אתר האינטרנט וואלה, וחברת הסלולר סלקום, הודיעו היום (ג', 1.4.03) על השקת פעילות אינטרנט משותפת לצעירים: "וואלה zone ".
במסגרת פעילות זו, הוקם ערוץ מיוחד, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, הפונה לבני נוער ומכיל תכנים ייחודיים ובלעדיים. בנוסף למערכת הכתבים הקיימת, גייסה וואלה עשרה כתבים צעירים, שיכתבו ויערכו תכנים בערוץ.
וואלה zone יספק זירה עצמאית שבה יוכלו להיפגש, לתקשר, לשלוח מסרים ולצרוך תכנים הרלוונטיים לחיי היומיום שלהם, בקצב אליו הם רגילים. האתר יעסוק במוזיקה, סלבריטיז, יחסים והיכרויות, משחקים, תכנים לטלפונים סלולריים ואף בנושאים המייחדים את בני הנוער כגון: גיוס לצה"ל, רישיון נהיגה ובחינות הבגרות.
בנוסף יכלול הערוץ קליפים, וידאו צ'טים ומשחקים ייחודיים, כשהמוביל בהם הוא משחק שש-בש און ליין. סלקום תאפשר משלוח תמונות מהמצלמות הסלולריות הישר לוואלה zone, שם יוכלו הגולשים לבנות "אלבומי תמונות" באופן חופשי וללא תשלום.
מנכ"ל וואלה, אילן ישראלי מסר, כי זוהי העסקה הגדולה ביותר באינטרנט הישראלי, והראשונה בסדרת שיתופי פעולה עסקיים עם חברות גדולות במשק. לדבריו, הנהלת החברה פועלת על-מנת לגוון את מודל ההכנסות של וואלה ושיתוף פעולה זה הוא אחד בסדרת מהלכים מתוכננים.
ישראלי הוסיף, כי שיתוף הפעולה מעיד על אמונתה של סלקום בעוצמת האינטרנט בקרב צעירים בכלל ובחוזק המותג וואלה בפרט. לדבריו, "הצעירים הם הראשונים לאמץ טכנולוגיות ושירותים חדשים ומשמשים שגרירים באימוץ הטכנולוגיות".
סמנכ"ל השיווק של סלקום, אילת ליפשיץ מסרה, כי סלקום מובילה את מגזר הצעירים הן בנתח השוק והן בהטמעת שירותי התוכן החדשניים והמתקדמים שמוצעים למגזר זה. שיתוף הפעולה עם וואלה, יאפשר ללקוחות סלקום ולצעירים נוספים ליהנות ולהיחשף לעולם התקשורת של סלקום ולחוויות המולטימדיה שלה.
סלקום תשתמש בוואלה zone לתקשורת ישירה מול מגזר הצעירים, ותציע באתר מגוון מבצעים, תוכניות ומכשירים חדשים.
האתר:
[קישור]