רשת אופטיקנה מעלה בימים אלה קמפיין מיוחד לרגל פתיחת עונת הקיץ: כל משקפי השמש בשווי 449 ב-99 שקלים בלבד!
בקמפיין ניתן לראות שתי בחורות זהות החוצות את הכביש אחת מול השנייה, מסתובבות ומחייכות אחת לשנייה כאשר כל אחת מהן בוחנת את זוג משקפי השמש של בת דמותה. הקמפיין ממחיש את התחושה של "בואו להתאהב בעצמכם מחדש, באמצעות זוג משקפי שמש אחר".
הקמפיין, בתקציב של מיליון שקלים, יעלה למשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, על גבי אוטובוסים, בבתי קולנוע ובמודעות בעיתונות הכללית ובגרסא שונה בעיתונות החרדית.
לקוח: אופטיקנה; סמנכ"ל קריאטייב: אלדד וינברגר; סמנכ"ל לקוחות: שירה לוי; מנהל לקוחות: שחר בן נעים; מנהל קריאטייב: ניר לוי; קופי: אלעד גביסון; ארט: מעין פרוינד; תקציבאית: טל ישראלי; מנהל מחלקת פלנינג: אלדד היילוייל; פלנינג: רוני פנחס; מדיה: יוניברסל; מנהלת מחלקת טלוויזיה: נווה זרח; מפיקת משרד: עילית ברזילי; חברת הפקה: ראבל; במאי/ת: שירי שחר; צלם: אבי קארפיק; מפיק בפועל: מירי בלום; בית פוסט: ברודקסט.