יוניליוור ישראל עולה בקמפיין חדש למותג פינוק לרגל השקת סדרת פינוק החדשה באריזות 400 מ"ל ו-700 מ"ל. הקמפיין, יעלה ב-25.3.03 למשך חודש ימים באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן.
הקמפיין בהשקעה של 1 מיליון דולר הכולל סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות.
ההשקה המחודשת של סדרת פינוק כוללת נוסחה משופרת בתוספת רכיבים טבעיים. כל מרכיב הותאם במיוחד כדי לתת מענה לתועלות הדרושות לכל סוגי השיער, ונמצא מועדף בקרב הצרכניות הישראליות.
הסדרה החדשה עוצבה מחדש ומדגישה את המרכיבים הטבעיים שהסדרה מכילה. בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו כחצי מיליון דולר.
סדרת פינוק החדשה כוללת: שמפו ומרכך פינוק לשיער רגיל מועשר בתמציות רוזמרין; שמפו ומרכך פינוק לשיער יבש - יבש במיוחד, מועשר בפרוטאין חיטה וחלב שקדים; שמפו ומרכך פינוק לשיער גלי/מסולסל, מועשר בתמציות אלו-ורה; שמפו ומרכך פינוק לשיער צבוע מועשר בתמצית חמניות ומסנני UV; שמפו ומרכך פינוק לשיער דק-עדין מועשר בפרוטאין ביצה ותמציות פרחי הדר; ושמפו פינוק לטיפול בקשקשים מועשר בתמצית ג'ינסנג.
סדרת פינוק החדשה מציגה בנוסף קרם לחות ועיצוב ללא שטיפה לשיער יבש/צבוע ולשיער גלי/מסולסל המועשרים במרכיבים טבעיים.
מנהלת שיווק HPC יוניליוור ישראל, מיכל גולדמן מסרה: "ההשקה המחודשת של פינוק מנצלת את המומנטום האדיר של צמיחת המותג בשנה האחרונה, תוך שיפורו ושימת דגש על מרכיביו הטבעיים ומיצוב הסדרה כמותג מקצועי המעניק פתרונות ייחודיים לכל סוגי השיער".
גולדמן הוסיפה, כי ההצלחה הגדולה של סדרת פינוק נובעת מהעובדה שכל אחד יכול להתאים את הפינוק המתאים לסוג/בעיית השיער שלו. בנוסף, פינוק הינו מותג ישראלי המתאים ספציפית למאפייני השיער הייחודיים של הצרכנית הישראלית ולצרכי השיער המושפעים בין היתר מהאקלים הישראלי.
מחיר לצרכן: שמפו פינוק 700 מ"ל: 15 שקלים, שמפו פינוק 400 מ"ל: 10 שקלים.