משרד יחסי הציבור ירון מיכאלי, תקשורת ויחסי ציבור זכה לאחרונה בשני תקציבי יחסי ציבור חדשים. המשרד ינהל את מערך יחסי הציבור של מירוץ האופניים "טור דה ישראל" ושל איגוד הקליעה בישראל.
מירוץ האופניים "טור דה ישראל" הוא מירוץ בינלאומי שיתקיים בין ה-7 ל-11 במרס, ייצא לדרך בנהרייה ויסתיים כעבור חמישה ימים באילת. בסך-הכל יעברו הרוכבים 747 ק"מ. ירון מיכאלי ינהל עבור המירוץ את כל מערך יחסי הציבור בארץ ובחו"ל.
איגוד הקליעה הוא האיגוד השביעי לו מעניק המשרד שירותים בימים אלה. זו הפעם הראשונה שבאיגוד הקליעה מתקשרים עם משרד שיטפל בכל מערך הדוברות של האיגוד.
משרד יחסי הציבור ירון מיכאלי, תקשורת ויחסי ציבור, נוסד לפני כשלוש שנים. לאחר יותר מ-20 שנות עבודה כעיתונאי בתפקידים שונים בעיתונות הכתובה (חדשות, רשת שוקן, ידיעות אחרונות, ידיעות תקשורת, ישראלי) והמשודרת (גלי צה"ל, הטלוויזיה החינוכית, ערוץ הספורט), החליט ירון מיכאלי לפנות אל הצד המסוקר.
בין לקוחות המשרד בעבר ובהווה ניתן למנות את: איגוד השחייה, איגוד הכדורעף, איגוד הכדוריד, איגוד הטניס, איגוד הכדורסל, מנהלת ליגת העל בכדורסל, ארגון שחקני הכדורגל בישראל, ארגון מאמני הכדורסל בישראל, ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה, התאחדות הטאקוונדו, המכבייה ה-18, מכבי תנועה עולמית, שחר צוברי, אס"א, איגוד הניווט, משרד עורכי הדין אבי ענתבי ושות', משרד עורכי הדין אברהם וטל לביא, מעריב קונגרסים, ועידת הנגב לעסקים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, ועידת העסקים ישראל חרבין, האגודה הישראלית להומיאופתיה קלאסית, המועמד לראשות כפר יונה אבישי ברעם, חברת ההפקות צימוק, חברת ההפקות מעוזים, חברת ההפקות גלגליל, חברת התיור המוטורי MY WAY ועוד.