|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

ברקוביץ ניצח לעפולה את חולון

84:87 משלשה משוגעת של הג'וניור. גם בני השרון ונתניה חגגו ניצחונות
25/10/2009  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מערכת אתר ערוץ הספורט  |  ספורט5  |  sport5.co.il
עולה לשלשה המשוגעת. צפו בברקוביץ' והשלשה המשוגעת (באדיבות את המנהלת)

ברקוביץ', לא מ.י.ק.י. אל ניב, הבן של אגדת הכדורסל הישראלית אחראי על הרגע הדרמטי והמשוגע של המחזור הראשון בליגת ווינר. הג'וניור תפר שלשה משוגעת על הבאזר בסיום ההארכה ונתן לקבוצתו, הפועל עפולה, ניצחון במשחק הבכורה של בליגה 84:87 על חולון.

בכלל זה היה ערב של בכורות, מאמנו של ברקוביץ', אלי רבי, השיג ניצחון בכורה כמאמן קבוצת גברים, כשגם אריק אלפסי, המאמן של אליצור נתניה העולה החדשה השנייה והקבוצה עצמה רשמו ניצחון בכורה 63:75 על עירוני נהריה.

במשחק נוסף הביסה בני השרון את עירוני רמת גן 62:82.

הפועל חולון - הפועל עפולה 87:84
"ניצן חנוכי הוציא כדור, זרקתי ונכנס", זה מה שהיה לניב ברקוביץ' לומר על השלשה המטורפת שקלע. "אני הכי מאושר בעולם, זה מזכיר לי סל גדול של אבא שהוא לקח ריבאונד ונהביא ניצחון. נלחמנו מהרגע הראשון, צוות המאמנים הכין אותנו מצוין והכניס אותנו לטירוף. אני פשוט מאושר מהניצחון הזה".

גם האבא היה גאה ונרגש. "אפילו בזמנים הטובים שלי לא הייתי קולע כאלה סלים", אמר מיקי. "הייתי בטוח שהמשחק גמור, יד אלוהים כיוונה לזה שהוא יגיע לכדור כי התרגיל לא היה מיועד אליו. הזריקה עצמה הייתה מטורפת, הכדור הסתובב שם וזה נראה כאילו יש איזה לווין שמכוון את הכדור לטבעת. אני מקווה שניב ימשיך להשיג ניצחונות, אבל לא כאלה בשניות האחרונות, אני כבר לא צעיר".

אלי רבי שהשיג ניצחון במשחקו הראשון על הקווים בגברים היה מאושר גם הוא: "עבדנו על התרגיל הזה כל השבוע... ברגע שהוא זרק את הכדור התפללתי שהכדור ייכנס וזה קרה. כל הקריירה כמעט ספגתי סלים כאלה ועכשיו תורי לחגוג, אולי זה מזל של מתחילים. שלושה רבעים שיחקנו מצוין אבל ברבע האחרון  כבר הלכנו במקום לרוץ, העובדה שהתחלנו לעבוד באיחור ניכרה עלינו ולא היה לנו מספיק כושר".

המאמן המפסיד, עמיר עוזי: "זה מה שיפה ואכזרי בכדורסל. בשורה התחתונה לא שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח. לא ניצלנו את היתרונות שלנו ולא היינו טובים, אין תירוצים. אני בטוח שהקהל המדהים הזה יראה ניצחונות. הליגה אמנם התחילה לא טוב מבחינתנו אבל אני מקווה ומאמין שיהיה טוב יותר בהמשך".

מהלך המשחק
צפו בתקציר המלא
משחק קצבי ומרתק באולם הפחים בין החבורה המתגבשת על עמיר עוזי לעולה החדשה אותה מאמן אלי רבי. עפולה עוד הובילה בפתיחה משלשה של אבי ניר אבל ההמשך היה של חולון שבעזרת דחיפה מצוינת מהקהל הובילה במשך 9 דקות ברבע הראשון שהסתיים ב-22:24 לחולונים.

ברבע השני השתלטה עפולה על המשחק הרבה בזכות הגנה חזקה שאפשרה לחולון רק 8 נקודות. אבל לא רק הגנה הראתה עפולה, בהתקפה היה לה את בי ג'יי מקי (8 נק'), נב ברקוביץ' וג'סטין דמנטון (7 כ"א) שהובילו את העולה החדשה ליתרון 32:36 במחצית.

בפתיחת המחצית השנייה נראה כי חולון חוזרת לעצמה אבל כשקבוצה אחת מאבדת פי שלוש כדורים מיריבתה אין לה הרבה סיכוי להישאר במשחק. בסיום הרבע השלישי עמד מספר האיבודים של חולון על 16 ועם מוסיפים לכך גם תצוגה התקפית מצוינת של דנטמון (20 נקודות) עפולה ביתרון 51:62 10 דקות לסיום.

ברבע האחרון הניסיון והקהל החלו לשחק תפקיד משמעותיץ עפולה נתקעה פעם אחר פעם בהתקפה וחולון צימקה את הפער עם כל דקה שחלפה כשהיא נעזרת בריצת 2:10 בשלוש דקות ואפילו מחזירה לעצמה את היתרון 71:72 דקה וחצי לסיום. חצי דקה לסיום כשחולון ביתרון 2 עמד ניב ברקוביץ' על הקו ודייק רק בזריקה אחת, חולון יצאה להתקפה משלה והפעם נשלח ליפשיץ אל הקו, הגארד דייק בזריקה אחת והתוצאה עמדה על 72:74, 18 שניות לסיום. דנטמון לקח את הכדור מחוף אל חוף והשווה את התוצאה אך השאיר 10 שניות על השעון. עוזי לקח פסק זמן אבל ההתקפה האחרונה של חולון הוכיחה כמה היא לא מאורגנת והמשחק הלך להארכה עם 74:74.

בהארכה המשיך המשחק להיות צמוד ושלשה אדירה של ניצן חנוכי דקה לסיום נתנה לעפולה יתרון 4 נקודות. חולון לא ויתרה והחזירה עם 4 נקודות רצופות ו-15 שניות לסיום לוח התוצאות הראה 84:84. בי ג'יי מקי רצה לקחת אחריות אך הכדור ברח לו מהיד, למזלה של עפולה הכדור נשאר שלה עם 2 שניות על השעון. גמור? ממש לא. אלי רבי תכנן תרגיל בהוצאת החוץ שתכליתו לתת את הכדור לדנטמון, אלה שהתרגיל התפקשש הכדור הגיע לניב ברקוביץ' שתפר שלשה משוגעת עם הבאזר ונתן לעולה החדשה ניצחון 84:87 במשחק הבכורה של בליגת העל, כמו גם ניצחון בכורה לאלי רבי כמאמן גברים בליגת העל.

המצטיין של עפולה היה ג'סטין דנטמון שסיים עם 25 נקודות, בי ג'יי מקי הוסיף 17. לניב ברקוביץ' (כמו גם לניצן חנוכי) היו 11 נקודות. בחולון בלט דווין מיצ'ל עם 18 נקודות כשטיטוס אייבורי הוסיף 17.

בני השרון - עירוני רמת גן 62:82
צפו בתקציר

חניכיו של דני גוט פתחו בצורה אגריסיבית ונחושה יותר ובעזרת שתי שלשות רצופות בדקה הראשונה הובילו במרבית דקות הרבע. בני השרון נשארה בתמונה הודות לדקות טובות של קוקי בלצ'ר ומאט הריאז. אבל 8 נקודות של ברנדון יואינג הורידו את ר"ג ביתרון 19:22 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני ההבדלים בין הקבוצות באו לידי ביטוי, בעיקר נוגעים הדברים לסגל העמוק יותר של בני השרון שאפשר לשמיר לתת מנוחה לכוכביו שהחזירו מצידם בתוצרת של נקודות (9 לרון לואיס וקוקי בלצ'ר) מה שהוביל את בני השרון ליתרון 35:42 במחצית.

ברבע השלישי בני השרון כבר ברחה להפרש דו ספרתי אבל רמת גן סיימה טוב את הרבע עם פיגור של 10 נקודות בלבד 50:60. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקל בלבד כי לרמת גן לא היה אוויר והנתונים הבאים 17 חסימות (8 של שון ג'יימס) ו-24 אסיסיטים (לעומת 1 ו-7 של ר"ג) מוכיחים את העליונות של בני השרון שניצחה 62:82.

רון סטיל הוביל את קלעי בני השרון עם 21 נק' (בשמונה מ-10 מהשדה), קוקי בלצ'ר הוסיף 17. גם לארז כץ עם 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (אבל רק 4 נק') היה משחק טוב. טאג' מאקולו בלט ברמת גן עם 15 נק'.

דן שמיר סיכם בחיוביות ניצחון ראשון: "בסה"כ אין לי תלונות. אני חושב שחוץ מהפתיחה שמרנו כמו שרצינו ורק היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שלנו. אני אופטימי כי יש לנו המשכיות, אבל נצטרך לעבוד קשה כל משחק וזה מה שצריך להגדיר אותנו כקבוצה".

אליצור נתניה - עירוני נהריה 63:75
צפו בתקציר

העולה החדשה מנתניה פתחה מצוינת את המשחק וטוני ווישהאם (6 נקודות ברבע הראשון) הוכיח כי הוא שחקן מצוין גם בליגה של הגדולים. לקראת סיום הרבע הראשון הצליח נהריה להידבק ובסיום 10 הדקות הראשונות לוח התוצאות הראה 14:14. הרבע השני כבר היה פשוט מביך עבור יעקב ג'ינו. חניכיו קלעו רק 6 נקודות עלובות ב-10 דקות ונתניה פתחה יתרון דו ספרתי כשהם נהנים מ-13 איבודים (במחצית) של היריבה וגם מאחוזים מחרידים מהשה (7 מ-28). המחצית הראשונה הסתיימה ב-20:32 לנתניה.

ברבע השלישי ההתקפה של נהריה השתפר משמעותית עם 20 נקודות אבל מנגד ההגנה הולכת ונחלשת עם כל רבע שחולף ובשלישי חטפו הצפונים 22 נקודות (לעומת 14 בראשון ו-18 בשני) ונתניה שמרה על היתרון הדו ספרתי שלה גם בסיום הרבע השלישי עם 40:54. ברבע האחרון השאלה הייתה רק באיזה הפרש יהיה הניצחון הראשון של נתניה בליגה מאחר ונהריה נראתה אבודה ולא מאיימת. תוצאת הסיום הייתה 63:75 לנתניה.

מרקו קילינגסוורת' הצטיין בנתניה עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים (אבל גם 5 איבודים), דנילו פינוק תרם 16 וטוני וושהאם הוסיף 13. בחולון בלט אור איתן עם 16 נק'.

בסיום התייחסו שני הצדדים למגרש הגרוע בנתניה והסכימו כי הוא לא ראוי לליגת העל. "יש לנו אולם ביתי מאוד", אמר מאמן נתניה אריק אלפסי. "אמנם הוא לא כל כך מותאם לליגה הראשונה אבל זה מה יש כרגע, ואני מקווה שננצח פה עוד הרבה. שיחקנו טוב, נתנו הגנה מעולה והניצחון הגיע לנו".

המאמן המפסיד, יעקב ג'ינו הוסיף: "אמנם הניצחון הגיע לנתניה ומגיע להם קרדיט, אבל המגרש הזה לא ראוי למשחק כדורסל. לא שיחקנו טוב, לא היה לנו משחק פנים וגם מבחוץ קלענו רע ויותר מדי, אבל אסור לשכוח שרק לפני עשרה ימים החלפנו שחקנים ולא מרצון".

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מערכת אתר ערוץ הספורט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הממשלה החליטה למנות את ד"ר גיא רוטקופף לתפקיד המנהל הכללי של משרד המשפטים, במקום משה שילה, המנהל הכללי הנוכחי. המנכ"ל הקודם של משרד המשפטים, עו"ד משה שילה, מונה לתפקיד מנכ"ל במשרד המשפטים על-ידי השר היוצא פרופ' דניאל פרידמן.
25/10/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
מפקד חטיבת כפיר, אלוף משנה אורן אבמן, גזר 20 ימי מאסר על שני חיילים מגדוד שמשון שהניפו בטקס השבעה גדודי בכותל המערבי, בשבוע שעבר, כרזה בגנות פינוי יהודים מחומש. כמו-כן הוא הדיח אותם מן השירות בחטיבה.
25/10/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
הממשלה נפרדה היום מירום אריאב, המנהל הכללי של משרד האוצר, אשר מסיים את תפקידו. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה בשמו ובשם הממשלה למנכ"ל היוצא על עבודתו ועל תרומתו לעבודה תקינה במשרד האוצר ולכלכלת ישראל, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.
25/10/2009  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
יושב-ראש מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, אמרה (יום א', 25.10.09) כי "אין ומעולם לא היה 'הסדר מוסכם' להארכת זיכיון ערוץ 10". דאבוש כתבה את הדברים במכתב הסירוב של המועצה לקיים שימוע בנוגע להחלטה לצאת למכרז, בקשה שהערוץ העלה הבוקר.
25/10/2009  |  ספי קיני  |   חדשות
קשת ממשיכה להיות הזכיינית הדומיננטית ביותר בעשיריית התוכנית המובילות, רשת משיקה בהצלחה עונה רביעית של משפחה חורגת, הכדורגל מספק תוצאות בינוניות וערוץ 10 עם פרק אחד של הישרדות בעשירייה - כך נראית טבלת התוכניות המובילות בצפייה בטלוויזיה בשבוע האחרון.
25/10/2009  |  אופיר בר-זהר   |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il