|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
טבע ישראל תעלה בשישי הקרוב (1.1.10) בקמפיין חסויות חדש לתחזית מזג האוויר עם המוצרים אקמול צינון ליקווי ג'ל ואקמול צינון ושפעת. הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקלים יעלה בערוץ 2 עם כניסתה של הזכיינית קשת ללוח השידורים החדש, למשך חודש ימים.
קמפיין החסויות יכלול שני סרטונים שיעלו לסירוגין, האחד עבור אקמול ליקווי ג'ל, והשני עבור אקמול צינון ושפעת. החסות תשודר בימים רביעי ושבת במהדורת החדשות המרכזית, וכן במבזקי החדשות בשעות הבוקר.
אקמול צינון ושפעת הינו מוצר חדש מבית טבע ישראל לטיפול בתסמיני מחלת השפעת. אקמול צינון ושפעת משלב את יעילותו המוכרת של אקמול צינון הוותיק בהקלת תסמיני הצטננות וגודש באף, יחד עם תוספת של מרכיב פעיל המקל על השיעול. התכשיר החדש מצטרף למשפחת מוצרי הצינון של טבע יחד עם אקמול צינון ליקווי ג'ל ואקמול צינון קלאסיק. מגוון מוצרי הצינון של טבע מאפשר מתן פתרונות מגוונים המותאמים לספקטרום הרחב של תופעות ההצטננות.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב - צור גולן; מנהל קריאייטיב - יניב אביטל; קריאייטיב - נתן פרייפלד, עוז פרנקל; מנהל לקוחות - אדם פולצ'ק; סופרווייזרית - טל כהן; תקציבאית - ענת רודרמן; מפיקת משרד - דניאל קדם; פלנינג - יהורם דוידי; מדיה - יוניון מדיה; בית פוסט - פרימוס; מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע - הדר מרחב נאמן; מנהלת תחום - מורן אורן; מנהל מוצרים - אסף חריטן.