|
בלייק אלדריג' [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת אופנת הגברים הבינלאומית Celio בחרה בבלייק אלדריג', המדליסט האולימפי הבריטי לקפיצה אומנותית למים, להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ 2010 של החברה.
בלייק אלדריג', בן ה-27, החל לשחות בגיל 18 חודשים ולצלול בגיל 5. כיום, יש מאחוריו ניסיון של 22 שנים של צלילות ו-14 שנה של תחרויות מקצועיות. בנוסף לשלל תארים, ניצחונות ומדליות, בלייק הוא הראשון והיחיד שזכה במדליית זהב אולימפית בקפיצת צלילה מגובה 10 מטר.
קונספט קמפיין הטלוויזיה של Celio לקיץ 2010 מבוסס על הספורט האתגרי Cliff Diving - קפיצה אומנותית מצוקי סלעים בגובה של כ-30 מטר אל המים, שהיום הוא ענף אולימפי. ההפקה הגרנדיוזית של הקמפיין נערכה באי הקופים בתאילנד וכללה 8 אנשי צוות ישראלים ו-35 אנשי צוות מקומיים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא, בערוצים 2 ו-10, 24 ואתרי אינטרנט מובילים.
שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio בישראל: "Celio הוא המותג היחיד שפונה לגברים בלבד, כאשר הגבר של Celio הוא גבר בתחילת דרכו, בוגר, משוחרר, ויצירתי, אוהב אתגרים ובדרך להגשים את שאיפותיו ורוצה להיראות במיטבו. קונספט הקמפיין החדש מצליח לגלם את ערכי המותג Celio השואף לחדשנות, אופנתיות ואיכות בלתי-מתפשרת, וחושף אותנו לספורט אתגרי בינלאומי המבטא את אופיו האתגרי של הגבר שלנו. עם זאת, בחירת הקופצים לא הייתה פשוטה - בעולם ישנם בסך-הכל 20 קופצי צוקים המפוזרים ברחבי העולם, ולכן לא הייתה אפשרות ממשית לערוך אודישנים. לבסוף נבחר המדליסט האולימפי בלייק אלדריג' - שמלבד הישגיו המקצועיים, עונה להגדרת הגבר של Celio".
רקע על Celio בארץ ובעולם:
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-900 חנויות, הפרושות על יותר מ-50 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד. הסגנון של celio מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים - הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשיווי; העסקי האותנטי; הלבשה תחתונה וקו האביזרים המשלימים.