חברת התרופות טבע ישראל והאקדמיה לאומנות ועיצוב בצלאל ירושלים, משיקים בימים אלו פרויקט עיצוב משותף לאריזת "אקמול פוקוס" המתמחה בטיפול במיגרנה.
במסגרת שיתוף הפעולה, אשר בין מטרותיו העלאת המודעות להתמודדות היום-יומית של חולי המיגרנה, יתחרו הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית על הזכות לעצב את האריזה החדשה של "אקמול פוקוס" - תרופה ללא מרשם להקלה במיגרנה. העיצוב הזוכה ישמש כאריזתו החדשה של המוצר.
ביום שני ה-22 במרס 2010 יציגו המעצבים את הצעותיהם בפני חבר השופטים עליו נמנים מרצי המחלקה, ראש המחלקה עדי שטרן שגם הנחה את הפרויקט, המעצב הבינלאומי עדלי סטוק, מנכ"ל חברת Adlai & Partners וגדעון עמיחי שותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל רואה בשיתופי פעולה עם התעשיה חשיבות עליונה ופועלת בשיתוף פעולה עם 'טבע' - כמו-גם עם גופים חיצוניים נוספים (מסחריים ומלכ"רים) - בעיצוב ופיתוח פרויקטים חדשניים ופורצי דרך. הקשר עם בצלאל מאפשר לחברות להיחשף ולאמץ פתרונות עיצוביים חדשניים, צעירים ורעננים הנובעים הישר מתוך מעבדת המחקר האקדמית.
"אקמול פוקוס" מוצר מתמחה ממשפחת אקמול מיועד להקלה במיגרנה קלה עד בינונית, הושק ב-2007. "אקמול פוקוס" הינו התרופה ללא מרשם הראשונה עם התוויה להקלה במיגרנה ומכיל שילוב של פארצטמול (אקמול), אספירין וקפאין. שילוב זה של אקמול פוקוס, זהה למרכיבים בתרופה Excedrin Migraine והוכח במחקרים כיעיל יותר בהקלת תופעות המיגרנה מטיפול באיבופרופן (אדוויל, נורופן). צבע הקפליה אדום והוא נמכר כיום באריזה של 30 קפליות במחיר של 37.60 שקלים.
ארגון הבריאות העולמי מגדיר את המיגרנה כ"מצב תחלואה כרוני". בדומה לארצות אחרות, גם בישראל 16 אחוז באוכלוסיה, 23% בנשים, ו-10% בגברים.