ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל, תטפל בתקציב יחסי הציבור של פארק מיני ישראל. במסגרת התקציב תעניק ארד תקשורת שירותי דוברות ויחסי ציבור לפארק תוך השתלבות באסטרטגיה השיווקית החדשה שמנהיג הפארק שעיקרה - הפיכתו למרכז אטרקציות מוביל בישראל. עבור שני הצדדים לא מדובר בהכרות ראשונית, ארד תקשורת טיפלה ביחסי הציבור של הפארק בשנות ההשקה שלו כשהיה תחת הנהלה קודמת.
לדברי סמנכ"ל השיווק של מיני ישראל, גלית אביסרור, "אנחנו רואים בארד תקשורת שותף מלווה שיסייע לנו להצעיד את מיני ישראל קדימה במסגרת השינויים שאנו מתכננים להטמיע בתקופה הקרובה בפארק ושמחים על שיתוף הפעולה".
פארק מיני ישראל יטופל בארד תקשורת במסגרת מחלקת סגנון חיים ובריאות בניהולו של גיא גולן. לדברי טלי רוזן וענת אוחנה, מנכ"ליות משותפות של ארד תקשורת. "אנו מצטרפים לעשייה התקשורתית לפארק המתחדש ומרחיב פעילויותיו. מדובר בפארק ייחודי אשר, לדברי מנכ"לו אהוד גרוס, משלב ערכים של חינוך ואהבת הארץ ביחד עם חווית בידור והנאה".
פארק מיני ישראל, בבעלות משותפת של קבוצת גרנית הכרמל וקבוצת אריסון. הפארק, שנפתח בשנת 2003, מעוצב כמגן דוד, ומחולק לשישה אזורים עיקריים: ירושלים, תל אביב, חיפה, דרום הארץ, צפון הארץ, מרכז הארץ ומתחם מודלים כלליים. בפארק 360 דגמים מדויקים ביחס 1:25 מהם רבים, המשלבים תנועה, אור וקול,בלווית עשרות אלפי דמויות, עצים ננסיים ומכוניות, ותאורת לילה מרהיבה.
ארד תקשורת מקבוצת יורו ישראל (
www.euroisrael.co.il) היא חברת יחסי הציבור המובילה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1993 ומתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי, תקשורתי ותדמיתי לחברות ישראליות ובינלאומיות בסקטור הציבורי והפרטי. בשנת 2008 החל תהליך המיזוג בין ארד תקשורת למשרד הפרסום ויחסי הציבור יורו תל אביב והוקמה קבוצת יורו ישראל. הקבוצה משמשת נציגתה הבלעדית בישראל של רשת הפרסום ויחסי הציבור הגלובלית Euro RSCG Worldwide.