פרוטרום, החברה השביעית בגודלה בתחום תמציות הטעם וחומרי הגלם היחודיים משיקה מיתוג חדש לפעילויותיה ב-46 מרכזיה בעולם. המיתוג החדש מדגיש את יכולותיה היחודיות של פרוטרום בשילוב פתרונות טעם ובריאות, ואת שאיפתה ומחויבותה לחדשנות, יצירתיות ומצוינות. מוצרי פרוטרום, מהחברות הגלובליות המובילות בעולם בתחומה, מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא (Nutraceuticals), מזון הבריאות והמזון הפונקציונלי (Functional Food), תוספי המזון, והקוסמטיקה.
"התשוקה שלנו לטעם ולבריאות מהווה מנוע צמיחה מרכזי באסטרטגיית הצמיחה המהירה של פרוטרום", אומר אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום. "יתרוננו מבוסס על היכולת הייחודית שלנו לספק פיתרונות טעם בשילוב פתרונות בריאות המבוססים מדעית. שילוב זה, בנוסף לשותפות אמיתית וחזקה עם לקוחותינו והבנת צרכיהם, מאפשרים לנו לספק לכל לקוח פתרון מיטבי המותאם אישית לצרכיו ודרישותיו. אנו ממשיכים ביישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו המאפשרת לנו להיות היום אחת מעשר החברות המובילות בעולם בתחום הטעם וחומרי הגלם ייחודים. צמיחתנו המהירה מתאפשרת תוך שילוב של צמיחה פנימית רווחית יחד עם רכישות אסטרטגיות, המחזקות את מגוון סל המוצרים שלנו, מגדילות את בסיס הלקוחות שלנו ומעמיקות את החדירה שלנו לשווקים חדשים".
המיתוג החדש של פרוטרום כולל אלמנטים צבעוניים ייחודיים אשר נוצרו במיוחד לכל אחד מתחומי הפעילות של פרוטרום. האלמנטים כולם מקושרים לטבע, וכל אחד מהם מסמל ערך בריאותי. הם משתלבים זה בזה ליצירת חזות הרמונית; תפוזים נבחרו לסמל את יכולות יצירת הטעמים של פרוטרום ומיומנויותיה בשילובם במערכות מזון שונות. מאז היווסדה בשנת 1933 לפרוטרום ניסיון רב שנים ומוניטין עולמי בפיתוח מוצרים מיוחדים בתחום ההדרים.
צ'ילי מסמל את יכולות פרוטרום בתחום ספקטרום הטעמים הלא מתוקים, ויצירת מוצרים בתחום זה לתעשיות מזון הנוחות (convenience food), הבשר, הדגים ותבלינים. פעילותה של פרוטרום בתחום הבריאות אשר מיוצגת על-ידי פרח האכינצאה, כוללת רכיבים וחומרי גלם בעלי ערכים בריאותיים מוכחים, באיכות מהגבוהות בעולם בתחום, לתעשיית מוצרי הפארמה, הטבע, תוספי המזון והמזון הפונקציונלי. סמל עץ הקפה נבחר לייצג את פעילות פרוטרום בתחום חומרי הגלם לתעשיות הטעם והריח. כל אחד מהאלמנטים מוצג על-רקע לבן ונקי, המסמל טבעיות, חדשנות ויצירתיות. שילובם של האלמנטים מאפיין את הסינרגיות הרבות בין תחומי הפעילות השונים של פרוטרום והערך המוסף אשר היא מעניקה ללקוחותיה.
לדברי אסנת צינאדר, מנהלת התקשורת השיווקית הגלובלית של פרוטרום: "ביקשנו לשמר את המורשת של פרוטרום ב-75 שנות פעילותה תוך חידוש הניראות של פרוטרום כך שתתאים לצמיחה המרשימה שהשגנו בשנים האחרונות ולמעמדנו בשוק העולמי כיום. מעבר לסמלי הטבע ההרמוניים של פעילויותינו השונות, המיתוג החדש שלנו כולל גם סמלי לייף-סטייל בשחור ולבן המשולבים עם אלמנטים צבעוניים, אשר יחד מבטאים את ההבנה הייחודית שיש לנו לגבי השוק הצרכני והקמעונאי ואת יכולתנו לתרגם הבנה זו למוצרים מובילי שוק".