|   15:07:40
  אורי נטע  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מזלזלים באזרח ק.

רשויות השלטון מזלזלות באזרח הקטן ומארג השחיתות והסיאוב מתבסס והולך בקצב גדול מקצב פרימתו ע"י מבקר המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, ופרקליט המדינה
19/06/2007  |   אורי נטע   |   מאמרים   |   תגובות

אחרי מלחמת לבנון השנייה, שהיתה צריכה לזכות את נסראללה בפרס ביטחון ישראל, התברר לנו שגיבור השייטת ארז צוקרמן קיבל לפני המלחמה תפקיד של מפקד אוגדה, זאת ללא כל הסבה לשריון. לאחר המלחמה הודה שנכשל בתפקידו (שאליו לא הוכשר כלל) והתפטר. נשאלת השאלה מי הפושע שמינה אותו ואיזה חוסר אחריות היה לצוקרמן לקבל תפקיד ללא כל הכשרה. אולי הוא, כמרבית צמרת הצבא, חשב שעד לפנסיה לא תהיה מלחמה?

אז מה קרה? הצבא והמשופם משדרות ממשיכים לזלזל באזרח ק. וממנים לסגן הרמטכ"ל, איש שהיה בתפקיד מפקד אוגדה פחות משנה, במעלה הריצה המטורפת לפנסיה יותר גדולה. לפתחו של האזרח ק. גלגלו רשויות השלטון שני מינויים פוליטיים חסרי אחריות:

אהוד ברק

ברק, בהיותו רמטכ"ל אנליטי, מפרק שעונים סדרתי ופסנתרן מוכשר, גרם לכך שיש לנו צבא קטן, חכם, מפסיד וחסר ערכים. בשלב זה כדאי להבדיל בין מעשי גבורתו האישית ובין מחדליו האיומים בדרגות פיקוד גבוהות. את גבורתו האישית, שכולה לוטה בערפל הסודיות, אין לקחת ממנו! אבל בין גבורה אישית לבין ניהול מדינה המרחק הוא עצום!!!

אהוד ברק, כראש ממשלה, הורה בנחישות ואנליטיות להפקיר את מדחאת יוסף למותו וסימן בכך ערך חדש: "פצועים מפקירים". אותו אהוד ברק הוביל בנחישות ואנליטיות, את הבריחה מלבנון, והפקיר את לוחמי צד"ל ומשפחותיהם והוסיף נדבך למערכת הערכים שחידש: "ידידים מפקירים".

הבריחה מלבנון גרמה לכך שרוצחים מוסלמים פנאטיים עם הציוד האירני-סורי-רוסי התייצבו על לגבולה הצפוני של ישראל. הפסנתרן המוכשר הפקיר את תושבי גילה לאש המרצחים המוסלמים ופיתח את ערך ההפקרה ל: "הפקרת תושבים בקו הגבול".

תלמידו המשופם משדרות למד את משנתו הסדורה של ברק והפקיר את תושבי שדרות, ביתו, שם הוא מאוד פופולרי. ולבסוף אותו כישרון מלידה, האיש המעוטר ביותר במזרח התיכון, הסכים לוותר על כל הגדה המערבית תמורת נייר ותכנן במוחו האנליטי הקודח להפקיר את כל מדינת ישראל=גוש דן לחסדי המרצחים המוסלמים. למזלנו, הודות לנחישות של יאסר זה לא התאפשר. לא צריך להיות שען טוב כדי להבין שהאיש התחיל, העמיק וביסס את ערך "ההפקרה", יש לציין, בצורה אנליטית.

לאור מה שקורה כיום, נראה שהאיש לא הבין אז וכנראה גם לא מבין כיום, את המצב במזרח התיכון ועתיד להוביל אותנו לכיוון הים ב"תהליך שלום". אחרי כישלונו-כישלוננו הבא הוא יספר לנו, שבדרך אנליטית הוא הפיק לקחים, וימשיך לעשות לביתו בארה"ב, שם יש לו כבר שורשים.

חמור מזה הוא אי התייחסות למחדליו האדירים ע"י יריביו, שכנראה רואים עין בעין עם ברק, את הערך החדש "ההפקרה" שניתן לזקוף לזכותו כממציא בלעדי.

שמעון פרס כנשיא המדינה

שמעון, הזכור לרע מהפתגם הידוע של חברו לפרס נובל: התרגיל המסריח, חתר תחת כל מה שזז, אפילו לאט כמו יצחק שמיר. לא אתפלא עם יתגלה פעם שהוא עמד מאחורי "ספר בדיחות אשכול".

שמעון פרס, יותר מכול אדם אחר, מזוהה עם "מהלכי השלום" הדמיוניים ועם "מזרח תיכון חדש", האיש שמעולם לא טעה וקיבל על כך פרס נובל לשלום. בזמן שהאיש ההזוי הזה קיבל פרס נובל לשלום, קיבל אותו נאש, מתמטיקאי חולה מחלת נפש.

לשם השוואה היסטורית, צ'מברלין, שחזר עם הסכם מינכן שחתם עם היטלר נפנף בו ברדתו באנגליה ואמר לכתבים ואמר: "חברי היקרים. בפעם השנייה בהיסטוריה שלנו, ראש ממשלה בריטי חוזר מגרמניה עם שלום וכבוד. אני מאמין שזה שלום בדורנו. לכו הביתה ושנו שנת ישרים". שלום זה "החזיק" בקושי שנה וצ'מברלין הכריז מלחמה על גרמניה וניהל אותה בשנתה הראשונה, בה אזרחי בריטניה לא ישנו טוב בלילה. היתה לו יושרה פנימית. למרות שהוא קידם את מהלכי השלום, לא התבייש לדווח לבוחרים על טעותו ואף הכריז וניהל את המלחמה בשנתה הראשונה.

שמעון פרס מעולם לא הכריז מלחמה על ערפאת כי "העובדות לא משכנעות אותו". גם שהתברר שערפת חתם על צ'קים למתאבדים, מימן כספית את כל ארגוני המאפיה המוסלמית הרצחנית, היה אחראי לזיוף שטרות והבריח בסיטונות נשק בקנה מידה תעשייתי, לא היתה לו שום מילה רעה להגיד על ערפאת.

שמעון פרס בהיותו שר החוץ מעולם לא פנה בדרישה למצרים להפסיק את מעבר הנשק והתחמושת מרפיח המצרית. שמעון פרס מעולם לא פנה למי ממדינות העולם התורמות לארגון מרצחי יאסר בדרישה להפסיק את החינוך לרצח יהודים, אלא אף סייע לו דרך מרכז פרס לשלום בעשרות מיליוני דולרים.

האיש ההזוי ממשיך להוביל את "מהלך השלום" ע"י "מרכז פרס לשלום", תוך השקעה מאסיבית ב"חינוך" באוכלוסיה המוסלמית ביהודה, שומרון ועזה, שם לומדים איך לרצוח יהודים. לאחרונה הופסק הנוהג לציין באתר האינטרנט את סכומי הכסף המושקעים דרך "מרכז פרס לשלום" לחינוך לרצח יהודים.

כיום אנו רואים את הפרומו ל"תהליך השלום" בעזה - רצח אנשים בבתי חולים וברחובות, הפגזת בתי חולים וחריטה בסכין על חזות של בוגדים ציור של מגן דוד.

האיש ההזוי, שאמר באוניברסיטת בן-גוריון, מול פני האומה ואבישי ברוורמן, שאם זה היה תלוי בו הוא היה מבטל את לימודי ההיסטוריה במערכת החינוך וזכה למחיאת כף סוערת מהפרופסור המהולל, כן!!! לא פחות!!! הוא נשיא המדינה הבא!

שמעון פרס, שהיה ראש ממשלה לאחר רצח רבין, הורה לחקור את תפקוד השב"כ, אך לא מי רצח את רבין. הנסיעה הארוכה ביותר בהיסטוריה, של ראש הממשלה הפצוע לבית חולים הנמצא 5 דקות ממקום הירי תמוהה ודורשת הסבר, אך שמעון דאג שהנושא לא ייחקר. בחירתו של ראש השב"כ האחראי, למנהל מרכז פרס לשלום תמוהה אף יותר ודורשת הסבר. אל דאגה! האזרחים הקטנים לא יקבלו כל הסבר. אחרי השבץ שקיבל אריק שרון, לאחר ביקורו של פרס בחווה, הוסע שרון באמבולנס! שמעתם??? אמבולנס לא מסוק, אמבולנס! שוב האזרחים הקטנים לא יקבלו כל הסבר.

שמעון פרס איש "הערכים" - האיש שערק ממפלגתו עם כסאו, אחרי תבוסתו המבישה למשופם משדרות, האיש שנקרא ע"י חברו לפרס נובל, "חתרן בלתי נלאה", אחרי שהשאיר אחריו תוצאות עקובות מדם של שלום דמיוני וכמובן אחרי אפס טעויות במהלך חייו הפוליטיים הארוכים, נבחר ע"י קרוב לארבעים וכמה נפלים מהכנסת (מהמילה נפולת של נמושות - סימן רשום של רבין; לחברי הכנסת הערבים אין לי כל טענות).

אברהם בורג

דעותיו הקיצוניות של אברהם בורג אינן חדשות, כבר ב-2003 כתב, באילמניפסטו - הבמה האיטלקית לאנטישמיות המודרנית, כתב אישום אנטי ציוני נגד מדינת ישראל ועמה. ולהלן כמה פנינים מדברי בורג בעיתון אנטישמי זה: "הציונות מתה ותוקפינו יושבים על כורסאות הממשלה בירושלים". "סופה של ההרפתקה הציונית קרוב... כן, קרוב לוודאי שדורנו הוא הדור האחרון של הציונות. מה שיישאר אחר כך תהיה מדינה יהודית שאין להכירה, מתועבת". "הסרטן האוכל את גוף הציונות הגיע לראש".

לא אז ולא כיום לא נשמעה מילת ביקורת אחת, אחת!!! מחברי הכנסת של המערך ומר"צ, מקום לידתו ובחרותו הפוליטית, על אברהם בורג, האיש שממליץ לכל אזרח ישראלי להתחיל את הגלות מרצון, ויפה שעה אחת קודם.

האיש המושחת (מוסרית) הזה, שמקבל פנסיה מארגון החורת על דגלו הבאת יהודים לארץ, החליף את הדגל הכחול לבן בדגל צרפתי וממשיך לקבל פנסיה מארגון יהודי זה.

ניסו שחם

האיש עם הפה המפיק מיץ זבל טהור, שאמר בשידור חי מול פני האומה:"חרה עליהם" והדריך איך להכות מתיישבים שמגורשים מבתיהם, קודם בתפקיד. איש כזה אפילו אם הדברים היו נאמרים על חסר בית או נרקומן, במדינה לא מושחתת היו מביאים לפיטוריו המיידיים, אך בארץ הקומבינות אם אשתך עובדת במחלקה לחקירות שוטרים אז הכול אפשרי.

קיצוץ בפריפריה או איך הופכים מדינה לעסק כלכלי רווחי

במלחמת לבנון השנייה ספג הגליל קטיושות לאורך כחודש ונגרם לעסקים נזק רב. עם כל הכבוד לגליל ויושביו, עמם אני נמנה, יש לו השפעה שולית בלבד על כלכלת המדינה=גוש דן ולכן הובטח מיד לאחר המלחמה, סיוע כספי ממשלתי ניכר אך הבטחות לחוד ומעשים לחוד - את הכסף צריך לשמור לפיתוח המרכז. אם אי אפשר יהיה להגיע לצימרים בגליל אז במחיר לא יותר יקר אפשר לנסוע לצימרים בטורקיה, זו לא הבעיה. כך עומדת השאלה של השלטון המושחת, למה להשקיע כסף טוב בפריפריה? למה למגן את תושבי שדירות ועוטף עזה? מהי תרומתם לתל"ג? האם זה כלכלי? גאידמק מהווה אויב, כי הוא מנסה להכריח, בדרכו, את הממשלה להשקיע באזור שלא ניתן למכור בו נדל"ן או לעשות קובמינות פיננסיות כלשהן.

לסיכום, רשויות השלטון המורכבות מאנשים פוליטיים, פקידי ממשלה וארגונים כמו הסוכנות היהודית, מזלזלות זלזול שקט באזרח ק. מוציאות ממנו כסף בתואנות שווא וחוגגות על חשבונו וכשיגיע היום השחור, או המעונן, הם יהיו הראשונים שיברחו מפה, ממש כמו בורג.

תתעוררו!!!

תאריך:  19/06/2007   |   עודכן:  19/06/2007
אורי נטע
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למעשה, כל בעל רכב מכיר את האמרה: "רכבים הנצפים דרך המראה, הם למעשה קרובים יותר במציאות". אמרה זו מציעה לנהגים להכיר בכך שמה שמופיע להם כמציאות הוא למעשה לא מציאותי. במילים אחרות, אל תנסה להחליף מסלול, כיוון שהמשאית הזו קרובה אליך למרות שהיא נראית כאילו היא 30 מטר מאחוריך.
19/06/2007  |  מוטי סדובסקי  |   מאמרים
ביהודה ושומרון קיימות שתי ישויות מדיניות, העברית והערבית. בשעה זו כאשר החמאס השתלט על עזה מתחרות שתי הישויות הללו על לבו של המנדט הישראלי. זה האחרון נפל בקסמה של הישות הערבית. ראש ממשלת המנדט נסע אל המלך בוש כדי להשיג עבור הישות הערבית את המיטב שבמיטב, כסף, נשק, תמיכה מדינית ומוסרית, והכל כדי להצר את צעדיה של הישות העברית. זו האחרונה זוכה לקיתונות של בוז, ייבוש מקורותיה הכלכליים והצרת מרווחי הביטחון המדיניים שלה, שנאה הולכת וגוברת של חוגי ה"שלום" ה"משפט" וכמובן התקשורת.
19/06/2007  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
התמונה אכן מתבהרת ברצועת עזה, החמאס הביס את הפתח והוא שולט ללא עוררין בכל מרחב הרצועה. משונה, אך נראה כי אנו חיים בסרט חוזר, ב"דה-ז'אוו" ריטואלי. האם לא שמענו את תסריט זה השכם והערב משך השנתיים האחרונות מאז החליט "שמש העמים" שרון ירום הודו באורח חד-צדדי ובמנותק מכל כלל ישראלי-דמוקרטי תקין (כן, כן ידוע, בג"צ שפוט שמאל אישר זאת, נו, חוכמה גדולה) לגרש (לטרנספר) את גוש קטיף.
19/06/2007  |  אהרון רול  |   מאמרים
הקמת העמותה למען העלאת שרידי "אלטלנה" היא חדשות טובות. בשלדת הברזל הזאת, חלודה ומכוסה אצות, קשורים שיעורים חשובים. על-פי אותה הידיעה, בעמותה משתתפים גם אנשי שמאל, שהיחס שלהם ל"אלטלנה" הוא: העיקר, להעלות את האנייה מן המצולות - ואז איש באמונתו יחיה.
18/06/2007  |  בועז מושקוביץ  |   מאמרים
הכל מודעים לאפשרות של קבלת פטור ממס ביחס למכירת דירת המגורים בישראל. הנושא מוסדר במסגרת פרק חמישי 1 של חוק מיסוי מקרקעין, והתנאים לקיום הפטור (לדוגמה ביחס למכירה כל 4 שנים) נדונו לא אחת. עם זאת, ידועה פחות היא האפשרות למכור דירת מגורים בפטור ממס גם בחו"ל, ועל כך נבקש לייחד מספר מילים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il