ביטוח ישיר משיקה שפה חדשה לקמפיינים בה יופיעו בכל סרטון מוזיקאים שונים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. את סדרת הפרסומות פותח דיויד ברוזה בסרטון בו מגלה הזמר כי רכבו פורק בחניה של מצדה בזמן ההופעה. ברוזה, שהגיטרה על גבו, מקבל את מרות הגורל מוציא את הגיטרה ושר "יהיה טוב..." וכך מחכה ליד רכבו המפורק למשך שלושה חודשים (!) וממשיך לשיר.
קריין הפרסומת מסייע לברוזה: "דיויד, למה לחכות שיהיה טוב? רק בביטוח ישיר תקבל צ'ק תוך עשרה ימי עסקים ותוכל לחזור לשגרה בשיא המהירות". הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R ומוערך בכ-500,000 דולר.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן; מנהל קריאייטיב: עמית גל; קופירייטר: פול פשקובסקי; ארטדיירקטור: רן קורי; מנהלת לקוחות: טל פישביין; סופרוויזרית: הדר חורש; תקציבאית: יערה כהנשטם; ראש צוות פלנינג: הלה תמיר; פלנר: זוהר רזניק; מפיקת משרד: מרינה אקילוב; במאי: רני כרמלי; חברת הפקה: אוג; בית פוסט: גראוויטי.
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. מאז מובילה החברה קו של חדשנות עסקית ושירותית בכל תחומי עיסוקיה ובכך קובעת סטנדרטים חדשים בענף כולו. ביטוח ישיר הינה הראשונה בישראל אשר הציעה רכישה מלאה של ביטוח רכב וביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות אתר האינטרנט
www.555.co.il. ביטוח ישיר הינה היחידה המתחייבת להשלמת הטיפול בתביעה, כולל החזר כספי, בתוך 10 ימי עסקים (במקרה של תביעת נזק לרכב כמו גם במקרה גניבה), והיחידה בארץ המציעה ביטוח קטסטרופות - ביטוח דירה מוזל כנגד אסונות אשר אינו כולל כיסוי כנגד גניבה.
ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים ובהם: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. החברה גם עוסקת בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון, ביטוחי בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.