קסטרו משיקה קמפיין פרסום לקיץ 2003. הקמפיין כולל 2 סרטונים, קטלוג, שילוט קירות ואתר אינטרנט. את הקמפיין מובילה רומי אבולעפיה. הקמפיין בהשקעה של 1,300,000 דולר.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל השקת קמפיין הפרסום לקיץ 2003, כי "מטרתו העיקרית של הקמפיין, כמו הקולקציה, היא להעמיק את הבידול בין קסטרו לבין המתחרים. מעל הכל משדר הקמפיין מובילות אופנתית ומוסיף למותג ערכים נוספים. ערכים כמו אורבניות, קוליות, ייחודיות ונועזות. בקיץ זה רצינו בקסטרו שוב לחדש ולהפתיע ואכן הסרטונים מביאים שפה חדשה בפרסום. שפה ייחודית, אינטימית, חושפנית באווירה צעירה ואורבנית".
קמפיין הפרסום כולל 2 סרטוני פרסומת בני 35 שניות כל אחד ורימיינדר בן 8 שניות, שלטי קירות ענק, אתר אינטרנט חדש וקטלוג אופנה ייחודי. את הקמפיין, המופק על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, מובילה השחקנית רומי אבולעפיה. הקמפיין יעלה לאוויר ביום שלישי ה-1.4.2003 בערוץ 2, 10, בקולנוע, ובאינטרנט.
מן החברה נמסר, כי ב"קמפיין קיץ 2003 קסטרו קופצת מדרגה בתקשורת עם לקוחותיה. זאת באמצעות שפה פרסומית חדשה, דמות מובילת קמפיין חדשה והוספת ערכים למותג. סרטוני הפרסומת עלילתיים בסגנון REALITY T.V, מעבירים ערכים של קוליות, איניות, אורבניות, ישראליות. השפה אישית - מדברים אל ולא על, שפה אינטימית, משתפת וחושפנית, בצירוף הסיסמה החדשה 'קסטרו או שאין לך את זה'".
אתר האינטרנט החדש של קסטרו
קסטרו מציגה בקמפיין קיץ 2003 את אתר האינטרנט החדש WWW.CASTRO.CO.IL. האתר מופעל בטכנולוגית 6 FLASH, מציג את אופנת קסטרו עם כל הטרנדים החמים ביותר, דודי בלסר בקסטרו-מן ורומי אבולעפיה בקסטרו.
כחלק מאסטרטגיית קמפיין הפרסום של קסטרו האומרת "הכל בידיים שלך...", אתר הנשים מזמין את הגולשים באתר לבחור: בפינת המסך של קסטרו מוצג שעון, ועם סיבוב השעון, רקע ותמונת המסך תתחלף עם הצעת האופנה המומלצת לשעה הנבחרת.
באתר הגברים האתר מאפשר לגולש להחליף את הרקע המוצג מתוך לוח הצבעים. באתר מידע, צילומים וכל מה שרציתם לדעת על קולקציות האופנה לקיץ 2003, מידע על החנויות, הפעלות FUN הכוללות שומרי מסך, גלויות וטפטים, מידע על החברה החל מסקירת הפעילות, המניה של קסטרו, הדוחות הכספיים של החברה ועד המשקיעים ורקע של החברה מהיווסדה.
עוד באתר: "מאחורי הקלעים" - הגולשים מוזמנים לגלות איך זה לצלם קטלוג, ומה עושים מאחורי הקלעים, ב"על הדוגמן" וב"על הדוגמנית" הגולשים יקבלו מענה לכמה שאלות בסיסיות על דודי בלסר ורומי אבולעפיה. בימים הקרובים יעלו באתר גם תצוגות האופנה של קסטרו וקסטרו-מן עם קולקציות האופנה לקיץ 2003, וביניהם גם חשיפת ישבנו של הדוגמן אורן תורג'מן, מתוך תצוגת האופנה. האתר ניבנה ועוצב על-ידי חברת NEXT IN.
קבוצת קסטרו נוסדה בשנת 1950 על-ידי אהרון קסטרו והפכה לחברה בשנת 1973. הקבוצה עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה לנשים ולגברים. לרשת חנויות "קסטרו" 47 חנויות ברחבי המדינה מתוכן 11 חנויות מופעלות על-ידי זכיינים.
רשת חנויות הגברים פועלת תחת המותג CASTROMEN. כיום הרשת מונה 29 חנויות גברים ברחבי הארץ מתוכן 8 חנויות מופעלות על-ידי זכיינים. בפברואר 2003 נפתח הקומפלקס "קסטרו תל אביב".