סיון קליין נבחרה להיות כתבת השטח בקמפיין BIG SPENDER של פפסי מקס תחת הסלוגן: "תפסיקו לפנטז ובואו לבזבז 1,000,000 שקלים ב-24 שעות רק על FUN!".
סיוון קליין תסתובב עם מצלמה ברחובות הערים הגדולות, ותתשאל עוברים ושבים: "איך היית מבזבז 1 מיליון שקלים ב-24 שעות בלבד?" הכתבות יועלו בדף הפייסבוק של הביג ספנדר:
www.facebook.com/pepsimax.il?v=app_2392950137.
מהות המבצע: BIG SPENDER של פפסי מקס פונה לגולשים בפייסבוק: "הפסיקו לפנטז - ובואו לבזבז - מיליון שקלים ב-24 שעות רק על FUN!" - הקמפיין, בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים, מאתגר את הגולשים בשאלות הבאות:
חושב שאתה והחברים שלך יכולים לבזבז 1,000,000 שקלים ב-24 שעות? נשמע טוב נכון?! אבל יש תנאי אחד - אסור לכם לקנות שום דבר חומרי. לא, אפילו לא טי שירט...
כלומר, יום שלם של בזבוזים רק על חוויות וכיף עם החברים. חושבים שתוכלו לעמוד בזה?? בואו ותגידו לנו איך ואולי תזכו להגשים את הפנטזיות הכי פרועות שלכם, חפשו PEPSI MAX בפייסבוק או
www.bigspender.CO.IL.
גיא צוקרמן, מנהל השיווק של טמפו, מציין כי מהלך ה"ביג ספנדר" תואם את אסטרטגיית המותג בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים שיבססו את פפסי מקס כמותג חברותי, חדשני, חוויתי וטרנדי. צוקרמן מוסיף כי עוצמת החוויה בה יזכה הביג ספנדר לבזבז עם חבריו כ-1,000,000 שקלים רק על חוויות ו-FUN היא חסרת-תקדים ותואמת את תפיסת המותג - MAX IT WITH YOUR FRIENDS.
שלבי הקמפיין: - שלב א' - החל מה-4.5.10 יכולים גולשי פייסבוק להיכנס לאפליקציית ביג ספנדר בכתובת: www.apps.facebook.com/pepsi-big-spender או לחפש PEPSI MAX ISRAEL בפייסבוק, להעלות את הרעיון שלהם ושל החברים, באמצעות טקסט, תמונות, וידאו ולהשתתף בתחרות.
- שלב ב' - 25.5.10 סגירת ההצבעה ובחירת 10 הפיינליסטים שיקבלו הכי הרבה לייקים (הצבעות גולשים) בפייסבוק.
- שלב ג' - 26.5.10-30.5.10 שלב הגמר בו יופיעו באפליקציה רק עשרת הפיינליסטים שיתחילו את ההצבעות מאפס. הרעיון שיקבל את מירב הקולות עד ה-30.5 יזכה להיות הביג ספנדר.
- שלב ד' - 30.5.10 יום ההכרזה על הזכייה של הביג ספנדר.
- שלב אחרון - 10.6.10 (נתון לשינוי) יום המימוש - היום הגדול. הזוכה המאושר ילווה בפמליה בהתאם לבחירות שעשה עם מינימום שני חברים ומקסימום ללא הגבלה.