היינקן, בירת הפרימיום המובילה בעולם ונותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות בעולם, יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי ברשת האינטרנט לקראת שלבי ההכרעה של ליגת האלופות בכדורגל.
במסגרת הקמפיין, יעלה משחק אינטראקטיבי בו הגולש מתבקש להעניק לארבעה חברים את האירוח המושלם. ארבעת הזוכים שישיגו את התוצאות הטובות ביותר ייהנו מחוויית צפייה בלתי-נשכחת של היינקן star lounge באחד מחצאי הגמר של ליגת האלופות.
הזוכים יצפו במשחק בביתם במסך פלזמה 50" של פנסוניק שיקבלו במתנה בסוף הערב. בנוסף, במהלך הצפייה במשחק, דיילת של היינקן תגיש לך ולחמישה חברים אוכל, נשנושים ובירה היינקן כאוות נפשכם.
ארבעת הזוכים ייקבעו בשני מועדים - שניים בתאריך 15.4 ושניים בתאריך 22.4.
כתובת המיניסייט למשחק:
www.mdigital.co.il/Heineken/StarLounge/Default.aspx.
בירת הפרימיום ההולנדית, היינקן, מוגדרת כבירה בסגנון לאגר. מכילה 5% אלכוהול. הגעתה לארץ של היינקן הציבה רף איכות בענף הבירה המקומי כשהיא מובילה את נישת בירות הפרימיום.