לואקר, מותג הוופלים היוקרתי, עולה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שלושה שבועות.
הקמפיין אשר עולה לרגל השקת מהדורת חורף מיוחדת ומוגבלת של קוואדרטיני בטעם שוקולד מריר, הוא קמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על-ידי משרד הפרסום יורו ישראל. היקף הקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון דולר.
בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. את הגמדים מדבבים הצמד אודי ואביעד המוכרים גם כ"גור ואוח" כוכבי הילדים. גם הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות - לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים.
קרדיטים
מנהל קריאטיב - אופיר מירב; מנהלת לקוחות - דנה לופבן; תקציבאי - מקס גיפס; קופי - אסף קוברסקי; ארטדרקטור: רועי מרון; מפיקת משרד: דנה קארו זינגר; בית פוסט: פרומו פוסט; קריינים אביעד בנטוב, אודי גטשלק והדר מרקס; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.
מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על-ידי ליימן שליסל. ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. לאחרונה השיקה ליימן שליסל אתר -
www.l-s.co.il, באמצעותו ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.