|
יאיר לאופולד [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת אפליסוניקס (TASE:APLS), המפתחת פתרונות טכנולוגים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה, מדווחת על מינויו של יאיר לאופולד, 55, לסמנכ"ל שיווק ומכירות.
במסגרת השינוי הארגוני בחברה אוחדו תפקידי סמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל מכירות ליחידה ניהולית אחת ויאיר לאופולד, מנכ"ל חברת קיורלייט, שנרכשה לפני כשנה על-ידי אפליסוניקס, מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות באפליסוניקס. במקביל, בוטל תפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות חדשות והפונקציה הועברה לסמנכ"ל הפיתוח. החברה מודה למר יוסי אלוני, סמנכ"ל השיווק היוצא ולמר מיכאל קרדוש, סמנכ"ל טכנולוגיות חדשות היוצא, על תרומתם הרבה לקידומה של חברת אפליסוניקס.
יאיר לאופולד יהיה אחראי מתוקף תפקידו כסמנכ"ל השיווק והמכירות על הגדלת וביסוס מכירות מוצר ה-Selectif להסרת שיער באולטרא-סאונד בשווקים הבינלאומיים. מר יאיר לאופולד היה אחראי על חלק ניכר ממכירות החברה במהלך שנת 2009.
ללאופולד ניסיון של כ-30 שנה בתחום פיתוח ושיווק של ציוד רפואי. בעברו שימש כסמנכ"ל ומנכ"ל חברת סאנלייט ומנכ"ל חברת קיורלייט. במקביל, ניסיון של כ-20 שנה בחברת תעשיות לייזר/לומיניס בתפקידי פיתוח שיווק וניהול שונים. יאיר לאופולד הקים את חברת אופוסדנט אשר ייצרה לייזרים לתחום טיפולי השיניים. בעל ניסיון רב בניהול ובהקמת מערכות שיווק ומכירות בינלאומיות בתחום הציוד הרפואי וכן ציוד בתחום האסתטיקה. ליאיר לאופולד תואר ראשון בהנדסת חשמל והנדסה ביו רפואית מאוניברסיטת George Washington בארה"ב.
אפליסוניקס מפתחת פתרונות טכנולוגים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה. החברה קיבלה את פרס האירופי לחדשנות טכנולוגית לשוק האסתטיקה לשנת 2008 של פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan), חברה בינלאומית מובילה למחקרים ואנליזות שוק. בפרוסט אנד סאליבן ציינו כי "לטכנולוגיה של אפליסוניקס פוטנציאל שוק ענק".