מותג חדש צעיר וטרנדי מצטרף לשוק היינות בישראל עם השקת המותג הלל - יין אדום חצי מתוק מענבי מרלו, במתיקות מעודנת אותו יצר היינן פיליפ ליכטנשטיין.
על-פי נתוני סטורנקסט, שוק יינות הקידוש והיינות המתוקים בישראל נאמד בכ-3.3 מיליון בקבוקים בשנה ומגלגל כ-60 מיליון שקלים. אל קטגוריה זו, אשר לרוב מתנהלת ללא חידושים משמעותיים הצטרף בימים אלה מותג היין החדש הלל, המשיק יין אדום מענבי מרלו במתיקות מעודנת.
אלחנן שור, סמנכ"ל שיווק יקב ארזה: "היין החדש מהווה סנונית ראשונה בהשקת סדרה של יינות תחת המותג הלל. החלטנו להשיק את הלל מתוך זיהוי צורך להביא בשורה חדשה בשוק רדום עם מותג יין רענן וחדשני שיצעיר את הקטגוריה ואת קהל הצרכנים. היינן פיליפ ליכטנשטיין יצר יין כייפי, רענן וצעיר מענבי מרלו הגדלים בכרמים באזור בית שמש. פיליפ הקפיד לשמור על מתיקות מעודנת, כך שהיין מתאים לקידוש, ונהדר לליווי כל ארוחה".
היין החדש מתהדר בפקק ייחודי קל ונוח לפתיחה וסגירה חוזרת תוך שמירה מיטבית על איכות היין. הפקק פותח כפטנט ייחודי באוסטרליה וצבר עניין רב באוסטרליה ובארצות הברית. הלל הוא מותג היין הראשון שמשתמש בפקק בישראל.
המותג החדש הלל משווק ברשתות המובילות במחיר של 24.90 שקלים.
אודות
יקב ארזה של משפחת שור החל את דרכו בשנת 1847 בעיר העתיקה של ירושלים על-ידי מרדכי אברהם שור כשהגיע מרוסיה לארץ ישראל בתחילת תנועת ההתיישבות. לאחר מאורעות תרפ"ט עזבה המשפחה את הרובע המוסלמי ופתחה את יקב ארזה בעיר החדשה של ירושלים. בתחילת שנות השמונים עבר היקב למשכנו הנוכחי ליד העיר מעלה אדומים.
מאב לבן, דור אחרי דור, נמשכת מסורת משפחתית של אהבה ומסירות לטיפוח הכרם וייצור יין. בראש הצוות המשפחתי של יקבי ארזה, עומד כיום מוטי שור - דור שביעי למייסדים. ביחד עם היינן פיליפ ליכטנשטיין שלו מעל 20 שנות ניסיון בצרפת ובישראל, מובילים את היקב בתנופה של פיתוח וחדשנות, הכוללת פיתוח כרמים של זנים מובחרים, השקת יינות איכותיים, ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להביא לאוהבי היין מכל בציר וכל כרם טעם וארומה ייחודיים.