציאות התעסוקתית של היום, כל מגייס או מנהל משאבי אנוש מוצף במאות מסמכי קורות חיים על כל משרה. בדרך כלל משקיע המגייס כ-30 שניות לכל מסמך קורות חיים. בכדי לבלוט ולתפוס את תשומת הלב של המעסיק נדרשת כתיבה של קורות חיים מדויקים, מקצועיים ורציניים. במהלך השנים, פיתחנו ב-AllJobs את הכלים לכתיבת קורות חיים אשר ידגישו את היכולות והניסיון של המועמד ויבליטו את יכולתיו מול שאר קורות החיים המתחרים.
אתר AllJobs.co.il, הוא פורטן הקריירה המוביל בישראל, המעניק שירותים ייחודיים למחפשי עבודה כמו-גם למגייסים. השירות הייחודי של AllJobs למחפשים הוא שירות מידע, המעניק גישה ל-DB של כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי. בשנה האחרונה, מצאו עבודה באמצעות שירות זה 27,000 אנשים, במקצועות ובדרגים שונים. האתר משרת כ-20,000 מעסיקים, הנהנים מכלי פרסום שונים בפורטן ומחשיפה ל-450,000 מחפשי עבודה שונים מדי חודש, כמו גם מאפליקציות חדשניות למיון קורות חיים וניהול גיוסים. על-פי סקר TIM 80% מחפשים עבודה באמצעות האינטרנט, 58% ממחפשי העבודה עושים זאת דרך AllJobs.