לראשונה, אתר ישראלי רוכש פורמט ריאליטי; אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 "קשת" Mako, רכש פורמט ריאליטי אינטרנטי מחברת ההפקה הבינלאומית "אנדמול". הפורמט Married on Myspace, נוצר כשיתוף פעולה בין בית ההפקה ההולנדי והרשת החברתית מייספייס.
תוכנית הריאליטי האינטרנטית בגרסתה הישראלית "חתונת השנה", תעקוב אחר זוג שיוצא לממש את חלומו ולהתחתן, על חשבון הפקת התוכנית והאתר. הזוג, מצידם, ייאלצו לוותר על זכות הבחירה במסגרת ההחלטות שיש לקבל בעת תכנון חתונה שמלה, שיר חופה, מיקום וכיו"ב.
כבר בסוף השבוע עלה האתר הייעודי לאוויר ב-Mako, שבו ניתן להצביע עבור אחד מ-3 הזוגות המתחרים ביניהם, כאשר בפרק הראשון שיעלה מחר (א') לאוויר ניתן יהיה להכיר את הזוגות מקרוב, ולהצביע עבור הזוג המועדף במאקו. העונה המלאה תעלה בסוף מאי ותכלול כ-20 פרקים, כאשר הגולשים הם אלו שיצביעו וישפיעו בכל פרק על אחד ממרכיבי החתונה.
האתר הייעודי יכלול גם בלוגים יומיים וטיפים הנוגעים לעולם החתונות, כאשר במקביל להשקת הסדרה יעלה במאקו פרויקט אינדקס חתונות הכולל מידע שימושי. את התוכנית תנחה הדוגמנית רותם סלע.