רשת מוצרי החשמל בסט ביי וחברת כרטיסי האשראי CAL, יוצאות בקמפיין פרסום משותף, המשלב את שני הפרזנטורים של הרשתות: זאב רווח לבסט ביי ושי אביבי ל-Cal.
הקמפיין, אשר יעלה בהיקף של כ-400 אלף שקלים, צולם בסניף בסט ביי. בקמפיין יוצגו שי אביבי וזאב רווח, הנפגשים בפעם הראשונה על במה אחת, יציעו ללקוחות CAL הטבה בלעדית לקנייה ברשת בסט ביי:
על כל 1,000 שקלים מקבלים 200 שקלים לקנייה חוזרת. לדוגמא, על קנייה בסך 3,000 שקלים, מקבלים 600 שקלים לקנייה חוזרת, למשלמים בכרטיסי CAL בלבד.
הקמפיין יופיע במספר אתרי אינטרנט, בהם: Ynet, WALLA, MAKO, ONE ועוד. את הקמפיין מעלה משרד הפרסום גורני אינטראקטיב, המשותף הן לבסט ביי והן ל-Cal.