נביעות תעלה השבוע בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת המוצר החדש ממשפחת נביעות+: נביעות+ אנרגיה.
נביעות + אנרגיה בטעם אגס עדין מיועד לקהל המחפש תוספת של אנרגיה במהלך היום. קהל שמודע לצרכים המשתנים במהלך היום ושואף לאמץ אורח חיים מאוזן ובריא ולהיות במיטבו בסיטואציות המשתנות במהלך היום - בשעות העבודה ובשעות הפנאי.
לקמפיין שהינו בסגנון סרטון ביתי, אופי מוקצן ומופרך ובו נראה צעיר שצולם במצלמה ביתית מבלה בבריכה. הצעיר שותה נביעות+ אנרגיה קופץ מהמקפצה ומגיע רחוק מהמצופה...
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות ובשלטי חוצות בצמתים מרכזיים ומרכזי הערים ברחבי הארץ. בקמפיין יושקעו כ-5.5 מיליון שקלים.
הקמפיין ילווה בפעילות הטעמות חוויתית ברחבי הארץ בה יוכלו הצרכנים לפגוש ולהתנסות בנביעות + אנרגיה.
ריקי מור, מנהלת השיווק של נביעות, מציינת: "נביעות+ אנרגיה הוא מוצר פונקציונלי חדשני מבית נביעות המצטרף למשפחת נביעות+. בחרנו להשיק את המוצר החדש עם קמפיין לא שגרתי היות ומדובר במוצר לא שגרתי".
נביעות+ אנרגיה מכיל רכיבים התורמים לתהליכי אנרגיה בגוף: קפאין, מגנזיום וויטמינים מקבוצת B (כולין, ניאצין וחומצה פאנטותנית). נביעות+ אנרגיה כמו כל סדרת נביעות+, מבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות, בטעם עדין וללא חומר משמר. נביעות+ אנרגיה מושק בטעם אגס עדין בבקבוקי חצי ליטר בלבד.
קרדיטים: שלמור אבנון עמיחי: מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב - צור גולן; מנהל קריאייטיב - עמית גל; איטרנט - אידולוג'יק; קידום מכירות - פרומרקט. יחסי ציבור - וגנר יועצי תקשורת.
אודות נביעות: חברת נביעות הוקמה בשנת 1989 ומייצרת מים מינרליים טבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על ערכים של חדשנות ומצוינות, יוזמת מהלכים פורצי דרך בעולם המים המינרלים הטבעיים ושוקדת על פיתוח ושיפור מתמיד ועקבי של מוצרים חדשים בעולם המים המינרלים.
המותג נביעות+, הושק בשנת 2006 והינו משקה על בסיס מים מינרלים טבעיים (94%) בחמישה טעמים עדינים - אפרסק, תפוח, למון-ליים, ענבים ואשכולית. נביעות + מכיל תוספת של 5 ויטמינים מקבוצת B, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים.
נביעות טבע הגליל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בבעלות CBC - החברה המרכזית לייצור משקאות קלים
www.neviot.co.il.