אתר קבוצת למטייל (
www.lametayel.co.il) בשיתוף פלא-פה - בוטיק שיווק, המתמחה בפעילות שיווק ויראליות ורשתות חברתיות (
www.pelepe.com), יזמו משחק מחבואים סביב דמותו של חיידק הטיולים באמצעות אפליקציית פייסבוק. "חיידק הטיולים" הינה דמות חדשה שתלווה את למטייל בעתיד גם בקמפיינים פרסומיים ובמיתוג מגוון המוצרים שמציעה הקבוצה.
מטרת המשחק הייתה לתייג את חיידק הטיולים בתמונות השונות של הגולשים באמצעות תיוג/סימון תחושת החופש בכל תמונת טיול, טבע, נוף בארץ ובעולם. למעשה לא מדובר בדמות מוחשית, אלא בתחושת החופש שהיא חיידק הטיולים.
הגולשים התבקשו לתייג את חיידק הטיולים בכמה שיותר תמונות, שלהם ושל חבריהם, ולהזמין כמה שיותר חברים למשחק. מי שלו מירב התיוגים יזכה בפרס הגדול: כרטיס טיסה לאיטליה וסכום של 500 דולר לבזבוזים.
אפליקציית המשחק זכתה להצלחה עצומה כאשר בסיום הקמפיין שארך כחמישה שבועות, חיידק הטיולים מתויג ביותר מ-100 אלף תמונות ומעל לחצי מיליון איש נחשפו אליו. בכך קבעה דמות החיידק שיא והפכה לדמות המתויגת ביותר בפייסבוק.
לדברי יובל לימון, מנכ"ל למטייל, מדובר בהצלחה אדירה לקבוצה: "'משחק המחבואים' של חיידק הטיולים הוביל להשתתפות סוחפת וזאת ללא כל פרסום. רבים רצו לתייג את חיידק הטיולים ובכך להראות איפה ומתי הם הרגישו חופשיים וזה בדיוק המסר אותו משדרת למטייל - החופש לטייל, לחוות, להכיר ולגלות. בנוסף, קמפיין ברשת חברתית תואם את חזונה של הקבוצה ושל אתר למטייל שעוד מהקמתו לפני כעשר שנים, שם לו למטרה להחדיר את נושא הקהילתיות ושיתוף הגולשים ביצירת התכנים".
עומר אסף, מנכ"ל חברת מפלא-פה אשר הפעילה את הקמפיין מסביר כי "בעת פיתוח קונספט המשחק הושם דגש על איתור מנגנון משחק פשוט, שיעצים את פעילות הגולשים ולמעשה יהפוך את המשתתפים לשגרירי ההפצה. מנגנון המעקב בפייסבוק אחר פעילות ההפצה של כל שחקן הייתה התשובה המושלמת לכך: פייסבוק מאפשר לדעת מי שלח למי ומתי, בין אם דרך מייל פנימי, בין אם דרך פרסום על הקיר ובין אם דרך לינק אישי - בצורה הזאת ניתן לנטר בצורה כמעט מושלמת את תהליך ההפצה הויראלי".