יוזמה פרסומית חדשה של ISRAEL JWT מביאה את הגבינה הצהובה של מחלבת טרה למדורי הרכילות. תחת המסר 'הכי צהוב שיש' שולבו "אייטמים" של הגבינה הצהובה ב"עמודים הצהובים" - מדורי הרכילות בעיתונים. המודעה הראשונה, שהופיעה במדורי הרכילות של החינמון 'ישראל היום', עוררה לא מעט הדים.
"השילוב של מודעות אינץ' שהופיעו כ'אייטמים' בתוך תוכן קטעי הרכילות בעיתון, עושה שימוש מעניין בפלטפורמה רלוונטית, ומעניק לאמירה 'הכי צהוב שיש' משמעות חדשה", אומר ארז מי-טל, סמנכ"ל הקריאייטיב של ISRAEL JWT.
קרדיטים: מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; קופי: צביקה סופר; ארט: דודו הרוש; סמנכ"ל לקוחות: עדי מוג'ה; תקציבאית: ענת מזרח; פלנינג: רימה גך.