איב סאן לורן יוצא במהלך שיווקי רחב היקף, הכולל: קמפיין פרסום, השקת מיני סייט לבושם הנשי פריזייאן, קמפיין אינטרנט באתרים תפוז ונענע, קידום מכירות בסניפי המשביר לצרכן (קינג ג'ורג' תל אביב, הדר חיפה, רמת אביב והקיריון בחיפה) ונראות כוללת בנקודות הבישום של איב סאן לורן ברחבי הארץ.
קמפיין הפרסום, אותו מובילה הדוגמנית הבינלאומית קייט מוס, תחת הסלוגן: "לחיות... ולאהוב את הרגע", מציג את תשוקתה וחושניותה של האישה הפריזאית, המודרנית והחושנית של איב סאן לורן, הממחישה את עוצמת הפיתוי של בושם פרזייאן.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך שבועיים, בערוץ 2, 10, 9 ובערוץ המוזיקה 24.
במסגרת המהלך, יושק מיני סייט אינטראקטיבי וחווייתי, שיציע התנסות בבושם החדש, לצד מידע וחדשות על הטרנדים החמים ביותר בעולם היופי, מבירת האופנה הפריזאית
www.ysl-parisienne.com/il/.
1000 הנרשמות הראשונות למיני סייט, יזכו בבושם פריזייאן במתנה. בנוסף, יציע המיני סייט לגולשות שאלון "האם את פריזאית", המנסה להבין עד כמה את אישה פריזאית? עם קבלת התשובות תקבלנה הנשים פנקס סטייל אישי, עם המלצות לבוש וסטיילינג, מאת מומחי היופי של איב סאן לורן.
המיני סייט יכלול: מידע על הבושם פריזייאן והמלצות על קניות, בילויים והדברים הכי חמים בפריז באמצעות אפליקציה של פריזייאן (הניתנת להורדה).
בנוסף, ניתן למצוא באתר ארבע בלוגריות מרחבי העולם, החוות את דעתן על האישה הפריזאית, כאשר את הבלוג הישראלי כתבה ועיצבה שפרה קורנפלד.