פיליפס ישראל יוצאת בקמפיין ראשון בישראל לקו האוזניות החדש שלה לאייפון, למערכות קולנוע ביתי, לנגנים וטלפונים ניידים. הקמפיין שעלותו למעלה ממיליון שקלים בביצוע משרד הפרסום arc אינטראקטיב מקבוצת פובליסיס, משלב פרסומות בטלוויזיה, בעיתונות המודפסת, פעילות אינטרנט, תוכן שיווקי ויחסי ציבור באמצעות גיתם Porter Novelli.
הקמפיין שסיסמתו: "פיליפס - תנו לאוזניים שלכם להחליט", נועד לידע את הקהל הצעיר לגבי העובדה, שרק עם האוזניות של פיליפס ניתן להאזין באיכות הגבוהה ביותר למוזיקה וסרטים, ובהתאם לכך אפשר להפיק את ההנאה המקסימלית מאותם מכשירים בהם השקענו ממיטב כספנו, לדוגמא: אייפון, מערכות קולנוע ביתי, נגנים וטלפונים סלולריים.
במרכז הפעילות השיווקית משחק מוסיקלי הומוריסטי של זיהוי מילות שירים מפורסמים, המופיע באתר מאקו ובערוץ 24. ההיגיון העומד מאחורי הפעילות הוא שבאמצעות האוזניות של פיליפס ניתן לשמוע את כל המילים באופן מדויק, מפני שאיכות השמע של אוזניות פיליפס היא הגבוהה ביותר.
בערוץ המוזיקה 24 ישולבו חסויות וחידונים בחפיפה לפעילות אינטרנטית שוטפת באתר מאקו. הפעילות האינטראקטיבית בשילוב הפעילות בטלוויזיה הופכות את הקהל הצעיר לחלק אינטגרלי מהפרסום והוא נחשף לתועלות ולאפיונים האיכותיים של האוזניות הטובות בעולם, הלא הן האוזניות של פיליפס.
כל משתתף זוכה מיידית בהנחה של 20% לרכישת אוזניות פיליפס ברשתות בלוקבסטר וטאוור רקורדס, שמקדמות את הפעילות בנקודות המכירה.בכל יום יזכה משתתף אחד באוזניות איכותיות של פיליפס, כשהזוכה בפרס הגדול מקבל במתנה מפיליפס - הופעה בחו"ל + טיסות ואירוח לבחירתו.
הקמפיין מגובה בפעילות מדיה חברתית בפייסבוק ובבלוגים.
קרדיטים: אלישבע שוחט-שוסטרמן - מנהלת שיווק תחום מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל; arc אינטראקטיב: ניהול לקוח - אלדד אביטן; תקציבאות - אסף כהן; ניהול קריאיטיב - אסף לופו; קופי - טל שוויגר ומאיר אוחנה; עיצוב - עוז בר נתן, דוד ביטן; מנכ"ל arc - תימור גורדון; יחסי ציבור: גיתם פורטר נובלי.