|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

בתיה כרמון נגד ידיעות אחרונות

פסק דין: ידיעות אחרונות וגילת ישלמו רבע מיליון על דיבה

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את ערעור ידיעות אחרונות ומרדכי גילת, אשר ביקשו להפחית את התשלומים בהם חוייבו בפסיקת לשון הרע מנגד, ביהמ"ש לא אישר את בקשתה של כרמון להעלות את גובה התשלומים מעבר ל-250 אלף ש"ח שנפסקו לזכותה "דין הטענה ששמה הטוב של כרמון נפגע פגיעה מינימלית בלבד להידחות"
01/03/2010  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   תגובות
מאת: עופר וולפסון  |    |  תגובות
תקבל את מלוא סכום הפיצוי שנקבע. בתיה כרמון [צילום: פלאש 90]

מרדכי גילת מאיים על השופט סולברג
יואב יצחק
העיתונאי מרדכי גילת עומד למשפט דיבה, יחד עם עמיתתו מיכל גרייבסקי, על כזבים שפרסם נגד בתיה כרמון * גילת התחמק מהגשת תצהיר ונמנע ממסירת עדות במשפט * וכדי ללחוץ על השופט ובניסיון למנוע פסק דין שיחייבו בתביעה, הפריע גילת במהלך הדיון, איים וגם ייחס לשופט נעם סולברג משוא פנים * ומה עשה גילת כשהרגיש שהקרקע בוערת תחת רגליו? הסגיר מקור עיתונאי
לרשימה המלאה

   רותי אברהם
מרדכי גילת וידיעות אחרונות פרסמו כזבים על בתיה כרמון

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה (יום א', 28.2.10) את ערעורי בתיה כרמון, מצד אחד, ואת הערעור שהגישו ידיעות אחרונות ומרדכי גילת, מצד שני. שני צדדים ערערו על פסק דין בתביעה שהגישה נגדם כרמון, שנפסק על-ידי שופט בית משפט השלום, נעם סולברג.

השופטים שישבו בהרכב - סגן נשיא בית המשפט השופט דוד חשין, והשופטים עוני חבש ויוסף שפירא, קבעו כי מחד-גיסא, יש לדחות את בקשת כרמון להגדיל את הפיצויים ושכר הטירחה שנפסקו לה מ-250 אלף ש"ח, לסכום של 500 אלף ש"ח, כדרישתה המקורית; מאידך-גיסא, נדחתה בקשת ידיעות ומרדכי גילת לבטל את הקביעות של בית המשפט השלום, ולחילופין להפחית את סכום הפיצויים.

בערעור מטעמה טענה כרמון, כי נוכח חומרת הדברים שפורסמו נגדה, נוכח חוסר תום ליבם של אנשי ידיעות ובעיקר מרדכי גילת, וכן נוכח התוצאות החמורות מדברים אלו, היה על בית משפט השלום לפסוק לטובתה את מלוא סכום תביעתה, קרי פיצוי בסך של 500 אלף ש"ח. לטענתה, פרסום הכתבה גרם לה לנזק רב, שהתבטא בפגיעה בעבודתה, במשפחתה ובמכריה. כרמון הוסיפה, כי הכתם הציבורי שהוטל עליה נוכח פרסום הפרשיות השונות, כבד מנשוא.

בידיעות טענו מנגד כי סכום הפיצוי שנפסק לטובת כרמון אינו ראוי ואינו מידתי. הם הוסיפו כי הפיצוי אינו משקף את העובדה שחלק מהפרסומים חסו תחת הגנת אמת הפרסום, ובאשר ליתר הפרסומים, נקבעו ממצאים קשים בנוגע לפעילותה של כרמון.

בידיעות הדגישו כי הפיצוי שנקבע לטובת כרמון חורג פי ארבע מרף הפיצוי העליון בגין נזק ששיעורו לא הוכח ופי שניים מרף הפיצוי העליון במקרה של פרסום שנעשה בזדון. עוד הוסיפו, כי פסק דינו של סולברג אינו מאוזן נוכח ההגנה והעידוד הדרושים לעיתונות חוקרת, וכן נוכח קביעתו של סולברג עצמו לפיה אין ביסוד פרסום הכתבה מניע של נקמנות או רדיפה אישית על-רקע שיתוף פעולה עם גורמים המסוכסכים עם כרמון.

כאמור, שתי טענות אלו נדחו על-ידי בית המשפט המחוזי. ידיעות אחרונות ומרדכי גילת חוייבו במלוא הפיצוי שקבע בית המשפט השלום.
פסק-דין: ע"א 2279/08 ע"א 2282/08 בתיה כרמון נ' "ידיעות אחרונות" ואח'

אחד מפסקי הדין החמורים שנקבעו אי-פעם נגד עיתון

סולברג קבע בפסיקה הראשונה בעניין, כי כתבת התחקיר שפרסמו ב-13 בספטמבר 2002 העיתונאים מוטי גילת ומיכל גרייבסקי על כרמון - אשר שימשה בתקופת כתיבתה כמנהלת המחלקה לאשרות ולזרים במשרד הפנים - נכתבה בזדון ומהווה לשון הרע. הוא פסק לטובתה פיצוי כספי בסך 200 אלף שקלים ועוד 50 ש"ח הוצאות משפט - באחד מפסקי הדין החמורים שנקבעו אי-פעם נגד עיתון בישראל.

בכתבה כונתה כרמון בכינויים שונים, כגון: מריה תרזה, המלכה, אשת הברזל, ועוד. בכתבה ישנן אמירות כלליות בגנות התנהלותה של כרמון, על-כך שהיא פועלת בניגוד לנהלי משרד הפנים, בניגוד להחלטות הממונה עליה, על-כך שהיא מנצלת את מעמדה לרעה, אינה נאמנה לאמת, ועוד אמירות מסוג זה.

בכתבה נכתב עוד, למשל, כי כרמון "ניצלה את מעמדה לרעה להשגת הטבות למקורביה, היא שרתה בנאמנות בעלי שררה וממון גם כאשר האינטרסים שלהם לא היו זהים עם אלה של המדינה. היא עשתה למען בעלי הקשרים כל דבר כמעט, לרבות ביטול החלטות שהיא עצמה קיבלה".

כרמון טענה כי כל אלו - הכותרות, הפרשיות המתוארות בכתבה, הכינויים, ושאר ההיגדים המשובצים בכתבה - הינם דברי השמצה ולשון הרע. לדעתה, פורסמה כתבת-התחקיר תוך רמיסת כל אמת-מידה מקובלת של הגינות, יושר ואמת.

באי-כוחם של ידיעות ביקשו לדחות את התביעה, תוך טענה כי ביטויי-הלשון שנקטו בהם, אינם מגיעים לכדי לשון הרע. לטענתם, דרכה של כתבה ביקורתית על איש ציבור להיות קשה וחריפה, וכרמון הינה איש ציבור. עורכי-הדין של ידיעות טענו לקיומן של ההגנות שלפי החוק, בעיקר הגנת אמת הפרסום והגנות תום הלב.

השופט סולברג קבע בפסק דינו כי הדברים שפרסם עיתון ידיעות אחרונות על כרמון הינם דברים קשים, שפגיעתם קשה ורישומם לא יימחק. יחד עם זאת, קבע סולברג, כי אין לזקוף לחובת ידיעות את קטעי הכתבה שהגנת אמת הפרסום חלה עליהם ובנוסף אין לזקוף לחובתם נזק שנגרם לכרמון מפרסומים אחרים אודותיה. אולם, בית המשפט הוסיף, כי על-אף העובדה שכרמון לא הוכיחה שנגרם לה נזק ממוני, הרי שהוכח כי נגרם לה נזק בלתי ממוני, ומשכך ראוי לפסוק לטובתה פיצוי ממוקד על הפגיעה שגרם ידיעות לשמה הטוב, שלא כדין.

בעניין ניצול המעמד לכאורה, כתב ביהמ"ש כי גם לאור המקרה הבודד בו חתימתה של כרמון התנוססה על אישור הכניסה של עובדת זרה שהועסקה על-ידי אמה, הרי שנוכח העובדה שהנתבעים נקטו בלשון ממנה השתמע כי כרמון עשתה מעשים כאלה לרוב, ולא הוכיחו כי כרמון שירתה בעלי שררה שלא כדין, לא תחול ההגנה על פרסום זה.

בית משפט קבע בפסק דינו כי הגנת תום הלב לא עמדה לידיעות. בית המשפט פירט, כי בידיעות פירסמו דברים אשר הם עצמם לא האמינו לחלוטין באמיתותם, וכי לגבי חלק מהפירסומים, הם לא נקטו את האמצעים הסבירים לשם בחינת אמיתותם.

ביהמ"ש על פרשת האזרח הירדני: "הבקשה לא סורבה מטעמי ביטחון, כפי שנכתב"

"אורח 'מסכן' אחר שכרמון מיהרה לשרת בנדיבות מופלאה - שוב, בניגוד מוחלט להוראות המשרד - הוא ערבי המתגורר בירדן ומיודד עם מוכתר הכפר צור-באחר שבאזור ירושלים. המוכתר פנה ישירות אל בתיה כרמון בבקשה לאשר כניסה לארץ של המבקש ושל אזרחים ירדניים נוספים, הסביר מדוע הם מבקשים להגיע ולכמה זמן, והמתין לתשובה. על-פי הוראות הביטחון הקפדניות אין להתיר כניסה של אזרח זה או אחר מירדן ללא אישור שירות הביטחון הכללי, ובתיה כרמון אמורה הייתה לפנות לשב"כ לצורך הבדיקה הביטחונית. איש במשרד הפנים, אומרים עובדים ותיקים, לא היה מעז אפילו לחשוב על האפשרות של עקיפת הבדיקה הזאת. זה לא יעלה על הדעת. אלא שכרמון, גם בימים רגישים אלה של פיגועים ומחדלי ביטחון שגרמו להרוגים ואין סוף פצועים, החליטה להכניס לארץ את האזרח המסוים ללא בדיקת השב"כ" - מתוך הכתבה.

על הפרשייה נכתב בכתבה כי כרמון הורתה לפקידה ששמה ציפי להעביר אישור כניסה למבקש הירדני, וכתבה לה: "לציפי, דחוף מאד", וציינה שזה לאחר בדיקה ביטחונית.

בית המשפט קבע כי האמור במקרה זה אינו נכון. בית המשפט קבע כי גם אם חלק מההסברים שסיפקה כרמון אינם עולים בקנה אחד עם חומר הראיות, הרי שעיון במסמכים הרלוונטיים, ובכללם במסמך בו העירה כרמון "לאחר בדיקה ביטחונית ניתן אישור", מעלה כי כרמון ציינה כי יש לבצע בדיקה ביטחונית טרם אישור הבקשה. בית המשפט הוסיף, כי מהמסמכים עולה שהבקשה סורבה מטעם שלא היה קשר משפחתי בין המזמין לבין האישה ולא מטעמי ביטחון. בנסיבות אלו, קבע בית המשפט, ניכר כי לא היה כל ניסיון להכניס ארצה אזרח ירדני ללא בדיקת שב"כ.

בשתי פרשיות נוספות שתוארו בכתבה - פרשיית העובדות הזרות שהועסקו אצל אמה של כרמון ופרשת ידידת האזרח הבריטי - קבע בית המשפט כי, הגם שהדברים אינם מדויקים, תחול הגנת אמת הפרסום עליהם.

בפרשת האזרח הצ'רקסי נכתב כי הדברים שתוארו בכתבה נכונים.

ביהמ"ש על פרשת האשרה המזויפת: "החלטות הוועדה אינן מתקבלות על דעתה של כרמון בלבד"

פרשייה נוספת שתוארה בכתבה תוארה כך: "החרדה העמוקה של בתיה כרמון מנגע הזיופים של רבבות הבלתי חוקיים, מקבלת ביטוי גם בתיק של זרה אחרת לא יהודיה, א.ט. שאישרה כי נכנסה לישראל בשנת 1998 באמצעות אשרה מזויפת. היא הבינה מה עשתה, אבל התעקשה להישאר בארץ. אחת הסיבות: בנה הגרוש, שהיה מעורב בקטטה עם אשתו לשעבר, נפצע וסובל מנכות. הבקשה נבדקה בכל היבטיה ומסקנת הגורמים המקצועיים הייתה: יש לגרש את האישה מישראל. האישה ערערה פעם, פעמיים, שלוש, אבל איש במשרד הפנים לא חשב שיש מקום להיענות לבקשותיה ... האורחת הבלתי קרואה שמעה על הניסים ועל הנפלאות שבתיה כרמון מסוגלת לחולל בתיקים בעייתיים והחליטה שעליה להגיע אליה וכמה שיותר מהר. השם כרמון התברר הפך בשבילה לאלוהים והאלוהים הזה התבקש לספק את הסחורה. למנוע את סילוקה".

בכתבה נטען כי למרות שנושא הגירוש סוכם סופית בידי אנשי מינהל האוכלוסין בבני ברק פעלה כרמון בניגוד מוחלט להוראה כתובה ומפורשת של מנהל מינהל האוכלוסין, הרצל גדז' - שאליו היא כפופה - והחליטה להתערב ולאפשר למבקשת להישאר בארץ. בכתבה נטען כי היא עשתה זאת בלי להכיר את התיק, בלי להתעמק בסיפור הזיוף, ובלי להתייעץ עם מקבלי ההחלטות הקודמות. עוד נטען, כי כרמון ביקשה ממנה להגיע למשרד הראשי בירושלים והדריכה אותה מה לעשות כדי שבקשתה תיענה בהקדם. "היא מסכנה" תוארה תגובתה של כרמון בכתבה.

בית המשפט קבע כי גם פרסום זה לא ייחסה תחת כנפי הגנת אמת הפרסום. בית המשפט פירט כי בעניין זה כל שעשתה כרמון בא לידי ביטוי בהפניית המבקשים, על סמך החומר שהיה בפניה, להליך של בקשה לשינוי מעמד שיידון בידי ועדה בינמשרדית. בית המשפט הוסיף כי אף אם כרמון היא העומדת בראש הוועדה, אין בכך כדי לשלול ממנה את האפשרות להמליץ על הגשת בקשה לוועדה, שכן החלטות הוועדה אינן מתקבלות על דעתה בלבד. בית המשפט קבע, כי אף אם תגובתה של כרמון הובאה בכתבה, הרי שנוכח התגובה היה על המערערים להימנע כליל מפרסום הפרשה או, למצער, לשנות את נוסח הפרסום.

ביהמ"ש על פרשת נערת הליווי: "כתבה מלאה חצאי אמיתות"

באחת מהפרשיות שתוארו בכתבה תואר מקרה בו כרמון פרשה חסות על נערת ליווי השוהה בישראל ארבע שנים בניגוד לחוק. על כך נכתב בכתבה כי "האורחת הבלתי קרואה שבה מדובר הגיעה לישראל ב-1996 מאוקראינה, נעצרה כעבור זמן בידי המשטרה והועמדה לדין בגין שימוש במסמכים מזויפים, קבלת דבר בתחבולה ושהייה בלתי חוקית. בית משפט השלום בחיפה גזר עליה שישה חודשי מאסר על תנאי ומשרד הפנים הוציא נגדה צו גירוש. נאסר עליה לשהות כאן עד לשנת 2020. אלא שהצעירה צפצפה על הצו והמשיכה לחיות בישראל. היא פנתה שוב ושוב בבקשה להתיר לה להישאר, ונדחתה פעם אחרי פעם בידי הוועדות והגורמים המוסמכים. למרות זאת, באורח פלא ממש, לא טרח משרד הפנים לעשות למימוש צו הגירוש".

עוד נאמר בכתבה: "ביוני השנה נדחתה בקשתה פעם נוספת ומחשש שהפעם יעצרו אותה שוטרים ויעלו אותה בכוח על מטוס, פילסה לעצמה דרך אל בתיה כרמון... כרמון, בעידוד ובדחיפת בכיר אחר במשרד, העמידה לרשותה את שירותיה הטובים: בניגוד לכל החלטות הגורמים המקצועיים היא החליטה לאשר לה להישאר בארץ שישה חודשים".

בכתבה צוטט אדם שתואר כ"בכיר במחוז צפון של משרד הפנים" אשר אמר על כרמון כי "פעם היא אומרת לכם שהאישה התחתנה ופעם היא אומרת שלא. בוועדת גלאון היא דיברה על הצורך להילחם בזיופים וכאן פתאום זה כבר לא חשוב. הרקורד הפלילי של נערת הליווי ושל מליץ היושר שלה אינו חשוב כלל וגם לא השהייה הבלתי חוקית בארץ במשך ארבע שנים. ומה שחמור מכל - ההתעלמות הגסה מהקריטריונים ומהחלטות שהתקבלו כחוק בכל פורום אפשרי". העובד תיאר את עמדתה של כרמון בעניין ע"פ פרשנותו, ולפיה כרמון רואה בצעירה, שהכירה בארץ צעיר אחר, כמי שהתאהבה בו כבר לפני כמה שנים, הפסיקה לעסוק בזנות וחיה עמו כבני זוג לכל דבר. בכתבה הודגש עוד, כי השניים אינם נשואים ועל כן האשה אינה זכאית לאשרה.

כרמון טענה בביהמ"ש כי כלל לא פרשה חסותה על נערת הליווי, וכי תגובתה, שהופיעה בכתבה, לא צוטטה במדויק, ומשכך אין בהצגתה בכתבה כדי להצביע על האמת במלואה.

בית המשפט קיבל טענה זו וקבע כי הגנת אמת הפרסום לא תחול על פרסום פרשייה זו. בית המשפט הוסיף, כי אף אם מהכתבה עולה שהאישה שהתה בישראל שלא כדין, נגד בן זוגה תלויים ועומדים תיקים פליליים, ובדיקתה של כרמון לא הייתה מספקת, הרי שבכתבה הושמט הרקע הרומנטי של בני הזוג. בית המשפט פירט, שבני הזוג הוכיחו כי בכוונתם להינשא וכי האישה, שהייתה קורבן לסחר בנשים והעידה נגד מעסיקיה, מבקשת לחיות בארץ כבת זוגו של חברה הישראלי, ולא על-מנת לעסוק בזנות. משכך, קבע בית המשפט, כי בכתבה מתוארים חצאי דברים, וזאת הגם שבידי המערערים היה המידע המלא בעניין.

התחקיר: "השער הפרוץ של בתיה כרמון"

בכתבה תיארו גילת וגרייבסקי מספר פרשיות המצביעות, לכאורה, על התנהלות חמורה של כרמון, התנהלות המתבטאת, בין היתר, בניצול מעמדה לרעה לשם השגת הטבות למקורביה, ובפעילות הנוגדת את נהלי משרד הפנים ואת החלטות הממונים עליה. זאת, תחת הכותרת "הש.ג. הכושל של המדינה. כך מחלקת ראש אגף האשרות במשרד הפנים אישורי כניסה לישראל למי שהיא חפצה ביקרו".

מתחת לכותרת, שהופיעה במרכז עמוד הכתבה ב"מוסף לשבת", פורסמה באותיות בולטות הפיסקה דלהלן: "היא אמורה לנעול את שערי המדינה בפני אנשים לא רצויים, אך פותחת אותם במו ידיה פעם אחר פעם; היא נואמת בלהט בוועדה למלחמה בסחר בנשים, אבל מנעה את סילוקה של נערת ליווי שנכנסה במרמה לארץ; היא מציגה עצמה כלוחמת בנגע המהגרים הבלתי חוקיים, אך חתימתה מתנוססת על אישורי כניסה של שתי עובדות זרות, שהועסקו אצל אמה ולא הופיעו ברשימת העובדים הזרים המועסקים כחוק; ואם יש צורך בתיה כרמון גם מזמינה עובדים לשיחות דיסקרטיות ומקליטה אותם בחשאי; כרמון: אני לא מחליטה לבד".

קיום התחקיר הובלט בצד תמונתה של כרמון, תחת הכותרת "השער הפרוץ של בתיה כרמון - כך מגוננת ראש אגף האשרות במשרד הפנים על בעלי תעודות מזויפות, מאפשרת לאנשים מפוקפקים להיכנס למדינה, משרתת בעלי אינטרסים ומכניסה לארץ עובדים בלתי חוקיים לשירות משפחתה".

תאריך:  01/03/2010   |   עודכן:  05/03/2010
עופר וולפסון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פסק דין: ידיעות אחרונות וגילת ישלמו רבע מיליון על דיבה
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שולץ
1/03/10 19:11
2
ליחס שונה מבייניש
1/03/10 19:15
 
אלטע קאקער
1/03/10 21:10
3
מוזס הגנגסטר
1/03/10 21:15
4
הקוראים
1/03/10 22:17
5
עכבר
1/03/10 22:21
6
אין מסקנות ?
2/03/10 06:07
7
בלי חשבון
2/03/10 12:32
8
סולברג לעליון
2/03/10 13:53
9
להידד לסולברג
2/03/10 15:39
10
שאלה מהותית לגילת
2/03/10 15:52
11
ורדינון
2/03/10 17:28
12
לשיטת יד לוחצת יד
2/03/10 19:30
 
על דממת התקשורת
10/03/10 17:47
13
האיש פשוט שרלטן
3/03/10 22:32
14
על ידיעות אחרונות
6/03/10 21:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"שוחחתי עם אלי אוחנה, והסברתי לו שסבתי נפטרה. יש הבדל בין ללכת למשחק של מכבי חיפה לשעתיים ובין לפספס את כל השבעה בגלל משחק הידידות של נבחרת ישראל ברומניה", כך אמר היום (שני) אייל משומר לאתר ערוץ הספורט בהתייחסו לביקורות מצד אנשי ההתאחדות.כזכור, אמש, אחרי משחק הניצחון על מ.ס. אשדוד (0:1), התפלאו גורמים בהתאחדות על כך שמשומר, שביקש שחרור מהיציאה לרומניה, שיחק 90 דקות במדי האלופה.

"הגעתי לאצטדיון רק כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, אחרי שהייתי בהלוויה. לא הגעתי לכינוס של השחקנים, וסביר להניח שאם עלי עותמאן לא היה פצוע, הייתי מוותר גם על המשחק הזה", הוסיף המגן הימני של הירוקים.

"סבתי הייתה דמות מאוד קרובה אליי, והכבוד האחרון שאני יכול לחלוק לה הוא להיות בשבעה", סיכם משומר.
01/03/2010  |  תומר לוי  |   חדשות
האחים משה ויגאל גינדי אומנם עסוקים בימים אלו מאוד במו"מ על עסקת-הענק במתחם השוק בתל אביב, אבל זה לא מפריע להם לקדם שתי עסקות נוספות, קטנות בהרבה: אתמול (פורים, 28.2.10) חתמו על שני חוזים קבלניים, שלפיהם תבנה חברת דניה-סיבוס בעבורם 94 דירות בפתח תקוה ובכפר סבא. גינדי בונים מאות דירות בשני האתרים, בשותפות עם הקבלן אבי זיתוני.
01/03/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בסוף השבוע הלך לעולמו בטרם עת ראש המכון הבינלאומי לחקר השואה של יד ושם, פרופ' דוד בנקיר, שנפטר ממחלה קשה.
01/03/2010  |  איתמר לוין  |   חדשות
מאיר נחשון מונה לכלכלן הראשי ומנהל מחלקת המחקר של חברת השיווק והתיווך אלדר פרויקטים. הוא יהיה גם מנהל מחלקת המחקר של החברה. נחשון, בעל ותק של 30 שנה בענף, כיהן בעבר במשך שנים כמנכ"ל חברת התיווך אנגלו-סכסון. לאחר מכן פרסם ספר בנושאי נדל"ן.
01/03/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
חברה-בת של אלקטרה נדל"ן מכרה בניין בלונדון, המושכר למשטרה המקומית. היא תקבל בתמורה 17.1 מיליון לי"ש, שהם 100 מיליון שקל. החברה-הבת נמצאת בבעלות אלקטרה (75%) וגורם חיצוני (25%). כתוצאה מכך, תקבל אלקטרה נדל"ן 75 מיליון שקל במזומן, ותרשום על העסקה תזרים מזומנים חיובי של 21 מיליון שקל (נראה שיתר התמורה מיועדת להחזרת הלוואה לבנק).
01/03/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בנתב"ג חונה המטוס שתוכנן במקור לטיסות הנשיא או ראש הממשלה, אבל המטוס "כנף מציון" מושבת    מדוע לא יוכשר מטוס זה לטיסותיהם של הבכירים לארה"ב?
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il