קבוצת קניוני ישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם החברות נירלט, וינקלרארט, אמניר ו-sunday בפרויקט "ירוק" למען איכות הסביבה, במסגרתו תתרום אלמנטים מעוצבים במשקל כולל של כ-80 טון, העשויים פסולת תעשייתית ממוחזרת, למוסדות בקהילה, במסגרת פעילות למען השמירה על איכות הסביבה והתרומה לקהילה, שתתקיים במהלך חודש מרס-אפריל תחת הכותרת: "כשאיכות פוגשת סביבה". היקף ההשקעה במהלך כ-1.5 מיליון שקלים.
הפעילות תגובה בקמפיין פרסומי נרחב, שנערך באמצעות משרד הפרסום צדר-יריב וכולל דיוור ישיר לכ-400 אלף בתי אב, מודעות בעיתונות ארצית, עיתונות מקומית, פרסום חוצות, מגזיני בידור ופנאי ארציים ופעילות BTL בקניונים.
במסגרת פעילות "כשאיכות פוגשת סביבה" שתתקיים בקניונים במהלך חודש מרס וחופשת הפסח, תצא קבוצת קניוני ישראל בפרויקט תחת השם: "אומנות המיחזור", במסגרתו יוצבו ב-17 קניוני הקבוצה אלמנטים מעוצבים, פסלים בדמות פרחים, חיפושיות, פרפרים וצבים, העשויים מפסולת תעשייתית ממוחזרת, נפל ייצור מתעשיית האבן המהונדסת, שהועבר עד לאחרונה למטמנות ומנוצל כעת לייצור הפסלים. הפסלים הממוחזרים שיגיעו לקניונים יוצעו לצביעה במסגרת פעילות שעות היצירה לכל המשפחה ובסיום עבודת היצירה, הפסלים המקושטים, המוגמרים, מעשה ידיהם של הילדים, ייתרמו על-ידי כל קניון למרכזים קהילתיים ופארקים בעיר.
בנוסף, ייערך בקניוני הקבוצה מגוון רחב של פעילויות אטרקטיביות לילדים, בני נוער ולכל המשפחה, אשר יתמקדו בעולם תוכן שמרכזו שמירה על איכות הסביבה, תחת הכותרת: "כשאיכות פוגשת סביבה", ביניהם: הצגות, מופעים, סדנאות יצירה, סדנאות בישול, סיפורים, משחקים, פסטיבלים ועוד.
ליצירת הפרויקט המשותף חברה קבוצת קניוני ישראל, המספקת את הפלטפורמה לפעילות ב-17 מקניוני הקבוצה ברחבי הארץ, לחברת נירלט אשר תרמה את הצבעים הידידותיים לסביבה, חברת אמניר אשר תרמה פחים לאיסוף נייר למיחזור וחברת SUNDAY המציעה פתרונות ירוקים סולאריים להפקת אנרגיה, שנתנה חסות ראשית לפעילות.
לדברי בן דבש, מנהל השיווק של קבוצת קניוני ישראל: "מינוף כוחה של קבוצת קניוני ישראל כפלטפורמת שיווק רחבה לטובת קידום פעילות ערכית הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של קבוצת קניוני ישראל, שחרטה על דיגלה ליצור תכנים מהנים ובעלי ערכים חינוכיים".
לדבריו: "אנו שמחים לקחת חלק בחינוכו של דור שלם לערכים של שמירה על איכות הסביבה, מיחזור ותרומה לקהילה, באמצעות פעילות חווייתית ומהנה, המאפשרת בילוי משותף, איכותי וחוויתי לכל המשפחה ברמת הערכים והתוכן ובכך להעניק 'ערך מוסף' ללקוחות הקניונים".
עוד הוסיף דבש ואמר: "אנו רואים בפעילות זו חשיבות עליונה לקידום נושא השמירה על הסביבה והשיטות לניצול פסולת תעשייתית והפיכתה לאובייקט חינוכי למען הקהילה, בקרב עשרות אלפי מבקרי הקניונים ובקרב מאות אלפי התושבים בערים השונות, שיחשפו לפרסום".
לדברי קובי דינר, מנכ"ל חברת סאנדיי אנרג'י: "חברת סאנדיי מעמידה בלב העשייה את השמירה על איכות הסביבה, ומאמינה כי השוק הביתי טומן בחובו פוטנציאל אדיר בכל הקשור לשמירה על איכות הסביבה. אנו מברכים את מובילי פרויקט 'אומנות המיחזור' על העלאת הנושא לתודעה, וגאים להיות שותפים מרכזיים בתהליך שיוביל את כולנו לחיות בסביבה נקייה ונעימה יותר".
קבוצת קניוני ישראל, מונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן-סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים, דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).
אתר קניוני ישראל -
www.israel-malls.co.il. טלפון לבירורים - 03-6897968.