|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

מלאכי מוות: על הקליפרס וגריפין

למה לעזאזל כל הרוקיז של הקבוצה הזאת נפצעים וגומרים את הקריירה?
15/01/2010  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ניצן פלד  |  ספורט5  |  sport5.co.il
איזה מנחוס. גריפין (GETTYIMAGES)

הכתבה הזו נכתבה מעט אחרי פתיחת עונת ה-NBA, ימים בודדים אחרי שבלייק גריפין נפצע. באותו הזמן כולנו היינו כל כך עסוקים בעמרי כספי (לא שעכשיו אנחנו לא), כך שלא נמצא הזמן והמקום לפרסם אותה. המחשבה הייתה להעלות גרסה שונה שלה אחרי שגריפין יחזור ויתמודד מול כספי, מתישהו בחודש פברואר. אבל גם זה לא היה יותר מווישפול ת'ינקינג. יחזור בפברואר? כן, בטח. עכשיו, אחרי שהתברר שהאתלט הצעיר והחזק לא החלים כראוי ויאלץ לנוח עד סוף העונה בגלל ניתוח נוסף, זה זמן טוב להוציא את הטקסט הזה מהמגירה. תבלו.

 

  • אם יש דבר אחד שאפשר ללמוד מההיסטוריה האיומה ונוראה של לוס אנג'לס קליפרס ובחירות הדראפט שלה, ובעצם מכל העסקאות שלה בלמעלה מ-30 השנים האחרונות, הוא שבין אם הקלישאה לגבי המזל שהולך עם הטובים נכונה או לא, הרי שההיפך שלה – שהנאחס הולך עם הרעים – היא סוג של אמת מוגמרת. חשוב להבין – המועדון הזה, הנרמס, המפסיד, העלוב והמוזנח, אכן נמנה עם הרעים. אבל לא הרעים מהסוג המאיים. אלא רעים מהסוג של אם-זה-לא-היה-כל-כך-עצוב-זה-היה-מצחיק. או ההיפך. זהו רוע שנובע משילוב בלתי אפשרי של טמטום, קמצנות, צרות אופקים וקצרות רוח. ומזל אחד נוראי, אכזרי עד לבלי הסבר, מתבל את כל הסיפור באווירה של סרט אימה. המצב הזה כה מחריד, עד שכל מה שנדמה כטיפה של מזל טוב, מתברר מיד כבסך הכל עוד דרך ייחודית ליפול שוב אל האדמה, חבול ומוכה.

לכן אין זה מפליא שכשקליפרס בחרה בבחירה הראשונה בדראפט האחרון את כוכב המכללות הבשל בלייק גריפין נשמעו הרבה יותר קריאות דאגה כנות לעתידו של הפורוורד, מאשר קריאות התפעלות לעבר הקבוצה, שעל הנייר באמת נראית השנה לא רע בכלל. ולכן גם אין זה מפליא, בשום רמה, שמיד אחרי שסיים שבעה משחקי קדם עונה טובים, נפצע גריפין לשישה שבועות בערב שלפני פתיחת העונה. והוא לא יכול לומר שלא אמרו לו. ביל סימונס מ-ESPN פרסם כבר ב-24 ביוני האחרון, יממה לפני הדראפט, מאמר כביר בו הוא קורא לגריפין "לשים נעליים ולברוח. בלי להסתכל לאחור", תוך שהוא שוטח את ההיסטוריה האיומה של המועדון, שמגזין ספורטס אילוסטרייטד הכתיר כ"מועדון הגרוע בתולדות הספורט". אפילו אני יידעתי אותו על גורלו הבלתי נמנע עם קריאה נואשת שיאיים על הקליפרס שישחק באירופה מעל גבי הסטטוס שלי בפייסבוק. זה לא עזר. וגריפין סובל כעת משבר בפיקת הברך השמאלית. פציעה שבקלות, ובסבירות גבוהה מאחר ומדובר בקליפרס, יכולה להפוך לפציעה טורדנית שתחסל לו את הקריירה. לפחות עד שיעבור מהקבוצה.

הפציעה הצפויה עד אימה הזו העלתה גם לנו את הרעיון לסקור בפניכם את ההיסטוריה האיומה של הקבוצה. אך מה שדרש מסימונס למעלה מ-6000 מילה, אצלנו יתמקד באירוע בו אנשי המועדון מקפידים שנה אחר שנה להפגין את הקארמה השלילית המוכרת לאדם: ביום הדראפט. כך שרצף ארוך, בלתי נגמר ולא מוסבר של טריידים מחרידים ופציעות איומות לשחקנים מרכזיים, נחסך מכם כאן. מה שתקבלו בפסקאות הבאות זה רק אותן החלטות באותו ערב גורלי המתרחש בכל יוני. ואנחנו מודים מראש, אגב, שגם חיבור סקירה מקוצרת ומייצגת זו מלווה בחשש העולה בכל פעם שעוסקים במה שנראה כעל טבעי.

כך שלאחר ניכוי שליש (מתוך רחמים) הספירה שלנו מתחילה מ-1988, אז לראשונה בתולדות המועדון – שניצח סדרת פלייאוף אחת מאז עבר ללוס אנג'לס באמצע שנות השמונים – עמדה לרשותו הבחירה הראשונה בדראפט כולו. וזה היה ברור שאלג'ין ביילור, ה-GM האיום, יבחר את דני מאנינג. מי שהיה התיכוניסט היחיד שזומן למבחנים לנבחרת האולימפית ב-1984. מי שכרגע סיים שלוש שנים אדירות בקנזס, כולל אליפות מכללות. 2.08 שמכדרר ומוסר וקולע וקוטף. הוא שיחק רק 26 משחקים בעונת הרוקי שלו בגלל קרע ברצועה הצולבת והתחיל לשחק את הכדורסל שציפו ממנו רק בעונתו הרביעית. אז ברור שבאמצע העונה השישית שלו בקבוצה הם העבירו אותו בשביל דומיניק ווילקינס בן ה-34, ששיחק שם 25 משחקים והמשיך הלאה בחייו.

עשר שנים עברו עד הפעם הבאה שהמועדון זכה שוב בבחירה הראשונה. עשר שנים בהן ידעו עונה חיובית אחת. קשה לומר שזה לא הגיוני, לאור העובדה שכבר ב-89 השתמשו בבחירה השנייה כדי לקחת את דני פרי. שחקן שעוד קודם לכן עשה מה שגריפין לא – והודיע שהוא לא מוכן לשחק עבורם. הם בכל זאת בחרו בו. והוא הלך לשחק שנה ברומא. רק אז הסכימו לשלוח אותו בטרייד (עבור רון הרפר. שקרע את הרצועה. אבל הבטחנו שלא ניכנס לזה כי זה לא ייגמר). שנתיים לאחר מכן ההוקס השתמשו בבחירה ה-9 של קליפרס כדי לבחור בסטייסי אוגמון האמין. עם הבחירה ה-22 בחרו קליפרס בלירוי אליס. הוא שיחק 91 משחקי NBA.

 

ב-1995, מחזור שהניב כוכבים כמו קווין גארנט, ג'רי סטקהאוס, ראשיד וואלאס, דיימון סטודמאייר ומייקל פינלי, קליפרס בחרו דווקא לא רע, כשלקחו בבחירה השנייה את אנטוניו מק'דייס. זה הפך לבחירה איומה רגע אחד לאחר מכן, כשהעבירו אותו לדנבר בשביל הרבה פחות. אגב, מק'דייס, שמעולם לא שיחק עבור קליפרס, לא הצליח להימנע מהנאחס וב-2001 עבר פציעה שהפכה אותו בגיל 27 משחקן של 20 ו-10 לאחד של 9 ו-7. אך גם הפשלה הזו מתגמדת לעומת תצוגת התכלית של דראפט 1996.

 

במה שנחשב לאחד המחזורים האיכותיים בתולדות הליגה הצטרפו לשורות ה-NBA בשנה אחת ברייאנט, נאש, אייברסון, ריי אלן, סטויאקוביץ', קאמבי, עבדור ראחים, מארברי, אנטואן ווקר ואחרים, וסך מרשים של 11 אולסטארים. יותר ממחצית מהם, כולל קובי ונאש, נלקחו אחרי הבחירה ה-7, בה השתמשו בצד הלא נכון של לוס אנג'לס כדי להנחית את לורנזן רייט. כן, בדיוק.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/154628.jpg

אבל דבר מאלה לא אותת לאוהדי הקליפרס המסורים על מה שאירע ב-98, עשור לאחר בחירת מאנינג. כי מה כבר יכול להכין אותך לבזבוז בכירת הבכורה על מייקל אולוואקנדי, שלפני שנותר בלי קבוצה בשנתיים האחרונות שיחק 500 משחקי ליגה, בהם תרם 8 ו-7 לערב. שחקן שלא יכול היה לחכות לסוף השביתה באותה שנה אז הוא הלך לקינדר בולוניה לתקופה קצרה. זאת בזמן שהשאירו לאחרות שמות כמו קרטר, נוביצקי, פירס, ביבי ועוד.

וזה לא שבעשור הנוכחי בקליפרס השיגו תוצאות טובות יותר בערבי הבחירות. דריוס מיילס, הבחירה ה-3 ב-2000 שיחק שם שנתיים ואשתקד כשל בניסיון קאמבק משנתיים ללא משחק בגלל בעיות בריאותיות. עונה לאחר מכן צירפו את טייסון צ'נדלר בבחירה ה-2. גאסול נלקח 3.  צ'נדלר לא שיחק מעולם בקליפרס, שהעבירו אותו בשביל אלטון בראנד. שלפני שנה עזב אותם ללא תמורה, ומאז סובל מפציעות. שנה באה, שנה חלפה, וכריס ווילקוקס עשה עליהם יותר רושם מאשר קארון באטלר או אמארה סטודמאייר.

הפציעות הקשות שבו לפקוד את נבחרי הקבוצה כשהבחירה ה-4 מ-2004, שון ליבינגסטון, פירק את הברך שלו באחד הקליפים הכי פחות נעימים שאפשר למצוא ביוטיוב, במהלך העונה השלישית שלו בקבוצה. הוא ניסה לחזור רק בעונה שעברה. לא לקליפרס. לפני ארבע שנים שבו לסורם כשלקחו את ירוסלב קורולב בבחירה ה-12. הוא שיחק 36 משחקי NBA מאז. דני גריינג'ר, נייט רובינסון, דייויד לי וסי.ג'יי מיילס אמרו תודה.

בימים האחרונים דווח כי פציעתו של גריפין לא חמורה ולא אמורה להתפתח למשהו כרוני. אומרים שם שהוא מספיק חזק, צעיר ובכושר כדי להקדים את הלו"ז המקורי ולהחלים תוך פחות משישה שבועות. שלל דיווחים המשולים לילד שמסתיר את עיניו וצועק "אתם לא רואים אותי". כי את המציאות וההיסטוריה, מוזרות מכדי שנוכל להתחיל להבין אותן, הם לא יוכלו לשנות. לבלייק, בניגוד לקודמים לו, הייתה הזדמנות לעשות משהו בנידון. הוא בחר ללכת נגד הסטטיסטיקה. הוא כנראה לא מאמין במיסטיקה. "אנחנו כולנו טועים באופן כה תכוף שזה מדהים אותי שיש לנו איזושהי תפישה שאנחנו יודעים לאן הדברים הולכים", אמר פעם הסופר והפובליציסט ג'ים קריימר. עכשיו גם הוא, וגם בלייק גריפין, יכולים להיות בטוחים: כשיש מספיק סימנים, אפשר לדעת לאן ללכת. ותמיד צריך לשים לב איפה דורכים, שלא תסתובב הברך.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/154629.jpg

תאריך:  15/01/2010   |   עודכן:  15/01/2010
ניצן פלד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרדי הבריאות, התמ"ת והמשפטים הסכימו באחרונה לשנות את חוק הפטנטים בישראל לטובות יצרניות תרופות המקור הבינלאומיות. ההסכמה אמורה לקדם את המגעים עם משרד הסחר האמריקאי על הוצאת ישראל מרשימת המדינות שאינן מגינות על קניין רוחני ואת המשא ומתן על צירוף ישראל לארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי (OECD).
15/01/2010  |  דן אבן, אורה קורן   |   חדשות
כל סטאז'ר באוצר יודע ששוק הרכב הוא "פרה חולבת", שתרומתה לקופת המדינה אסטרטגית. הציבור הישראלי מעדיף בד"כ להתעלם מהחליבה, אבל פעם בשנה אנחנו מקבלים תזכורת על היקפה בדוח השנתי של המדינה ממיסוי רכב. הדוח השנתי של 09' שפורסם השבוע מספק נתונים מרתקים במיוחד.
15/01/2010  |  דובי בן-גדליהו  |   חדשות
חברת כיל, שבשליטת משפחת עופר, סיכמה על עסקה עם יבואנית הדשנים הסינית CNOOC לשיווק 300- 350 אלף טון אשלג לסין, להערכת השבועון המקצועי Fertilizer Week.
15/01/2010  |  יורם גביזון  |   חדשות
"אם מסתכלים על התחרות בכלל, יש לי 60 מתחרים שונים. התחרות היא תחרות ברמה היומיומית אשר מחייבת אותך להגיב באופן מיידי. להיות גדול זה יתרון גדול מבחינת סחר, אך זה קושי לא קטן כי צריך להיות מחודדים תמיד" - כך אמר (יום ו', 15.1.10) רמי שביט, בעלי קבוצת המשביר לצרכן, אשר התייחס לכוונת המשביר לצרכן להיכנס לתחום המזון ולפתוח רשת סופרמרקטים. לעסק קטן יותר קל, הוא יכול לתת הנחה ללקוח ללא הסברים, אצלנו זה יותר גדול ויותר מסודר.
15/01/2010  |  עופר וולפסון  |   חדשות

נתחיל מהסוף - מיק פנינג הוא אלוף עולם ראוי. גם אם חלקכם לא מתחברים לסגנון הגלישה שלו. כאשר הפסיד לברט סימפסון, הרוקי המקומי, בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה דבר ראשון שעשה היה לברך אותו לעיני כולם.

 וזו הייתה התחרות עם סך הפרסים היקר ביותר עד כה, כך שניצחון בה היה דבר משמעותי. לאחר מכן באותה רצועת חוף ב" הארלי פרו טרסלס" הוא ניצח את דיין ריינולדס בגמר, בתחרות ששברה את שיא הזכייה בפרס לתחרות בודדת וזו גם הייתה נקודת המפנה בקמפיין שלו לעבר התואר העולמי.

מיק לאורך כל השנה היה היחיד שהאמין שהוא מסוגל להביס את ג'ואל, והרצינות שלו, ההתמדה וכוח הרצון הם אלו שהובילו אותו אל התואר השני שלו.
ג'ואל לעומתו פשוט הפסיד את התואר. אין דרך אחרת לתאר זאת לצערי. יותר מאשר מיק זכה היה זה ג'ואל שבחצי השני של העונה נכנע ללחץ, נכנע לפציעה בקרסול (על אף שהיא עברה לפני שתי התחרויות האחרונות בפורטוגל ובפייפ) ואני בטוח שעל אף הפירגון האמיתי לחברו מיק הוא יושב כעת בביתו, בתקופת הפגרה הזו, ומחשבות על איך לעזאזל הוא לא אלוף עולם מטרידות את מנוחתו בלילות.

ובכל זאת אין לי ספק שג'ואל יאגור כוחות מחודשים ויסתער על התואר גם בשנה הבאה.
עוד שני אנשים שצריכים לעשות חשבון נפש עם עצמם הם טאג' (מקום רביעי) וביד דרביג' (מקום שלישי). עד מתי הם יריחו מן התבשיל אך לא יזכו לטעום? ומה בכלל חסר להם על מנת להניח את ידיהם על הגביע הקדוש? טאג' ניצח את קלי בגמר הפייפליין ולפי דבריו זה היה הניצחון בתחרות הכי חשובה בקריירה שלו. גם לביד יש ניצחון בפייפליין (2007)  דבר שלמיק ולג'ואל עדיין אין.

במקרה של טאג' אין ספק שיציבות היא שם המשחק. אם ניקח לדוגמא את השנה אז לא יתכן שגולש ברמה של טאג' יגלוש בבל'ס למקום ה-17 ובטרסלס למקום ה-33 , שני גלים שכל כך הולמים את סגנונו הרדיקלי. אם הוא מתכנן (בוודאי שכן) לזכות בתואר הרי שהוא חייב לשפר את המשחק שלו במקומות האלו.

ביד הצטרף לסבב בשנת 2005 וכבר בשנת 2007 הוא סיים את השנה במקום החמישי ושנה לאחר מכן במקום השני כסגן של סלייטר. למרות העובדה שמתוך 5 שנים בשלושת השנים האחרונות הוא ממוקם בחמישייה האחרונה משהו בנו מסרב לראות בו כמתמודד ראוי על התואר.  לפארקו יש סטייל, למיק כוח ומהירות, קלי הוא פשוט קלי וכל מילה מיותרת, טאג' ודיין הם מלכי הפריסטייל אך מיהו ביד? כנראה שהוא חייב לפתח אופי מסויים או איזה ביצוע שקרוי על שמו כדי שאנחנו נתחבר אליו יותר ואולי רק אז גם הוא יתחבר לעצמו.

בהמשך טבלת הרייטינג (מקום 5)  מתמקם לו בנוחות אדריאנו דה סאוזה הברזילאי שניצח בתחרות במונדקה, זכייה ראשונה שלו בסבב המקצועני שאולי תעניק רוח למפרשיו בעונה הבאה והוא ימשיך לטפס בטבלה. אל המקום השישי הגיע איזה זקן אחד וקירח ולא מוכר בכלל שעונה לשם קלי סלייטר..
אבל עכשיו ברצינות. שנה קשה עברה על האלוף האמיתי שלנו. קשה מדיי. בתקופה הזו שנה קודם לכן כאשר כולנו היינו שיכורים מניחוחות האליפות התשיעית הכל כך בלתי מעורערת, היינו בטוחים שהעשירית כבר בכיס הקטן.

הפרישה של אנדי וההיחלשות של פנינג עוד יותר ביססו את קביעתנו המוטעית שזו הולכת להיות האליפות העשירית של קלי. אך המציאות סטרה בפנינו כאשר סלייטר בשלושת התחרויות הראשונות הגיע רק למקום ה-17. את התחרות הרביעית בברזיל הוא ניצח, וקלי כידוע לכולנו אם הוא לא היה הגולש הכי טוב בעולם הוא בוודאי היה פרופסור למתמטיקה תיאורטית מכיוון שאין אדם שאוהב לעשות את חישובי הרייטינג יותר ממנו והוא החליט להמשיך להתחרות לכל אורך השנה.גם אנחנו האמנו כמובן שיש לו סיכוי לזכות בתואר אך המקום ה-17 שהשיג בפורטוגל סתם את הגולל לשנה זו. מה יהיה איתו בשנה הבאה? קלי הוא תמיד איש המסתורין. בשנים האחרונות הוא מעיד על עצמו כי לא יעשה את הסבב במלואו אך כל עוד יש לו סיכוי לזכות בתואר הוא מופיע לכל הארועים. אין לי ספק שהוא יתייצב לתחרות הראשונה בסנאפר וכנראה שאם הוא יפתח עם תוצאה חזקה אז הוא ילך על זה עד הסוף......בכל מקרה יהיה מעניין לצפות..במורד הטבלה מתייצבים להם שלושת גולשי הגופי הטובים ביותר בעולם: סי ג'יי (7) בובי (8) ודמיאן (9). יכול להיות שהסבב מתאים יותר לגולשי רגיולר? בפירוש לא. נכון שבסנאפר ובג'פריס יש יתרון ברור לרגיולר'ס אך מה תגידו על צ'ופו, פייפליין ופיגי' (כשמתקיים)?

לסי ג'יי הייתה עונה מוזרה. מצד אחד הוא הגולש היחיד השנה ללא תוצאות כמו מקום  17 ו-33 ומצד שני הוא לא העפיל לאף גמר כך שזו עובדה שדי מאכזבת לגביו. בובי מרטינז ניצח בצ'ופו ומאז סבל מעליות וירידות בתוצאותיו, האמת היא שהייתי די בטוח שהוא הולך לנצח בפייפ אך הוא לא שרד את מתקפתו של ג'ון ג'ון פלורנס- הילד המקומי (רק בן 16!) שמגיל 11 קודח שם צינורות.

גם לדמיאן הייתה עונה טובה, אך אין לי ספק שהוא מחכה להשתפר בשנה הבאה מעבר לגמר הבודד אליו הצליח להגיע בג'פריס רק על מנת שיוכל לשמש כתפאורה לעוד אחד מניצחונותיו של ג'ואל בחצי הראשון של השנה.[קישור] ריינולדס (10) וגו'רדי סמית' (11), שלא יתפלאו שהתקשורת תמיד מזכירה את שמותיהם כצמד בלתי נפרד- הנה אפילו בדירוג הסופי הם עוקבים אחד אחרי השני.  בשביל שניהם זו השנה השנייה בסבב, שניהם מוגדרים כמי שעתידים לרשת את הטופ של הטופ של הגלישה המקצוענית ולשניהם יש ארסנל עשיר של ביצועים רדיקליים שנוגדים את כל חוקי הפיזיקה.

דיין ריינולדס הוא עוף מוזר. הוא מצהיר על עצמו שממש לא אכפת לו מתחרויות, בשנה שעברה הוא סיים במקום ה-22 אך ללא ספק הוא האטרקציה הכי גדולה של הסבב היום והמקצים שלו זוכים למירב ההתעניינות. השנה הוא החל להראות ניצוצות של כוכב אמיתי כאשר הגיע לשלושה חצאי גמרים (ג'פריס ביי, טרסלס ופייפ) ומתוכם עלה לגמר אחד (טרסלס) אותו הפסיד לפנינג. הוא עדיין לא זכה באף תחרות בסבב אך אין לי ספק שזה עתיד להשתנות כבר בתחילת העונה הבאה. מעניין אותי האם את תקופת הפגרה הוא מנצל בשביל לשתות בירה (מה שהוא מגדיר כתחביב הרשמי שלו) או שהוא עובד על נקודות התורפה שלו, אך בכל מקרה דיין יהיה מתמודד משמעותי על התואר בעונה הבאה.

ג'ורדי סמית' עד כה מראה לנו רק כ-10% ממה שהוא שווה באמת. ואם זה מוביל אותו למקום ה-11 מפחיד אותי לחשוב מה יקרה כשהוא ישפר את בחירת הגלים ואת אסטרטגיית המקצה שלו.
שני גולשים נוספים שבהחלט ראויים להזכר בעונה נוכחית הם קקואה בקלסו (מקום 18) הוואיני חמוד ושמנמן בן 24 שזכה בתואר רוקי השנה והצהיר בסוף העונה כי הוא מתכוון להרזות כמה פאונדים, להיכנס לכושר טוב יותר ולהשתפר ברמה. נקווה בשבילו.

אחרון חביב הוא טיילור נוקס האגדי (12) שבתור הגולש הכי מבוגר וותיק בסבב מוכיח לנו שגם בגיל 38 הוא בכושר טוב יותר מרוב הילדוד'ס בסבב ולגלישת הריילים והקארבים שלו עדיין אין תחליף בעולם. אני ממש מקווה שבעונה הבאה נזכה לראות אותו מניף גביע של תחרות כלשהי כי כל כך מגיע לו.[קישור] מה צופן לנו העתיד?    
רק טוב.. הסבב עומד להשתנות. בהשראתו של קלי שרצה למרוד עם סבב "אלופים" מצומצם ביותר שכולל חשיפה תקשורתית ופרסים כספיים גבוהים יותר, ה-ASP הבינו כי עליהם לצעוד קדימה וליצור שינויים על מנת  להיות אטרקטיביים יותר. לפי מנכ"ל ההתאחדות, ברודי קר, החל מאמצע השנה הבאה הסבב יצטמצם ל34 גולשים בלבד פלוס שני ווילדקארדס בכל תחרות ובסך הכל 36 מתחרים בלבד (במקום 48)  שיאפשרו לקיים ארוע על פני שלושה ימים במקום ארבעה ובכך לנצל בצורה טובה יותר את תנאי האוקיינוס.  כמו כן התחרות במונדקה התבטלה ובמקומה תתקיים תחרות בפורטוגל וזאת עקב ההצלחה של התחרות שהייתה השנה בפורטוגל וכשלון עקבי של התחרויות במונדקה. את הראיון המלא והמעניין איתו תוכלו לקרוא באתר" Target="_BLANK">[קישור] Surfline.

 בנוסף שלושת הווילדקארדס שנקבעו על ידי ההתאחדות הם אנדי איירונס, נקו פדרץ ולוק סטדמן. חזרתו של אנדי היא מאורע משמח לכל חובבי הגלישה המקצוענית. אנדי איירונס הוא ללא ספק אחד הגולשים ולבטח הגולשים התחרותיים הטובים בהיסטוריה של הענף, עם שלושה אליפויות עולם וקרבות מרתקים עם סלייטר בהם לא פעם ולא פעמיים גילה עליונות אבסולוטית על אלוף העולם 9 פעמים. אין ספק שהחזרה של אנדי מכניסה המון צבע לסבב. על אף שאני חושב שהוא איכזב בששת השבועות האחרונים במהלך שלושת תחרויות הטריפל קראון כאשר לא הצליח להזכיר לנו מיהו באמת אנדי איירונס, המתחרה שאף אחד לא רצה להגריל. כולנו ציפינו ממנו ליותר ואני מקווה שהוא יספק את הסחורה בשנה הבאה.

חוץ ממנו רשימת הרוקי'ס החדשים שהעפילו מסבב ה- QS  כוללת שמות מפוצצים כמו דסטי פיין, האחים פט וטאנר גודאוסקאס, ברט סימפסון, ואוון רייט (שקלי כבר אורב לו בסיבוב). אז תכינו את עצמכם לחודש פברואר כי הפגרה הזו תעבור חיש מהר ואנו נמצא את עצמנו מול המסך מביטים בשקיקה לעבר הגלים של סנאפר רוקס..

משהו אחרון לקינוח: הנה תמונות" Target="_BLANK">[קישור] + וידאו של העתיד - איאן ג'נטיל, מאט מיאולה, ג'מרקו מפיני, צ'אז קינושיטה וטהי ספנסר- כולם בני 13-14 ממאווי. כולי קנאה.....תהנו    [קישור]
15/01/2010  |  זיו ברגר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il