חברת לאומי קארד, חברה מובילה להנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ופיתוח פתרונות תשלום, הכריזה על תחרות "צייר לי לוגו", המבטיחה פרסים לציורי ילדים שבהם ישולב לוגו החברה.
לאחר שהשיקה בתחילת חודש פברואר את הלוגו החדש שלה, החליטה לאומי קארד לתת אפשרות ביטוי יצירתי גם לילדי לקוחותיה.
שינוי הלוגו התווסף לתהליך מיתוג חברת לאומי קארד כחברה מובילה בפיתוח פתרונות תשלום יחודיים. שינוי הלוגו גם לווה ביצירת שפה פרסומית חדשה, שבה הפך הלוגו לאלמנט ויזואלי בקמפיין הפרסום של לאומי קארד.
תחרות "צייר לי לוגו" מזמינה את ילדי הלקוחות, בני 4 עד 18, לצייר ציורים בהם הלוגו משתלב בתמונה. הפרסים המובטחים לזוכים: פרס ראשון: סוף - שבוע משפחתי בארץ (לזוג בוגרים + זוג ילדים), פרס שני: שובר מתנה על סך 400 שקל לרשת פוקס ופרס שלישי: 4 כרטיסי כניסה למוזיאון הילדים בחולון.
הציור שיזכה במקום הראשון יודפס על גבי הדיוור החודשי הנשלח לכל הלקוחות של לאומי קארד.
המעונינים להשתתף בתחרות מוזמנים לשלוח ציור על דף A4 לחברת לאומי קארד ת.ד 2205, מיקוד 51260 בני ברק עד לתאריך 15.5.03.